{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
856 visninger | Oprettet:

Iphone Svindel {{forumTopicSubject}}

''Manden'' her kører gennemført svindel på baboom med Iphone. Han sælger den til en masse mennesker og sender aldrig varen. Han smider derefter en på hans filterliste så man ik kan advare andre.

Jeg har købt den Iphone han har i sin annonce nu, der kaldte han sig bare Brian S og ikke jesper som han nu pludselig hedder. Hold jer fra ham, har fået beskeder fra mange der er blevet snydt af ham.

Og han vil kun skrive sms, ikke snakke. Og afhentning er også udelukket, han er fuld af gode undskyldninger !

http://www.baboom.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=76377&vote=voted

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Iphone Svindel
  • #1   12. sep 2010 Nej man kan squ næsten ikke risikere at købe noget herinde uden at hente det selv, ellers er man squ aldrig sikker på at få det

• #2   12. sep 2010 Syntes bare folk skal holde øjne og øre åbne når de handler her inde. Og feks hvis nogen sælger en Helt ny Iphone 3GS til 2000, så er der squ nok noget galt...

• #3   12. sep 2010 Beskeder sendt til mig fra andre Brugere der er blevet snydt af Jesper H / Brian H / Bjørn osv osv osv:

• #4   12. sep 2010 Nu skriver du at telefonen er solgt til dig. Handler I face to face?
    Det håber jeg, for han har svindlet mange her inde med netop denne telefon (hvis den overhovedet findes) Han var ved at snyde mig og jeg har talt med to andre som han har snydt for henholdsvis 1200 og 1300kr.

Jeg håber virkelig ikke, at du har overført penge til ham.

• #5   12. sep 2010 Hej

Så lige du skrev, at du har købtg en iPhone hos Brian H.
    Jeg tror ærligt talt ikke du nogensinde får den, da brugeren ændrer sit profilnavn konstant. Han hedder både Bjørn og Brian, og mener der allerede har været skrevet om ham i forum.

Jeg "handlede" med ham for 14dg siden, og han fandt på diverse undskyldninger for at sende, i stedet for at få den afhentet.
    Der blev derfor ikke handlet.

Held og lykke med det.

• #6   12. sep 2010 Har du købt mobilen af ham "Bjørn" og for hvor meget?
    Hvis du har betalt over konto, så får du ikke mobilen, for jeg har købt den af ham en gang, men så kom jeg på hans filter.

• #7   12. sep 2010 Og det er bare et lille udpluk, pas på derude

• #8   12. sep 2010 Ja man er helt sikkert også blevet klogere, så vil sådanset bare give budskabet videre, bare for at hjælpe folk, og for at sådan en idiot ikke kan sidde og more sig over at have frarøvet folk deres surtoptjente penge...

• #9   12. sep 2010 Er der ingen der har en adresse til ham?

• #10   12. sep 2010 Tommy D

Pengene kan ikk trækkes tilbage ved kontooverførsel, det er kun hvis du køber noget på dankort...

• #11   12. sep 2010 David A

Har fået en adresse af en som har snakket med en der kender ham, men hun er ikke sikker på det er den rigtige ? Og adressen jeg har fået er på en eller anden udlændning ?

• Ghost R
    Ghost R Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 37
    #12   12. sep 2010 Kære venner !
    Vil i være på den sikre side? , gangske enkelt, ALDRIG betal for varen inden du har fået den!

Går i med til at overføre penge til en svinder er det for ham, så let som at stjæle slik fra en barn!

• #13   12. sep 2010 Ghost R

Det er præsist det jeg prøver at fortælle folk. Ellers skal man bruge sikre sider hvor betalingen kører igennem siden som feks. Guloggratis gør nu.

• #14   12. sep 2010 Ghost... Det kan du bare ikke bruge til noget. Du får ALDRIG en sælger til at sende noget uden at der står penge på kontoen.

TT. Var der ikke også en forleden, som havde en 6-8 Iphones og 3-4 Samsung mobiler til salg? Han blev også frosset, men hvorfor ved jeg ikke.. Synes dog at det var rimelig mange at have liggende.

• #15   12. sep 2010 Hvis nogen af jer er blevet snydt at den bruger jeg linker til der med Iphone, ville det være rigtig nice hvis i kunne sende mig en Pb med jeres navn, tlf nr. osv, for så kan jeg melde ham til politiet. Og er større chance for at de vil gøre noget hvis han har snydt flere

• #16   12. sep 2010 derfor skal man handle face 2 face har selv en iphone til salg og kunne ikke drømme om at sende den , selvom jeg fik pengene overført , for køberen skal da se hvad han betaler for

• #17   12. sep 2010 Musse og det er da helt fair, men nogen gange er afstanden bare for stor til at man vil køre. Eks er at jeg bor i Jylland og du f.eks bor på Sjælland. Regner ikke med at du giver det der svare til Benzin og bropenge i rabat smiley

• #18   12. sep 2010 Om det så var 200 kroner jeg var blevet snydt for af en person fra den anden ende af landet, så var jeg mødt op alligevel!!!

• kim n
    kim n Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Svar: 2
    #19   12. sep 2010 Brugeren der hedder "Elektronikken! !" er ligeledes en kæmpe svindler. Jeg købte en iPhone af ham, så han godt nok sendt til mig. Men den var fuldstændig smadret og var helt defekt. Jeg kontakte ham dernæst, han sagde det var posten der har ødelagt den, men kassen den kom i havde bare ikke en skramme.

Så hermed en klar advarelse mod ham

• Henrik K
    Henrik K Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #20   22. jun 2011
    MartinN ™: hvad var den adresse du havde fået og navnet på udlændingen?

Kommentér på:
Iphone Svindel

Annonce