{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
627 visninger | Oprettet:

Peter P
Peter P
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 79

Xbox med open NAT forbindelse, hvem? {{forumTopicSubject}}

Hey Baboom,

Kan ikke få en OPEN NAT forbindelse på min Xbox360 ligemeget hvad jeg gør, så jeg er kommet til den konklusion at jeg skal skifte internetudbyder, eftersom at det kun kan være der er noget galt.

Så ville lige høre hvem har en Xbox med OPEN NAT, og hvilken internet udbyder har i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af IKEA seng 500 kr.
  • Opsætning tv 900 kr.
  • Samling af 5 Ikea reol elementer i BILLY serien. 1.600 kr.
  • Skift af pærer på WW UP 600 kr.
  • Vandforsyning til opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Opsætning af udendørs lamper og sensor 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Xbox med open NAT forbindelse, hvem?
  • #1   10. okt 2010 har du husket port forwarding?

• Peter P
    Peter P Tilmeldt:
    feb 2008

#2   10. okt 2010 Yes mester, jeg har gjort ALT. Endda ringet til microsoft support. Tilmeld skiftet adresse og hevet xboxen hjem til min forældre. Intet virker.

Hvilken udbyder kører folk med? Microsoft har en liste over anbefalede routere så skulle helst være en udbyder med en af disse routere smiley

• #3   10. okt 2010 jeg er næsten sikker på du ikke har åbnet den rigtige smiley

men jeg køre bredbaandnord som har en tilgin rouder. om den virker fint men om den virker til xbox ved jeg ikke..

• #4   10. okt 2010 Jeg har både kørt over TDC og Telmore. Ved en af mine venner bruger Telenor og det virker fint

Men vi har fandme også haft vores ture med det portforwarding smiley Kæft det er noget lårt

• Peter P
    Peter P Tilmeldt:
    feb 2008

#5   10. okt 2010 Ok, jeg overvejede noget Telia, men vil lige tjekke TDC ud (de plejer bare at være dyere) og så telmore self.

• Peter P
    Peter P Tilmeldt:
    feb 2008

#6   10. okt 2010 Mark K.

Jeg har åbnet de rigtige porte, mange mange gange smiley På 100 forskellige måder, det kan ikke lade sig gøre.

• #7   10. okt 2010 Hva udbyder har du? smiley

• Peter P
    Peter P Tilmeldt:
    feb 2008

#8   10. okt 2010 Jeg har Fullrate smiley Og jeg har venner med Fullrate, som heller ikke kan få det til at fungere.

Og få de få heldige der påstår i kan få det til at fungere, er det fordi I ARBEJDER FOR FULLRATE!

Det er bare noget fuck smiley

• #9   10. okt 2010 Jeg er VVS mand, arbejder altså derfor IKKE ved fullrate.. Har fullrate og jeg har ALDRIG haft problemer, hverken med Xbox eller PS3 smiley

• #10   10. okt 2010 har lige snakket med en ven som også har fullrate og går i skole.. ingen problem med Xbox

• Peter P
    Peter P Tilmeldt:
    feb 2008

#11   10. okt 2010 Det køre sikkert okay for jeres venner, men er deres NAT status nu også OPEN? Jeg kan jo sagtens game online, der er bare tit connection problemer fordi jeg kun bliver lukket ind på servere med meget høj ping.

Jeg vil sgu gerne give 1000 kr til den person der kan få ændret min NAT status til open smiley

Der findes ingen guides på xbox's hjemmeside eller fullrates forum jeg ikke har læst og afprøvet. Så det kan simpelthen ikke lade sig gøre.

Derfor er konklusionen at enten fullrate eller højst sandsynligt deres router er noget bras.

• #12   10. okt 2010 hans er open... han er meget striks med ping..

Kommentér på:
Xbox med open NAT forbindelse, hvem?

Annonce