928 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Just Me ?
Just Me ? Hjælpe-administrator

Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.389

kvindlig ArtNude Modeller søges kvindlig ArtNude Modeller søges

Hey...

Jeg står og gerne vil ha taget nogle artNude billeder.. og mangler nogle modeller..

Jeg har proff studie hvor billeder vil blive taget i, hvis andet ikke kommer frem, som vi kan bruge til det (location)

Jeg er ikke nybegynder smiley og har gjort det i en del år nu, tager det meget seriøst, så der er ikke noget Rudy over det her!

Du skal:
- Være slank
- Pæn krop
- Være villig til at være forholdsvis nøgen (kommer an på billederne vi skal ha taget)
- Over 18år smiley
- Mobil, da jeg har studie i Herning, med mindre jeg skal køre til dig
- Ikke for gernert
- Ikke for stiv i kroppen, meget gerne ha prøvet det før, ellers skal du være en "åben" person smiley

Det er TFP - Eller en mindre betaling hvis vi skal der ud smiley
Jeg skal personligt selv bruge billederne evt til min hjemmeside, eller til mine vægge her hjemme...
Som du kan se, så er det ikke ansigts billeder jeg er ude efter.. og du må også bruge billederne lige så tosset du vil smiley
Kan evt også få dem printet til dig, da jeg arbejder med det dagligt...

Link til nogle af den slags billeder jeg søger modeller til:
http://i13.photobucket.com/albums/a256/angelus84/Yu_agt_by_TomiU.jpg
http://i13.photobucket.com/albums/a256/angelus84/Laura_Clements_8_by_NickGiles.jpg
http://i13.photobucket.com/albums/a256/angelus84/1257706803.jpg
http://i13.photobucket.com/albums/a256/angelus84/1224168469cBGYtyc.jpg (søger en til dette billede Hurtigst muligt)

Toby

(BTW... Hvis du ksirver i denne her tråd, om noget der IKKE har med min søgning af gøre.. så lad vær, da jeg sletter dem, og hvis du bliver ved, så kommer der en Frysning på dig! Læs reglerne!! )

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver