524 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Glædelige jul og godnat mand.. Glædelige jul og godnat mand..

Synes julen blir længere og længere.. den startede faktisk 1 sep da alt det julestads og de nissehatte mænd kom frem..

Jeg er ikke en der hader højtider og julen; Men har det lidt ligesom første aften med en dame. Det er sq da spændende hvis man får gaven før man har fortjent den.

Der er jo intet at sige til at der ikke er en chokolade juæekalender der holder til den 24 dec, Når man måske får den fu..king 3 mdr før ?

Hvorfor skal vi stjæle americanernes idéer med at holde Halloween ? kan vi ikke finde på noget selv ?

Blir sq efterhånden mere og mere pengeræs og højtiderne gir mindre og mindre menning.

Og om der så ikke lige skulle komme en juleplade allerede nu!
Now_Christmas_2010

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Glædelige jul og godnat mand..
  • #1   3. nov 2010 Jamen det er jo godt nok så.

• Anders T
    Anders T Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 129
    #3   3. nov 2010 Prøv og se det fra virksomhedernes synsvinkel.
    Hvis du stod mellem valget:
    Tjen 25 mil og start salget i sep
    Tjen 15 mil og start salget 1 dec.
    Hvad vil du helst takke ja til som adm. direktør i virksomheden? Jeg ved i hvert fald hvornår jeg havde sendt mine vare ud i butikkerne!

• #4   3. nov 2010 Sure pik... gå da i seng og lad de folk der går op i jule nyde den i de to måneder om året...!

• #5   3. nov 2010 Jamen børnene har ikke rigtig noget at glæde sig til udover at flå forældrene fordi de simpelthen bare må ha en iphone eller en jakke til mindst 3000 og de synes de har nogle dårlige forældre hvis de ikke må få de dyre ting som de andre har!

Synes vi skal sige god påske og så går vi ned og køber et påskeæg med det samme.. da det jo er allerede er klar til os...

Man sq da kun lige at ligge solbrillerne ..then Bang på med nisse hat og frem med julestads. ? hva blev der af glæden ved højtiderne og de små ønsker som betød mere end de mere bekostelige ting ?

• #6   3. nov 2010 Jeg lader mig faktisk ikke længere gå på af det. uanset hvor meget folk brokker sig, ændre det sig jo ikke.

Det er jo nu at julepynten er billig fordi de skal ha plads til nye varer og det nyder jeg godt af. for jeg ELSKER julepynt smiley Har ikke ret meget, så her er min chance for at få en hel del lige pt smiley

• #7   3. nov 2010 Søren du mener 3 mdr ? hvorfor går du ik ude og køber dig badetøj det er jo også snart tid igen ?

• #8   3. nov 2010 kan jeg så godt se Pernille, men mere det med børnenes glæde over højtiderne. og man ikke rigtig venter spændt mere

• #9   3. nov 2010 dan - nej det er rigtigt. helt enig. men da jeg var lille elskede jeg når de begyndte at pynte op. smiley så fik man jo snart gaver smiley

Lige nu, pynter jeg op for min søns skyld, selvom han nok ikke forstår det. Så tror jeg at han ville kunne lide det smiley

• #10   3. nov 2010 Har nu kun mærket til julen her for en uge siden.. Der er folk der går op i det og folk der ikke gør.. Lader det som ikke rigtig gå mig på, da det er nogens interesse og jeg har mine som måske osse går andre på..

• #11   3. nov 2010 HØRT!!!

• #13   3. nov 2010 tenna K
    det gjorde jeg også et år det der.
    men det er sku lidt trist ikke at give eller få julegaver kom jeg så frem til. for havde det på samme måde som du har, i bund og grund kan man jo lige så godt bytte penge

• #14   3. nov 2010 $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Julen har mistet sin glans.

Og en tradition kan altid sælges, det er desværre blevet alt for mainstream

• #15   3. nov 2010 Agree med Tenna julen og alt der bare gik mere op i penge end glæden ved at "ses" dene ene specielle dag om året

Kommentér på:
Glædelige jul og godnat mand..

Annonce