928 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Just Me ?
Just Me ? Hjælpe-administrator

Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.389

kvindlig ArtNude Modeller søges kvindlig ArtNude Modeller søges

Hey...

Jeg står og gerne vil ha taget nogle artNude billeder.. og mangler nogle modeller..

Jeg har proff studie hvor billeder vil blive taget i, hvis andet ikke kommer frem, som vi kan bruge til det (location)

Jeg er ikke nybegynder smiley og har gjort det i en del år nu, tager det meget seriøst, så der er ikke noget Rudy over det her!

Du skal:
- Være slank
- Pæn krop
- Være villig til at være forholdsvis nøgen (kommer an på billederne vi skal ha taget)
- Over 18år smiley
- Mobil, da jeg har studie i Herning, med mindre jeg skal køre til dig
- Ikke for gernert
- Ikke for stiv i kroppen, meget gerne ha prøvet det før, ellers skal du være en "åben" person smiley

Det er TFP - Eller en mindre betaling hvis vi skal der ud smiley
Jeg skal personligt selv bruge billederne evt til min hjemmeside, eller til mine vægge her hjemme...
Som du kan se, så er det ikke ansigts billeder jeg er ude efter.. og du må også bruge billederne lige så tosset du vil smiley
Kan evt også få dem printet til dig, da jeg arbejder med det dagligt...

Link til nogle af den slags billeder jeg søger modeller til:
http://i13.photobucket.com/albums/a256/angelus84/Yu_agt_by_TomiU.jpg
http://i13.photobucket.com/albums/a256/angelus84/Laura_Clements_8_by_NickGiles.jpg
http://i13.photobucket.com/albums/a256/angelus84/1257706803.jpg
http://i13.photobucket.com/albums/a256/angelus84/1224168469cBGYtyc.jpg (søger en til dette billede Hurtigst muligt)

Toby

(BTW... Hvis du ksirver i denne her tråd, om noget der IKKE har med min søgning af gøre.. så lad vær, da jeg sletter dem, og hvis du bliver ved, så kommer der en Frysning på dig! Læs reglerne!! )

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.
  • Køb og installering af Aquastop på vaskemaskine 1.289 kr.
  • Skift af slange til trillebørhjul 205 kr.
  • Afinstallation af gaskomfur samt gasinstallation i lejlighed 3.500 kr.
  • Kitchen clogged 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kvindlig ArtNude Modeller søges
  • #1   29. sep 2010 Hm. Ville nok gerne, men nu hvor det er baboom så siger jeg nej tak smiley

• #2   29. sep 2010 Jules - og hvorfor så det? Du er jo rimelig nøgen på næsen ALLE dine billeder alligevel.

• Just Me ?

#3   29. sep 2010 Jules...
    Fordi det er Baboom, har vel ingen betydning.. har denne her på mange sider, det er faktisk først nu jeg opretter den på baboom, for at finde den model jeg søger...

Men kan se du er fra KBh og jeg er fra Herning.. så det gør nok heller ikke helt smiley

• #4   29. sep 2010 Mette - aaarh. Vil ikke sige alle.. Det lyder mere eller mindre som om du har ondt i røven smiley

Toby - hm. Synes bare Baboom er så useriøst nok derfor.. har du evt. kigget inde på model.se?? smiley Mange danske piger derinde.

• Just Me ?

#5   29. sep 2010 Jules, fordi andre er useriøse, betyder det ikke alle opføre sig osm en 12året smiley

Men som sagt, så bor du også i KBH, men derfor skulle du stadig være velkommen til at komme over..

Nu er jeg så, så seriøs, at jeg har eget fotofirma.. så jeg er nu ikke så useriøs som alle mulige andre... smiley

Nej, har faktisk ikke ævre inde på min model.se profil i snart 6 måneder.. endelig lidt for dårligt... men tror når jeg kommer hjem fra arbejde, så må jeg nok heller lige søge der inde også smiley

• #6   29. sep 2010 Okay. Skriver altså lige i posten istedet smiley

Kommentér på:
kvindlig ArtNude Modeller søges

Annonce