Musik program anbefaldes (DJ) Musik program anbefaldes (DJ)
Hej baboom.
Jeg søger et godt program til styring af musikken, da jeg skal bruge det til noget fest.
Jeg er hurtig og lærenem, så smid gerne et godt program og så finder jeg ud af hvad jeg kan bruge i programmet
der anbefaldes i programmet:
Fade control
Effekter (som flanger, echo osv.)
Evt. nogle lydeffekter som shotgun eller klokke lyd
Tja, kort og sagt skal jeg ikke være DJ på den store måde, med scratch og sådan.
Det skal nu mere være til noget musik styring, og mulighed for styring af musikken samt nogle effekter, og noget volume control som fade og sådan hvis i forstår
Det jeg selv har prøvet intil videre er:
Samp DJ
ClubDJProDJ
ClubDJProVJ
Traktor (seneste version)
Samp DJ:
Synes der mangler lidt, men programmet synes jeg ikke er godt nok. Der mangler noget, men den har i det mindste lidt lyd effekter som shotgun osv.
ClubDJ programmerne:
Det var da tæt på, at jeg synes det var tilfreds, men der manglede igen noget i programmet, men der var en lille mulighed.
Traktor Pro:
Synes jeg så meget godt ud, men det var så ærgeligt, at jeg har nogle problemer med programmet.
- Lyden skratter (har tjekket alle instillingerne igennem på driveren og i programmet)
- Popper op med en fejl i hele tiden, som jeg ikke kan finde en løsning på
Kun nogle gange kunne jeg bruge det :S
Men ellers var det et godt program.
Jeg ved sku ikke hva der er af gode programmer, jeg lytter og ser til jeres forslag og prøver dem af, og giver en feedback omkring det
Gerne skriv hurtigst mulig
Mvh Jacob
feb 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 42 Svar: 2.043
dec 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 101 Svar: 169
Vil foretrække Virtual DJ, da den er lavet til formålet det er virkelig et fedt, og nemt program, men stadigvæk fuld af muligheder hvis du har fantasien!
nov 2007
Følger: 27 Følgere: 26 Emner: 26 Svar: 173
Mixmeister, ligner ikke rigtig noget jeg kunne bruge desværre.
Virtual DJ, har jeg prøvet for lang tid siden, men synes sku ikke det er et så seriøst program igen
feb 2009
nov 2007
Hvordan mener du mixe live?
Altså det skal ikke være til noget online stream over nettet hvis det er det du tænker på?
Vi har nemlig mixer pult og stort PA Anlæg med hele lortet til der, som lyd, og som er koblet til pc'en med et mini jack kabel
feb 2009
Jacob L
Hvordan skal du så "styre" musikken ?
nov 2007
På computeren med et program
Altså det er ikke DJ på den måde, med det der udstyr
Alt musikken skal styres via computeren med et godt program
feb 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Emner: 37 Svar: 817
feb 2009