{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
611 visninger | Oprettet:

K
K
Følger: 18 Følgere: 14 Emner: 75 Svar: 1.484

eBay - Vundet men tom PayPal konto? {{forumTopicSubject}}

Lige fået en Mail fra Ebay om en ting til 10$ jeg mangler og betale. PayPal melder fejl da jeg ikke har sat flere penge ind på min paypal og jeg havde ellers slettet varen fra listen.

Hvad vil der ske hvis jeg ikke indsætter beløbet inden den frist jeg har? (på mandag)

Varen behøver jeg sådan set ikke nu og har skrevet til sælger at han bare skal cancel min ordre da paypal både melder fejl og er tom.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  eBay - Vundet men tom PayPal konto?
  • #1   13. nov 2010 Normalt sker der ikke mere. Ordren bliver bare aflyst..

• #2   13. nov 2010 kanon. Håber bare han gør det.

• #3   13. nov 2010 ! Danmark For Danskerne !

Fandtes der en "Enig" knap havde jeg trykket på den smiley

• bobo
    bobo Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 157
    #4   13. nov 2010 Du får helt sikkert det der hedder "unpaid item strike" hvis du så får en mere af dem indenfor et eller andet tidsrum, kan ikke lige huske hvor lang tid det er, så vil der blive lavet yderligere sanktioner, du kan ved flere gentagelser risikere, at din konto spærres, så køb dog den ting du selv har budt på, alt andet er sgu da for dårligt af dig.

• #5   13. nov 2010 Jeg har oplevet det samme, dog bare fra QXL. Hvor en havde højeste bud på en dvd radio som jeg havde ( 3000kr ). Jeg kontaktede ham og han sagde, at han nok lige skulle overføre penge til min konto..

Efter en 3-4 dage var det stadig ikke sket og jeg tog fat i QXL, de fortalte mig, at det kunne han desværre godt. Men de ville sende en advarsel og jeg kunne selvfølgelig selv, give ham en dårlige feed-back

Så smid de sølle 10USD, forbliv på god fod med Ebay og sælger. Måske har han noget du mangler næste gang..

• #6   13. nov 2010 Sælger er en "virksomhed" og d´har her for 1 ge siden lige smidt 300$ i dem. Og har sendt en besked til sælger og fået svar idag.

"We will send the cancel message to you through eBay system later and its for avoid any fee to us. Thanks"

Må være at jeg ikke kan købe af dem på ebay mere? Men heldigvis har de også en webshop uden om ebay.

• bobo
    bobo Tilmeldt:
    maj 2010

#7   13. nov 2010 Haha nej, det betyder at de sender dig en cancel af handelen gennem E-bay's besked system, senere i dag, da det er den eneste måde de kan undgå at betale salær til E-bay, så nej du kan sagtens handle med dem igen, de har accepteret at ophæve handelen.

• bobo
    bobo Tilmeldt:
    maj 2010

#8   13. nov 2010 Du skal bare acceptere cancellation i den mail du får senere idag, så er den ude af verdenen smiley

• #9   13. nov 2010 super!

Kommentér på:
eBay - Vundet men tom PayPal konto?

Annonce