{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.201 visninger | Oprettet:

Rasmus B
Rasmus B
Tilmeldt:
28. okt 2008
Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.180

Ryg Tatovering {{forumTopicSubject}}

Hej folkens. Er nu ved at have opbrugt meget plads på arme og ben. Jeg overvejer nu at få lavet en ryg tatovering (Altså fuld ryg)... Overvejer noget traditionelt japansk, med drage, blomster, bølger, osv osv. Og med stærke farver. Er der nogen der har erfaring med fulde ryg tatoveringer.
Søger en pris og søger svar på hvor lang tid det tager og ligeledes over hvor mange sessioner det kræver.
Ved godt at det er total individuelt fra tatovør til tatovør og dig selv. Men skriv gerne jeres erfaringer så jeg har lidt at gå ud fra smiley
Ikke fordi prisen er noget der betyder noget - men vil gerne vide disse ting inden jeg springer ud i det. Er trods alt et større projekt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ryg Tatovering
  • Daniel t
    Daniel t Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 67
    #1   14. okt 2010 jeg har halvdelen af ryggen lavet og synes det er det absolut værste sted at blive tusset, er normal ikke sart men det gør ret nas på ryggen har full sleeve på den ene arm og det er ingenting i forhold til

  • kim j
    kim j Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Emner: 24 Svar: 213
    #3   14. okt 2010 Tabu, kunne du ikke smid et par billeder op af din ryg i et galleri?
    Har nemlig selv brugt det meste af arme nu og vil gerne igang med ryggen..
    Bare lige for og få lidt inspiration..


  • kim j
    kim j Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Emner: 24 Svar: 213
    #5   14. okt 2010 Jeg takker smiley

  • kim j
    kim j Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Emner: 24 Svar: 213
    #7   14. okt 2010 Men hvorfor er du gået fra en til anden?

  • kim j
    kim j Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Emner: 24 Svar: 213
    #9   14. okt 2010 Ja okay.. Det da mega nederen at det fjols sku ødelægge det..
    Det stadig noget som ikke lige er til og ændre smiley


  • #11   14. okt 2010 Du sal vel regne med minimum 20 timer, men er jo fuldstændigt umuligt at sige.

Kommentér på:
Ryg Tatovering

Annonce