Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tattovør i Aars/Aalborg området
  • #1   29. aug 2007 vent til du bliver gammel nok SEJE

• #2   29. aug 2007 Nu stopper i med de billige tattovører! Det en der ska sidder på din krop resten af livet derfor ska det laves ordentligt.. Tror ingen vil anbefale nogen som laver ulovlig tatto når nu du kun er 17 ..

• #3   29. aug 2007 Daniel M - Ja billig men samt os god - Altså en der ik tag overpris smiley

Og nej jeg er ik en af de hårde gutter der skal ha triple tatto over hele kroppen smiley

• #4   29. aug 2007 og så betale for rejsen ja det ka helt klart betale sig eller not : ) .. Min storebror er tattovør

• #6   29. aug 2007 Gider sku ik rejse nogle steder hen smiley
    Har hørt der er en i aars?
    Nogle der ved hva det er for en og om han er god?

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.559
    #7   29. aug 2007 En af mine venner skulle ha haft i aars, han er kun 15? men tror at hvis du har forældre eller sådan noget med så kan du få det gjordt.

• #8   29. aug 2007 Ja høre godt nok at ham i aars er ligeglad med hvor gammel man er smiley

• #9   29. aug 2007 hvis du må for dine forældre kan de de lfeste steder selvom du kun er fx 16. men hvis du får det lavet uden dine forældre ønsker det så sig ik hvor den er lavet da de så kan melde ham..

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.559
    #10   29. aug 2007 ja, han skulle have haft lavet den igår men kom ikke der over fordi hans far skulle hente en pappegøje, mere smiley men nu jeg tænker efter, så kender jeg flere der har fået lavet i aars uden probs. og under 16.

Kommentér på:
Tattovør i Aars/Aalborg området

Annonce