{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
619 visninger | Oprettet:

Hvilket af disse batterier? :) {{forumTopicSubject}}

Mit batteri i Fabia'en er sq tæt på dødt, efter bilen stod med kabinelys, i 14 dage på et værksted.

Selv ved fuld opladning skal bilen skubbes efter 20 min, med kabinelyset tændt.

Dog springer den frisk igang hver morgen smiley

Har set på følgende batterier, men ved ikke hvilket jeg skal vælge.

(link fjernet)

http://www.scanbrit.dk/varekatalog_vis.asp?id=465

http://www.scanbrit.dk/varekatalog_vis.asp?id=453

http://www.scanbrit.dk/varekatalog_vis.asp?id=433

PS. Jeg har lidt anlæg i bilen, så det må gerne kunne holde lidt længere strøm end et standart batteri smiley

Hvilket ville i vælge?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilket af disse batterier? :)
  • #1   5. nov 2010 Må man spørge hvorfor? smiley

• #2   5. nov 2010 Hvad med sån et tørbatteri? har hørt de skulle være super gode, især når man også har anlæg i...

• #3   5. nov 2010 Men kan det starte en 200 hk. dieselmotor, på en dansk vinterdag? smiley

• #5   5. nov 2010 Nu har din motors max ydelse jo ikke vildt meget at gøre med hvor mange ampere du skal bruge på dit batteri.

Hvad er det for en bil du har?

• #6   5. nov 2010 Claus G -> Hvor finder jeg ud af hvad den kan lade med? smiley

Martin J -> Se galleriet smiley

• #8   5. nov 2010 Kan intet finde om det i manualen smiley

Er det muligt at se på den fysisk?
    (Hvis man kan komme til den, det kan jeg sq ik engang huske).
    ;D

• #9   5. nov 2010 Det stod på den ja smiley

Den lader med 120 A, så det burde ikke være noget problem smiley

Hvilket af de batterier ville i vælge?

• #11   5. nov 2010 Sjovt nok ser nr. 1 og nr. 2 MEGET ens ud, og sjovt nok har Varta produceret dem begge smiley

Mon ikke det er samme indmad?

• #13   5. nov 2010 Spec. På dem er bare MEGET ens, det samme med størrelsen smiley

Men ja, et af dem er nok deres "Billig-mærke" eller "Exclusive-mærke" smiley

• #14   5. nov 2010 jeg ville tage et tør batteri. eller sådan et med det der gel i

• #15   5. nov 2010 (link fjernet)

• #16   5. nov 2010 Nu får jeg Varta / Danbrit / Scanbrit til nettopriser, så derfor var det dem jeg linkede til smiley

Gel og tør, koster jo en mindre formue smiley

• #17   5. nov 2010 Ahh, den lille motor kan sagtens starte på hvilket som helst af de batterier du linker til, det kan den sågar på et af de billige fra Thansen.

Den køre forresten meget godt sådan en oliedamper der, har en kammerat der har haft en, dog er jeg mere til noget benzin og så lige dobbelt så mange cylindre og ringe på fronten...hehe

• #18   6. nov 2010 Martin J -> 4 x 0 = 0 smiley
    Standart er den rimelig kvik, men efter lidt "upgrades", bliver den sq meget sjov smiley

• #19   6. nov 2010 4 x 0, hvad betyder det, giver ikke rigtig mening.

Min har 4,2 liter fordelt på 8 cylindre og så har den 4 ringe på fronten.

Ja den går rigtig godt, min kammerats havde 210 Hk med anden turbo, dyser, udstødning og indsugning.

• #20   6. nov 2010 Du har 4 stk. 0'er (null) i fronten..
    4 x 0 = 0 smiley

210 hk. er også en slat smiley
    Så har den nok haft et moment omkring 500nm smiley
    - Men det hele afhænger jo af, om momentkurven passer til gearkassen, ellers kan man have nok så mange heste. Hvis ikke den er jævn og passer til gearingen, vil bilen jo ikke være så hurtig på vejen smiley
    - Hvorfor havde han skiftet dyser? De standart flower fint op til 260 hk.

• #21   6. nov 2010 Ved ikke så meget om den andet end at den var hurtig i mellemacc. men det er super nedtur at man skal skifte gear hele tiden.

Min store stc. kunne tage den uden de mindste problemer i hvert fald.

• #22   6. nov 2010 Du har 100% ret.. Jeg ville ønske den kørte med en 5'trins smiley
    - Selv standart har den jo rigeligt med moment til at trække en 5'gears kasse smiley
    Og den 6'er er lavet så smart at 1 gear kun bruges til 5-10 km/t, og så skal der skiftes til 2.
    Og 2. gear ligger lige præcis så højt, at man ikke kan starte ud i det, uden at slide helt sygt på komblingen :S

Link til den på bilgalleri? smiley

• #23   6. nov 2010 Har ikke min bil på Bilgalleri, det fører aldrig til noget godt syntes jeg.

Men det er en sort Audi S6 Avant fra 2002, den har så fået en Milltek udstødning en chip og et andet filter, så den ligger lidt mere end de std. 340 hk.

Kommentér på:
Hvilket af disse batterier? :)

Annonce