{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.595 visninger | Oprettet:

Hjælp til firma navn :) {{forumTopicSubject}}

Hay alle sammen som nu er vågen smiley håber sku virkelig at i lige har lyst til og hjælpe mig lidt her .

Jeg ved og hjæpe min ven med og åbne hans butik og ja den skal jo helst have et navn og sådan jo så hvis i lige har lyst til og hjælpe med og prøve og finde på et navn ? eller tænke over lidt så ville jeg sku være glad smiley personen som finder det perfekte navn vil få et gavekort på 500 til butikken smiley

Butikken ligger i vejle smiley

Der er 2 tattovøre der som skal tattovere fast der ,
så der salg af trænings tøj og street wear tøj smiley
samt Protin pulver og kosttilskud smiley

smiley så sæt igang

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til firma navn :)
  • #1   26. nov 2010 Noget af en besynderlig butik vil jeg mene..

• #2   26. nov 2010 Kom ind som bums, kom ud som 50 Cent smiley

• #3   26. nov 2010 "misplaced identity shop"

Lyder som et godt bud.

• #4   26. nov 2010 Det jo en en næsten 300kvm butik med flere rum osv .. ? der jo ikke det hele kastet i 1 lille butik smiley

• #5   26. nov 2010 Nills ' Må gå ud fra at du mener det seriøst da jeg gerne vil have en seriøs tråd her ! .. tror du skal søge hjælp et sted.

Stefan B : besynderlig butik hvorfor ? ps. haha du sku så sjovt 50 cent haha den var god !

Row Row !: okay jeg vælger lige og oversætte det engang smiley og ja kan så se at træning kost , osv ikke hænger sammen med tusser? den mål gruppe som jeg har som går i trænings tøj bruger deres tid på og ville træne de har heller ikke tusser .. øhm eller jo det jo så faktisk det som de har !!

Brian j.

Wonderworld ? det lyder lidt som en strip klub smiley

• #6   26. nov 2010 øh, fattede ikke helt præcist hvad du prøver at fortælle mig med det reply der, så du må rigtig gerne omformulere det hvis du gider.

• #7   26. nov 2010 Lyder til at være en fed butik.. smiley Lige mig i hvertfald.
    Bare aldrig træn inden man skal tusses.. :S

Leder de efter et dansk eller engelsk navn?

• #8   26. nov 2010 hmm skal være noget ligende tattoo is the street wear smiley

• #9   26. nov 2010 Nills : Ser der kom seriøst svar, det var det eneste jeg spurgte efter smiley

Row Row ! .. var sarkastisk og mener at min mål gruppe den er til folk som træner .. unge mennesker og de fleste unge nu om dage de har sku en tus smiley har et galleri med tusser i fx. det noget af de ting som der er lavet smiley

brian j : nej ikke noget andre hedder vil ikke have at der kommer alle mulige og siger at jeg har taget deres navn og sådan smiley

Stefan N : Jamen leder både efter danske og engelske navne faktisk og det bliver en rigtig fed butik smiley

............................................................

Laver lige et galleri med lidt billeder , vi fik butikken i mandags så vi jo igang med og lave en masse ting der smiley den skal først åbne til januar

• #10   26. nov 2010 UnderGround: er der allerede 2 butikker i nærheden der hedder fyr smiley hehe

• #11   26. nov 2010 Wonderwear & Tatoo's smiley

• #12   26. nov 2010 Street wear & tatoos (: ?

• #13   26. nov 2010 NextGen of Tatoos and streetwear

• #14   26. nov 2010 Så der et album smiley alle navne vil blive sat op til overvejelse smiley

håber der kommer en masse flere også vil der nok blive lavet en afstemning

• #15   26. nov 2010 NGTS = NextGen of Tatoos & Streetwear

Klart det bedste bud smiley

• #16   26. nov 2010 Sublime Tatoos & Streetwear =?

• #17   26. nov 2010 PST = Paranormal Streetwear & tatoooos smiley

Undskyld jeg skriver så mange gange men finder på den hen a vejen (:

• #18   26. nov 2010 Amalie min gud! S : det helt helt i orden smiley syntes der nogle gode .. vender den med de andre .. det øger jo også dine vinder chancer

• #19   26. nov 2010 Tough Enough
    Meet You're Makers
    Wave of Awe

• #20   26. nov 2010 Hva kan man vinde?? :s Syntes bare det er sjovt (:

• #21   26. nov 2010 Gavekort til 500 kr smiley til butikken . fx , tus eller tøj ? hvad man nu har lyst til

• #22   26. nov 2010 Fedt smiley

Læste det faktisk godt lige efter du havde sagt det ^,^
    Men skal faktisk snart have en tuss så det ville kun være rart hvis man self vandt smiley

Men skal nok komme på lidt flere smiley

• #24   26. nov 2010 Hvorfor ikke

Body Inc.

Det dækker jo det hele, tusser, tøj og træning..

• #25   26. nov 2010 "Dont cry its only a Tatoo"

• Brian B
    Brian B Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 59
    #27   26. nov 2010 iron and ink.
    ta2 wear
    wear it with pride

• #29   26. nov 2010 protin street tatoo.

• #30   9. dec 2010 Brian B :
    Du har hermed vundet konkurrencen mht til navnet på shoppen.
    Virkelig klingende.. smiley

skriv en privat besked med dit nummer, så kontakter jeg dig omkring hvordan du får dit gavekort smiley

Jeg har lige lånt min kammerats profil til at svare jer..

Det er mig der står bag butik, både koncept, idee, design, indehaver osv.

Butikken ligger i vedelsgade 32 A i vejle..

Bedre kendt som det gamle EL-giganten i vejle.

Folk er velkommen til at stikke hovedet forbi, og se hvor langt vi er, eller hvis i bare har lyst til at se hvem vi er..

Butikken er 250 m2

hvor der blir lavet et studie i et rum for sig, kun til tattoo's

Derudover er der et næsten 150 m2 lokale, til butik, hvor 60% bruges til tøj og kosttilskud..

De resterende 40% bruges som lounge område, hvor der er rigelig af mulighed for at købe sig en shake, kaffe, sodavand, eller smoothie.. Selvfølgelig i hyggelige omgivelse, i nogle rigtig frække møbler..

Deruover bruger vi væggene til vores airbrush udstilling..

Men torsdag d. 6. januar slår vi dørene op kl 11.00

hvor vi holder åbent til kl 22, hvorefter der er afterpary - mere info følger om dette..

Der er mulighed for at booke tid til tattoo, eller hvis der bare er spørgsmål.

Jeg fanges på 41274828

Vh

Hawaro Juul Petersen (ved det navn findes jeg også på FB)

• #31   14. dec 2010 hva blev navnet så``

Kommentér på:
Hjælp til firma navn :)

Annonce