Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  blærebetændelse??????
  • #1   17. okt 2010 Stress?

• Pernille M
    Pernille M Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 32 Svar: 102
    #2   17. okt 2010 sukkersyg, ellers kan man godt får nogen perioner hvor man skal tisse

• tulleh .
    tulleh . Tilmeldt:
    jun 2010

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 36
    #4   17. okt 2010 SUPERSTAR<3 .

.. da jeg var hos lægen var det på grund a en byld jeg havde .. og spurgte om hva det kunne være så sagde han det ikke var blærebetændelse ... og havde det ikk så godt så tænkte ikke lige over det den dag ...

• #5   17. okt 2010 stixede han din urin? Tog han en blodprøve?

Men uanset hvad synes jeg du skal gå til ham igen! Det lyder ikke normalt.

• nicolai r
    nicolai r Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 12
    #6   17. okt 2010 for lidt sex...

• tulleh .
    tulleh . Tilmeldt:
    jun 2010

#7   17. okt 2010 han tog ikke blodprøve kun urin ... og ja det lyder mærkeligt ...

• Pernille M
    Pernille M Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Emner: 32 Svar: 102
    #8   17. okt 2010 gøre det ondt når du tisser?

• #9   17. okt 2010 sukkersyge?

blærebetændelse har også ofte irritation, kilder og følelsen af at man hele tiden skal tisse. Hvor sukkersyge bare medfører hypping vandladning.

• #10   17. okt 2010 Jeg har før haft blærebetændelse hvor lægen sagde jeg ikke havde det.. Da jeg 2 dage senere blev tjekket igen havde jeg kraftig blærebetændelse..
    Jeg er åbenbart bare meget følsom på det punkt..
    Spis tranebær piller og drik tranebærjuice..
    Hold dig varm..

Følelsen af at skulle tisse hele tiden kan også være stress, sukkersyge eller evt klamydia..

• nicolai r
    nicolai r Tilmeldt:
    feb 2010

#11   17. okt 2010 mere sex så er den der smiley

• tulleh .
    tulleh . Tilmeldt:
    jun 2010

#12   17. okt 2010 Pernille M
    nej det gør det ikke ... skal bare tisse mange gange om dagen og det er jeg bare ikke vant til

Dr Perle
    der er ikke noget irritation eller noget i den stil , skal bare på wc hele tiden

Nadia J

er kun gennem urin prøve de kan se om man har blærebetændelse ???

• #13   17. okt 2010 Evt overindtagelse af flydende væsker... Hvis du drikker rigtig meget, så skal det ligesom ud igen...

• tulleh .
    tulleh . Tilmeldt:
    jun 2010

#14   17. okt 2010 så meget drikker jeg helder ikke a væske .. men nogen gange , når jeg ikke skal tisse , så to minutter efter er jeg ved a pisse i bukserne .. og det syntes jeg bare er lidt mærkelig ..

• #15   17. okt 2010 Det er meget normalt... Det kaldes PARTYBLÆRE, og er virkelig belastende!

• #16   17. okt 2010 Tulleh - Prøv imorgen at tag til lægen ien og få tjekket for blæebetændelse via en morgen urinprøve helst..
    Jeg havde blærebetændelse engang hvor min daværende kæreste og jeg fredag aften tog til vagtlægen fordi je faktisk var flyttet ud på toilettet da je følte jeg skulle tisse hele tiden..
    Vagtlægen sagde jeg ikke fejlede noget og jeg havde en forfærdelig weekend.. Sov overhovedet ikke og sad på toilettet hele tiden.. Var ved at blive sindsyg..
    Mandag tog jeg til min egen læge som kunne konstater at jeg havde en kraftig blærebetændelse!!

Lige så snart vejret bare tænker på at blive koldt så spiser jeg tranebær piller.. Eller er det helt sikkert jeg får blærebetændelse..
    Husk at drikke masser at væske.. (gerne tranebær eller appein juice)
    Holde dig varm forneden..
    Få tisset af hver gang..
    Gå på toilettet både før og efter sex..

• tulleh .
    tulleh . Tilmeldt:
    jun 2010

#17   18. okt 2010 da jeg fik taget den der urin prøve der sagde de . at det var jeg ikke .. det tjekkede de åbenbart også for !!

• nicolai r
    nicolai r Tilmeldt:
    feb 2010

#18   23. okt 2010 har hørt sæd skulle være godt ? der er noget 1 L Sæd hvis det sluges direkte fra penis, så forsvinder ens betændelse 10 min efter???

• tulleh .
    tulleh . Tilmeldt:
    jun 2010

#19   31. okt 2010 hellere have blærebetændelse ...

Kommentér på:
blærebetændelse??????

Annonce