728 visninger
|
Oprettet:
Tatoo for tidligt? {{forumTopicSubject}}
Ja er ny her på siden så ved ikke helt om emnet et smidt det rigtige sted
Men er en 16årig gut der de sidste 2 et halvt år cirka har haft den samme tegning jeg gerne ville ha tatooveret. på under siden af min underarm eller hvad den kaldes. Men har tænkt meget over at jeg kun er 161 høj og derfor ikke er den mest "udviklet" skal siges min storebror på 25 faktisk kun er 5-7 cm højere end mig. men tænker stadig på hvor meget min under arm når at vokse endnu om tatooveringen vil blive "grim" og forstrukket om bare få år?
Og i behøvs ikke kommentere det er ulovligt at blive tusset som 16årig.
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 13 Svar: 3.328
jan 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 47 Svar: 1.081
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 30 Svar: 40
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 33 Svar: 1.852
Men mener dog, at det er alt for tidligt du vælger at få den lavet. Kan godt være den er "gennem tænkt" osv, men du er kn 16. Du udvikler dig så meget de næste år, så får du lavet noget nu vil du måske fortryde fordi du får en bedre ide.. Sir ikke du fortryder, men jeg er sq glad for tattoos var et no go hjemme hos mig, for nej hvor ville jeg fortryde idag..
Spurgte min tatovør om den jeg har på underarmen, hvis jeg begyndte og træne igen, og voksede markant. Han sagde, at så længe du udvikler dig naturligt (det vil selvfølgelig sige uden brug af krudt), så vil huden, og blækken ikke have noget problem med at følge med.
Du kan se hans arbejde i mit galleri hvis du vil, og se, at han nok ved hvad han snakker om
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 33 Svar: 1.852
Aldrig, og jeg mener aldrig prøve at spare penge på dine tusser. Det kan slet ikke betale sig, man får SÅ meget mere hos folk som kan deres kram.
En tattoo er for livet, så det skal fandme være primo
Tatoo for tidligt?