976 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Søger lift d 13/11-10 Kolding-KBH Søger lift d 13/11-10 Kolding-KBH

Som overskriften siger,så søger jeg et lift fra Kolding til KBH lørdag d 13 nov. Vi er 2 mand som har brug for et lift,så kender du nogle som skal til KBH den dag og som har plads til 2 passagerer,så er vi meget interesserede. Vi deles selfølgelig om udgifterne...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger lift d 13/11-10 Kolding-KBH
  • #1   30. okt 2010 hvad skal i dog ovre på djævle øen smiley

• #2   30. okt 2010 til sensation white, gætter jeg på smiley

tag dog toget fjolser..

• #3   30. okt 2010 Lange Lajz,luk dog røven hvis du ikke har noget fornuftigt at byde ind med... Men okay,der skal jo være mindst en klaphat i hver tråd her på Baboom,det er jo en børnehave...
    Ja skal til Sensation,men gider ikke at give 280 kr for en enkeltbillet hos DSB...

• #4   30. okt 2010 i skal ik fucke med koldingenserne røvhuller så får i sku hug

• #5   30. okt 2010 Casper L,tjek det selv ud før du spiller smart... Der er mere eller mindre udsolgt på alle Orange billetter,de billigste koster 280 kr... Så selv ups ups... Endnu en klaphat...

• #6   31. okt 2010 Nu skal vi kun betale for turen derover da vi har kørelejlighed tilbage til Kolding om søndagen,så hvis vi er 4 mand i bilen kan det gøres for 100 kr pr mand... Folk har seriøst svært ved at regne... Det må være børnehaven der spiller ind igen...

Kommentér på:
Søger lift d 13/11-10 Kolding-KBH

Annonce