Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Modelgalleri
  • #1   12. nov 2010 jo

• #3   12. nov 2010 Hvad snakker i om, er det ikke professionelt at tage billeder af sig selv med trutmund, fra en vinkel fra oven, så man kan se hele kavalergangen?

• #4   12. nov 2010 Hæhæ smiley

• #6   12. nov 2010 Julie, pyyyha, så kan jeg stadig skrive model på visitkortet. Giver det ekstra professionelisme (tihi) hvis det er en iPhone?

• #8   12. nov 2010 Årh ja, jamen så er karrieren reddet. Næste skridt: Tag 50 billeder i samme stilling, med samme trutmund, men med andet tøj på, lav fotoprofil og modtag x-høj fra alle liderlige drenge.

Lars S - Den var go´ smiley

• #9   12. nov 2010 HAHA smiley
    Trut mund, kavaler gang, spejl refleks kamera, et spejl, og så lige 10 tons pudder 10 sæt tøj, så tage 300 billeder, og lave nogle sort hvid nogle serpentin , og nogle hvor alt er sort hvidt undtage deres øjne ^^

• Anders .
    Anders . Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 703
    #10   12. nov 2010 må jeg være med?

• #11   12. nov 2010 Folk har et abnomrt behov for a blive set i dag og få ros. Elelrs så er det den nye teknik der bare for alle de usikre tøsebørn til at afprøve deres look på denne måde.

Husk - selv den mest usikre tøs er ligeglad med de 899 som sviner hende til (dem sletter hun bare). Bare der der 1 som skriver "jeg ku godt" - så har hun lige fået 225% selvtillidsboost!

Men sørgeligt er det da.

Og fyrene falder også for det. jammerligt!

• #12   12. nov 2010 alle er modeller på den ene eller anden måde ..

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.559
    #13   12. nov 2010 Rudy Frederiksen sagde jeg ville blive en god model smiley

• Anders .
    Anders . Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 703
    #14   12. nov 2010 hehe Perle, det er korrekt at de bare sletter.
    Kommenterede en smuk pige, at jeg synes det var synd hun plukkede øjenbryn, fordi det bare lignede blyantstreger og, at de virkede lidt skæve.. Dét slettede hun lynhurtigt, men alt det positive måtte gerne være der smiley

Jeg skal nok spørge dig næste gang jeg har nogle spørgsmål omkring kvinder. Du virker som om du bare har styr på det!

• simon l
    simon l Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 618
    #15   12. nov 2010 syntes fandme også der er mange der tilbyder at tage billeder af andre, og de mener selv de er skide gode til det med deres canon/nikon spejlrefleks i amatør serien f.eks d3000-1000d-450d-500d-550d, f.eks til min fætters bryllup havde han fundet sådan en "fotograf" til en fin pris, men billederne blev slørret (i hvert fald nogen af dem) og det mener jeg bare ikke man kan byde folk, det er trods alt et bryllup man tager billeder ved og ikke noget man bare lige gøre om igen hvis det ikke er godt, så er det sku da bedre at de ikke tager sådan en "opgave" de alligevel ikke kan klare, forbanded lorte amatøre! det var helt fint hvis de bare sagde nej til sådan nogen opgaver der ikke lige kan gøres om igen, men nej de får jo bare flere penge ved at tage mange opgaver, og jeg vil gerne væde om at JEG kan tage bedre billeder end 7-8 ud af 10 amatør fotografer i kan finde her på baboom, og det er endda med dårligere kamera og objektiver (olympus e510 med 14-42mm og 70-300mm objektiv og det hele købt i at startsæt) jeg kan godt nok ikke tage nye billeder da det var lodgen kamera jeg arbejdede for i sydafrika, men har da en 5000-7000 billeder taget der nede så jeg har nok til de første mange sammenligninger hvis nogen amatør fotografer er friske smiley

• #16   12. nov 2010 lad dog børnene smiley

• simon l
    simon l Tilmeldt:
    jun 2007

#17   12. nov 2010 se f.eks i fotoalbum den der hedder modelbilleder, hun skriver at det er fra når hun står model for forskellige "fotografer", man kan tydeligt se billederne ikke er skarpe og det kan da umuligt være en rigtig fotograf der har taget dem

• #18   12. nov 2010 simon L vil gerne gi dig ret ^^ de færreste fotografer bruger gamle mobiler til det

• #19   12. nov 2010 brian - haha jeg har aldrig sagt at jeg er model. smiley

• #20   12. nov 2010 simon - det kunne nu også godt være at det er gode billeder, men at baboom forringer kvaliteten af billederne, det er set MANGE gange herinde

• #21   12. nov 2010 Vil lige pointere at et Canon 550d ikke er et amatør kamera , ganskevist ikke i den dyre ende , men det er personen bag kameraet der er amatøren , idet netop dette kamera ikke tager dårlige billeder .

Tror nok du har haft fat i en nybegynder.. eller også har du været uheldig.

• #23   12. nov 2010 brian - kald det hvad du vil. men jeg vil i hver fald ikke kalde det MODEL billeder. da jeg slet ikke er model.
    det var bare en amatør fotograf som gerne ville låne mig til nogle billeder.

• simon l
    simon l Tilmeldt:
    jun 2007

#24   12. nov 2010 DBH .
    550d er et amatør kamera, men jeg har aldrig sagt at det ikke kan tage gode billeder, selv det olympus e510 jeg brugte i afrika er dårligere end 550d men derfor kan det også godt tage gode billeder, men det er stadig amatør kamera semi-prof er 40/50d og prof er 5/7d og der er 550d stadig lidt bag ud, men jeg mener bare folk kalder sig fotografer og render rundt med f.eks et nikon d3000 eller cannon 1000d-550d med skod objektiver til 1000-2000kr og tager billider for penge, og de kan ikke engang tage gode billeder med det kamera de så har, uanset om det så var et 5d mark ll med objektiver til 10000-15000kr det er sku da noget svineri

• #25   12. nov 2010 Jeg tilbyder fotografering, men jeg kunne ALDRIG finde på at sige ja til en opgave der hed bryllup. Det vil jeg ikke risikere. Jeg tilbyder fotografering for at LÆRE noget selv...

Men ja.. Lad nu børnene. Hvis man hyrer en amatørfotograf til sit bryllup, så er det satme også lidt ens eget ansvar. Man må da forlange at se noget af fotografens arbejde, eventuelt se ham/hende i aktion inden man hyrer...

• simon l
    simon l Tilmeldt:
    jun 2007

#26   12. nov 2010 Pernille<3 .
    hvis det er rigtigt er det selvfølgeligt noget andet, MEN det er jo stadig kun dem her indefra så, hvad så med alle de andre?? evt hende til brylluppet??? jeg ved min fætter er lidt nærig han vil gerne have det billig, men man skal vel ikke forvente slørrede billider af en der tager penge for det????

• simon l
    simon l Tilmeldt:
    jun 2007

#27   12. nov 2010 brian j
    hehe og præcis

• simon l
    simon l Tilmeldt:
    jun 2007

#28   12. nov 2010 antihero

Hjemmeside: fin-kus.dk