1.003 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Billig tattoo? Billig tattoo?

Hej Baboom, er der nogen der kender et sted hvor jeg kan kan få lavet en tattoo fra skulderen og ned til albuen altså et halvt ærme for 4200 ,- ? jeg har en tribal på armen i forvejen der skal flettes ind i tattoo, for vil gerne have skelet hoveder på den. tribal sidder på overarm og er 12 cm lang og 8 cm bred ca.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billig tattoo?
  • #1   23. okt 2010
    Kan jeg da godt klare ;o) Hæhæ...
    Altså Pris og kvalitet hænger jo sammen... Så jeg ville hellere betale prisen og så spørge efter et godt sted ;o)

• #2   23. okt 2010 Ja det ved jeg godt, men søger en tattoovør der er til at snakke med om prisen, for gider ikke det der fis med at skulle betale så skyhøje priser for lidt blæk smiley

• #3   23. okt 2010
    Forstår jeg også godt... Mit tilbud står stadig ved magt :op

• #4   23. okt 2010 Ved du godt at halvdelen da det som tattovøren "tjener" går til butikken ?

det tager nok ca 4x3-4 timer og lave sådan en tus der du snakker om

så der 2100 han tjener selv også hvis vi bare siger det tager 12 timer så får han kun en timeløn på 175,- og af de penge skal der betales nåle , farve , papirs , rense vand , osv osv smiley

• #5   23. okt 2010 Nu syntes jeg en timeløn på 1000-1500 kr er sindsygt meget, der er ikke mange jobs i DK der giver den løn, jeg kan gå med til at give 500 i timen, men det jeg søger må også gerne være en selvstændig der ikke skal give 50 % til indehaveren.

• #6   23. okt 2010 1000-1500,- i timen ? hvor får du det fra

• #7   23. okt 2010 Seriøst ??? det syntes jeg også er vildt .. okay hvis de rigtig rigtig gode så det fair ! meen hvis det bare er sådan noget standard noget såååh det for dyrt

• #8   23. okt 2010 Casper, hvem har afholdt dm i tattovering? Ikke dansk tattoo Lau

Kommentér på:
Billig tattoo?

Annonce