{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
553 visninger | Oprettet:

"Faresignaler" ved onlinehandel {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Jeg synes efter, at man læser at flere og flere brugere bliver "snydt" når de hendler over nettet, især på denne side.
Jeg vil her prøve at lave en liste, så folk kan se hvad de skal undgå når de handler på nettet.
Folk kan selvfølgelig komme med råd/ideer.
Her er ting du skal holde øje med:
- Gå altid ind og se på brugerens profil, det kan hurtigt give mistanke, om det er en svindler.
- Hvor lang tid er der gået mellem en brugeroprettelse, og oprettelse af annonce (feks Iphone) - Man ser tit at folk har været bruger i et par minutter, og så har de lige pludselig de nyeste telefoner til salg.
- Hvilken landsdel kommer brugeren fra?- Tit skriver svindlerne udkantskommuner på.
- Har brugeren hele tiden nye/dyre ting, især elektronik til salg?
- Hvordan er prisen?- Sammenlign priser andre steder, ligger prisen meget under? Eks. En Iphone 3GS ligger i gennemsnit til 2300, men "snyderne"vil gerne sælge til 1500.
Jeg ved godt at der findes mange guides på nettet til onlinehandel, men nu ville jeg selv prøve at tilføje lidt
Nå det må være nok for denne gang. God handelslyst

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Faresignaler" ved onlinehandel
  • #1   12. sep 2010 Det er desværre et emne der alt for ofte kommer op. og lige lidt hjælper det, folk VIL bare ikke tænke sig om. Derfor bliver man snydt.

Regel nummer 1: Brug nu for fanden da ens sunde fornuft!!

• #2   12. sep 2010 Ja, nogle gange be´r folk selv om det.

Men ja den sunde fornuft kommer man langt med!

• #3   12. sep 2010 Forstår bare ikke at der næsten dagligt bliver oprettet emner om at nogen er blevet snydt? Jeg er 7-9-13 aldrig blevet snydt. Jeg følte jeg var tæt på engang med min bærbar, men manden var reel nok, trods for at han pludselig begyndte at skrive fra 3 forskellige numre og 2 emails. Efter at jeg havde overført penge, men der var ikke noget at komme efter. Har dog sidenhen været mere forsigtig.

Kommentér på:
"Faresignaler" ved onlinehandel

Annonce