{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
960 visninger | Oprettet:

v .
v .
Følger: 1 Emner: 27 Svar: 28

Told i danmark? {{forumTopicSubject}}

hej, jeg tænker lidt over at bestille en jakke hjem fra canada, og jakken koster 2700kr.

- Og mit spørgsmål er så, om tolden kan finde på at tage den, og hvad det tolden så kommer til at koste?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Told i danmark?
  • johan p
    johan p Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 38
    #1   16. okt 2010 post dk skal vist ha 175kr for besværet og så lidt gebyrer og lidt i indførselsmioms(25%).

• Christian P
    Christian P Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 36 Svar: 158
    #2   16. okt 2010 Pas på mester for tager de den i tolden koster det..
    Jeg har selv lige bestilt vare hjem for ca 1000,- og samme ordre blev så sendt i 2 pakker med 2 dages mellemrum, så begge pakker blev holdt ind og nu skulle jeg sende alt muligt på hvad det kostede og bl.a bl.a
    Og sendte jo så en ordre faktura men da der var 2 pakker sendte de jo så også 2 regninger på hver 400,-
    så nu bøvler jeg med at få 400,- tilbage fra den ene pakke og post.dk siger at det er told og skat jeg skal gå til og omvendt..
    Utroligt så tænk over om det er besværet værd og nu det er en jakke så vær sikket på størrelsen så det ikke også er lort.. smiley
    Held og lykke med handlen...

• #3   16. okt 2010 Der er en bestemt afgift efter hva kategori pakken er, f.eks er det 4.5% på bildele ved. ik hva afgiften er på tøj.

• simon l
    simon l Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 618
    #4   16. okt 2010 ja der er told på ca 5% eller sådan noget også er der moms 25% men der er stor chance for at den ikke bliver stoppet i tolden hvis du sender med ups eller sådan noget i stedet for pestdk da alle deres pakker går i tolden

• #5   16. okt 2010 2700 kr bliver til følgende:

Told & Moms = 1080 kr
    Told gebyr 160 kr

TOTAL PRIS 3940 kr (bemærk dette er uden fragten, som også skal fortoldes + betales moms af. Er den f.eks 200 kr, så skal du lægge ydeligere 280 kr til total beløbet)

Så det kan ik betale sig, at købe Goose Jakker i Canada. Desuden ligger din garanti i Canada, hvis jakken går i stykker eller andet. Så skal den sendes derover, og det blvier bare endnu dyre!

• #6   16. okt 2010 Simon L
    Der er 12% told på en jakke!

• v .
    v . Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Emner: 27 Svar: 28
    #7   16. okt 2010 Hvis jeg får jakken sendt med UPS? så tager de ikke den i tolden eller?

• #8   16. okt 2010 v .
    Jo! Du ender med at betale told + moms + indfortoldning!

• #9   16. okt 2010 Hvis det er fordi, at du mangler en billig Goose Jakke, så send en privat besked, og jeg skal gerne hjælpe dig.

• simon l
    simon l Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 618
    #10   17. okt 2010 v .
    jo måske man skal i hvert fald regne med det, og hvis de så ikke tager den i tolden er det bare en bonus, men de 5 gange jeg har fået sendt noget med dem er den kun blevet taget 1 gang, hvilket er rimeligt heldigt da jeg har fået sendt vare for omkring 30k bla et luftgevær til 11k som er det kraftigste i dk

Kommentér på:
Told i danmark?

Annonce