787 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

underlig opførelse fra kat. underlig opførelse fra kat.

Hej..
har en kat, som gør noget, jeg ikke har set andre katte gør.
Den ligger sig ofte ovenpå en dyne, hvor den begynder at slikke meget på dynen, samtidig med den spinder og sætter sine klør i dynen. den kan gøre det rigtig længe, og somme tider ender det med den falder i søvn.
nogen der ved hvorfor den gør det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  underlig opførelse fra kat.
  • #1   16. nov 2010 Den skal have urtete når der er trekvart fuldmåne, urteteen skal være fra det østlige sibirien og være lavet af en mand med 7½ fingre.
    Trust me det virker. smiley

• #2   16. nov 2010 Line det har en af mine tidligere katte osse gjort.. smiley Dont worry.. its normal.. den er bare glad for dynen.. og den er dejlig blød og så tror den sikkert det er pels den ligger på.. smiley

• #3   16. nov 2010 FOR ALLE KATTE ER ENS!

• #4   16. nov 2010 Vores ene kat gør det også. den massere nærmest samtidig med at den slikker på dynen ;D mega nice når man skal sove

• #5   16. nov 2010 Den har det bare godt.. Katte slikker ofte i hengivenhed..

• #6   16. nov 2010 ÅH NEJ! Du har nu ca tre et halvt minut til at aflive den med en kølle lavet at mahogni (meget vigtigt at det er mahogni!) mens den ligger vendt mod sydøst... Det er den eneste måde at uddrive den onde dæmon der har besat den på.

• #7   16. nov 2010 Min kærestes kat elsker plastikposer. Når vi har købt ind og tømt poserne, så ligger den sig ind i posen og ligger sig til at sove. Jeg tror bare katte generelt er pisse underlige smiley

• #8   16. nov 2010 det gør min mors hankat også.. Men han gør det fordi han er flasket op og ikke har fået stille sutterefleksen ordentligt..

Ellers så spørg inde på KG, de har sgu nok mere forstand på det end så mange andre.. smiley

• Mip .
    Mip . Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 90 Svar: 338
    #9   16. nov 2010 Min ene kat kan godt lide at ligge i håndvasken. Den lægger sig lige foran hovedøren som en hund normalt gør, elske træpinde, og kan godt lide at ligge på hovedet.. ::D

Er det ikke også lidt underligt?

• Ann E
    Ann E Tilmeldt:
    nov 2010

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 83
    #10   16. nov 2010 Den gør lige som den gjorde da den lå ved dens mor og fik mælk.
    Den massere for at stimulere mælken i dens mors patter.

Mange katte gør det når de ligger godt og hygger sig, nogle går næsten helt i trance, det er helt normalt.
    Men kan godt gøre ondt hvis man sidder med dem og de stikker klørene i ens lår. Men det gøre de ikke med vilje. De gør det bare for at

• Ann E
    Ann E Tilmeldt:
    nov 2010

#11   16. nov 2010 Vise de hygger sig og har det godt. Lige som de spinner.

• #12   16. nov 2010 mmmmmmmmmmmm......... patter.......

• #13   16. nov 2010 Line.. det kan være fordi den mangler noget fra sin mor da den blev taget fra hende.. min gør det også fordi de den gang var 8 uger da de blev taget fra deres mor.. så det nok derfor

• #14   17. nov 2010 min gør det samme, bare på ens hals eller arme! pisse nedern og det klør af helveds til efter!

• #15   17. nov 2010 Du skulle nok overveje at fjerne de sæd pletter fra den dyne...

• #16   17. nov 2010 Jeg har engang prøvet en kat, der gjorde det på mit tøj fordi den var taget for tidligt fra moderen.

Hvis den mangler noget fra sin mor, er det meget normal adfærd.

• #17   17. nov 2010 når en kat ligger og sutter på dynen på den måde er det som regel fordi den er blevet taget fra sin mor alt for tidligt og derfor ikke har fået dækket sine sutte behov.

• #18   17. nov 2010 tak for alle de seriøse svar. smiley
    og til jeg der ikke var seriøse, har i ik noget liv siden i sidder og skirver sådan noget?? ha!
    men stopper den med det? for det er ret irriterende at høre på synes jeg ;p

• Ann E
    Ann E Tilmeldt:
    nov 2010

#19   17. nov 2010 Nej, det gør den desværre ikke. Nogle savler helt vildt, så det kan du da trøste dig med din ikk gør smiley

• #20   17. nov 2010 Line tror jeg desværre ikke den gør,

mange har lidt den holdning at de gerne vil ha deres killing så lille som mulig og det skal bare være nu for det er jo bare en kat men desværre medføre det så sociale problemer i længden som nu, en killing burde helst blive ved sin mor til den er 16 uger og loven siger nu 12 uger flytter den før er det strafbart :o)
    Hvis du kender nogen som skal ha en killing og de høre sælger sige de gerne må flytte før for moren afviser dem jo, så gør sælger opmærksom på at det er en del af opdragelsen og ikke ensbetydene med at killingen er klar til flytte :o)

• #21   18. nov 2010 Salem: okay.. men mener den var 12 uger da vi fik den.. men kan alle jo komme og sige. smiley men så må vi jo leve med det.. hehe..

Kommentér på:
underlig opførelse fra kat.

Annonce