1.390 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
At blive markeret hurtigst mulig?? At blive markeret hurtigst mulig??
Hejsa BB.
Ku godt tænke mig at blive rigtig markeret ( ikke stor og pumpet) bare flot mave og bryst.
På hvilken måde kan det gøres hurtigst mulig ? er 18 år 183 cm høj og vejer 70 kg..
Håber i kan hjælpe tak
0 synes godt om
jan 2007
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 96
Kost: spis ekstra meget mad hver dag - gerne kød, men også så du har energi til at træne - husk en daglig vitamin-pille...
Træning: træn ryg og bryst (Latisimus Dorsi Pull og brystpres)
Træn biceps og triceps..
Træn mave..
Du kan spørge en instruktør om hvilke maskiner og teknikker du skal bruge for at træne de 4 muskel-grupper..
Fordelen ved at træne Lat Pull og bryst-pres, er at det er grundlæggende øvelser, hvilket betyder at du bruger mange muskler i overkroppen...
Når du træner så start ud med lav vægt, indtil du føler dig "inde" i bevægelserne..
Og så kør 12 gange - hold et minut til halvandens pause, og så kør 10... pause og så 8..
Det gør du med alle maskinerne... Vægten, den sætter du så du begynder at syre til så det går lidt naller i de sidste 3-4 træk i hvert "sæt"...
Det er vigtigt at du presser dig selv hårdt så du blir træt...
Det er normalt at have ondt i musklerne et par dage efter....
Til andre træningsguru'er: jeg er ikke ekspert, jeg har bare givet ham en lyn-løsning... som ny, så er det for meget forvirring selv at skulle tænke over hvad der skal til... der har man bare brug for at komme i krig med noget, og nogle regler og retninger at gå efter
feb 2008
Følger: 9 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 29 Svar: 206
mar 2007
Følger: 26 Følgere: 26 Emner: 10 Svar: 2.588
sep 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 56 Svar: 672
Louise, det er sgu da meget godt gættet eftersom du ikke aner hvilken slags vitaminpille der bliver snakket om. Og det med 5% holder ingen steder.
Godt nok sygt så mange myter der er her på baboom, altid grineren.
mar 2007
Følger: 1 Svar: 5
Bulk Træn og cut om længe
mar 2007
Følger: 26 Følgere: 26 Emner: 10 Svar: 2.588
Jeg ville nok fokusere på noget fundament træning i et års tid eller to, og så genoverveje det andet
feb 2008
feb 2008
At blive markeret hurtigst mulig??