1.390 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

At blive markeret hurtigst mulig?? At blive markeret hurtigst mulig??

Hejsa BB.

Ku godt tænke mig at blive rigtig markeret ( ikke stor og pumpet) bare flot mave og bryst.

På hvilken måde kan det gøres hurtigst mulig ? er 18 år 183 cm høj og vejer 70 kg..

Håber i kan hjælpe tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At blive markeret hurtigst mulig??
  • Tonni S
    Tonni S Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 96
    #2   16. nov 2010 Begynd i et trænings-center... Kør HIT (High Intensity Training) i et halvt år i træk.

Kost: spis ekstra meget mad hver dag - gerne kød, men også så du har energi til at træne - husk en daglig vitamin-pille...

Træning: træn ryg og bryst (Latisimus Dorsi Pull og brystpres)

Træn biceps og triceps..

Træn mave..

Du kan spørge en instruktør om hvilke maskiner og teknikker du skal bruge for at træne de 4 muskel-grupper..

Fordelen ved at træne Lat Pull og bryst-pres, er at det er grundlæggende øvelser, hvilket betyder at du bruger mange muskler i overkroppen...

Når du træner så start ud med lav vægt, indtil du føler dig "inde" i bevægelserne..

Og så kør 12 gange - hold et minut til halvandens pause, og så kør 10... pause og så 8..

Det gør du med alle maskinerne... Vægten, den sætter du så du begynder at syre til så det går lidt naller i de sidste 3-4 træk i hvert "sæt"...

Det er vigtigt at du presser dig selv hårdt så du blir træt...

Det er normalt at have ondt i musklerne et par dage efter....

Til andre træningsguru'er: jeg er ikke ekspert, jeg har bare givet ham en lyn-løsning... som ny, så er det for meget forvirring selv at skulle tænke over hvad der skal til... der har man bare brug for at komme i krig med noget, og nogle regler og retninger at gå efter smiley

• #3   16. nov 2010 Drop vitamin pille. Du optar kun 5% a den:) så æd grønt istedet

• #4   16. nov 2010 Det du omtaler har vidst meget lidt med HIT at gøre.

• #5   16. nov 2010 haha ja det er sgu da en alsides form for HIIT.

Louise, det er sgu da meget godt gættet eftersom du ikke aner hvilken slags vitaminpille der bliver snakket om. Og det med 5% holder ingen steder.

Godt nok sygt så mange myter der er her på baboom, altid grineren.

• simon s
    simon s Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Svar: 5
    #6   16. nov 2010 @Dolle ! samme tanke strejfede mig.

Bulk Træn og cut om længe smiley

• #7   16. nov 2010 Altså man kan jo godt blive markeret uden at træne. Men jeg giver jer ret i at der ud fra billederne at dømme er MEGET lidt at blive markeret af. Det bliver skin and bones.

Jeg ville nok fokusere på noget fundament træning i et års tid eller to, og så genoverveje det andet

• #8   16. nov 2010 Ass Jack hihi myter ? Jeg har det skam fra min udd og job du! Prøv du og sid og læs i medicin bøger kære ven smiley du lærer utroligt meget jeg snakker om ganske som vitaminpiller kosttilskud osv

• #9   17. nov 2010 Nå prøv a Google samtlige sider står der man optar aldrig 100%

Kommentér på:
At blive markeret hurtigst mulig??

Annonce