1.023 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Musik program anbefaldes (DJ) Musik program anbefaldes (DJ)

Hej baboom.

Jeg søger et godt program til styring af musikken, da jeg skal bruge det til noget fest.

Jeg er hurtig og lærenem, så smid gerne et godt program og så finder jeg ud af hvad jeg kan bruge i programmet smiley

der anbefaldes i programmet:
Fade control
Effekter (som flanger, echo osv.)
Evt. nogle lydeffekter som shotgun eller klokke lyd
Tja, kort og sagt skal jeg ikke være DJ på den store måde, med scratch og sådan.
Det skal nu mere være til noget musik styring, og mulighed for styring af musikken samt nogle effekter, og noget volume control som fade og sådan hvis i forstår smiley

Det jeg selv har prøvet intil videre er:
Samp DJ
ClubDJProDJ
ClubDJProVJ
Traktor (seneste version)

Samp DJ:
Synes der mangler lidt, men programmet synes jeg ikke er godt nok. Der mangler noget, men den har i det mindste lidt lyd effekter som shotgun osv.

ClubDJ programmerne:
Det var da tæt på, at jeg synes det var tilfreds, men der manglede igen noget i programmet, men der var en lille mulighed.

Traktor Pro:
Synes jeg så meget godt ud, men det var så ærgeligt, at jeg har nogle problemer med programmet.
- Lyden skratter smiley (har tjekket alle instillingerne igennem på driveren og i programmet)
- Popper op med en fejl i hele tiden, som jeg ikke kan finde en løsning på smiley
Kun nogle gange kunne jeg bruge det :S

Men ellers var det et godt program.

Jeg ved sku ikke hva der er af gode programmer, jeg lytter og ser til jeres forslag og prøver dem af, og giver en feedback omkring det smiley

Gerne skriv hurtigst mulig smiley

Mvh Jacob

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Musik program anbefaldes (DJ)
Kommentér på:
Musik program anbefaldes (DJ)

Annonce