{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.727 visninger | Oprettet:

Fie L
Fie L
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 20

VISDOMSTAND! AV {{forumTopicSubject}}

Hej..

Jeg håber virkelig i kan hjælpe mig med det her.
Jeg har en visdomstand der er på vej op. Og jeg gider ikke få taget den ud af tandlægen. Vil bare gerne have smerten væk! Nu har jeg gået med øm kind og tandkød i 4-5 dage.
Og det gør samtidig pisse ondt når jeg synker.

Det eneste jeg gør der hjælper lidt er at tage ipren. MEN, det jo livsfarligt at tage så mange på en dag.

Har i nogle gode råd til hvad man ellers kan gøre?

På forhånd tak smiley

- Fie

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VISDOMSTAND! AV
  • Fie L
    Fie L Tilmeldt:
    jun 2010

#1   14. okt 2010 Forventer der er nogle der kan svare på mine spørgsmål i stedet for det der du kommer med smiley

• #2   14. okt 2010 Er røv ligeglad med du ikke vil til tandlægen, for det er det du skal, hvis ud vil have smerten væk!

• Rasmus
    Rasmus Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 14 Svar: 937
    #3   14. okt 2010 Hvordan havde du i din vildeste fantasi forestillet dig, at en flok 16 årige knejte på baboom kunne fjerne din tandpine? Gå nu til tandlægen og få den pillet ud, det er altså ikke slemt og så er smerten væk.

• Fie L
    Fie L Tilmeldt:
    jun 2010

#4   14. okt 2010 Der jo andet end tandlægen der kan hjælpe.
    Som om tandlægen er det eneste råd..

Men tak for hjælpen ellers!

• #5   14. okt 2010 Det kan være hun ikke hår råd - hvis hun er over 18...

• #6   14. okt 2010 Fie, det går væk af sig selv, det kan tage dage, uger, mdr, i bund og grund gør det ondt fordi resten af dine tænder flytter sig, og er ked af det, men gør det ondt for længe, så det tandlægen og evt ud med den, det er overhovedet ikke slemt det og tager ikke lang tid..

Jeg oplevede selv smerter med mine, men tag en is terning i munden og lig den imellem din kind og tanden der hvor det gør ondt det hjælper lidt.

• Brian B
    Brian B Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 60
    #7   14. okt 2010 drik dig i hegnet, så er det væk for en stund.

• Fie L
    Fie L Tilmeldt:
    jun 2010

#8   14. okt 2010 Tak for det!

Altså nu har jeg hørt at man kan skylle munden i alkohol. Det bedøver lidt åbenbart. Og klorhexidin(staves?)
    - Men ja, kan slet ikke klare tandlæger. Ved jeg er 19år. Men puha.

Tanden kommet meget lidt op. Kan kun se den meget svagt. + min kind er helt hævet.

• #9   14. okt 2010 Jeg har en der er på vej op engang i mellem, men den kan ikke komme op pga min kindtand er i vejen, det har stået på nu i 6 år smiley
    Det vare omkring en uge så går smerte væk igen.

Tror din gør rigtig ondt lige nu da den er på vej op...

• #11   14. okt 2010 Ring til tandlægen og få ham til at lave en recept på ibumetin 600 mg. Dem sammen med et par panodiler gør underværker..

• #12   14. okt 2010 Jeg har ingen andre gode råd end god mundhygiejne, Listerine og en masse koldt på

• Fie L
    Fie L Tilmeldt:
    jun 2010

#14   14. okt 2010 Tak allesammen!
    Jeg må prøve lidt af hvert. INDEN jeg går til tandlægen og se om det hjælper smiley

Kommentér på:
VISDOMSTAND! AV

Annonce