{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
629 visninger | Oprettet:

sara b
sara b
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

God til tysk ? mangler lidt hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej derude smiley Håber der sidder en rigtig dejlig person der har lyst til lige at kigge mit tysk igennem for lidt fejl. Det står nemlig sådan til at jeg synes tysk er ekstremt svært og skal fremlægge dette i morgen, så håber der er lidt hjælp at hente. smiley - ved der er en del fejl men har virkelig prøvet! - og nej jeg er ikke god smiley

Julen betød rigtig meget for mig som lille. Det var en tid man glædede sig rigtig meget til, en tid med glade mennesker og god stemning og en tid hvor der blev tænkt på alle, og så var der selvfølgelig alle de gode gaver. I dag er det lidt anderledes. Julestemningen er der selvfølgelig stadig, men slet ikke i så høj grad mere. I dag er det heller ikke det at få en gave der betyder noget, men derimod at give en gave og se reaktionen på den person man har foræret noget.
Julen har forandret sig for mig. Men jul vil alligevel altid være en dejlig tid.

Weihnachten bedeutet mir sehr viel als Kind. Es war eine Zeit, die Sie freute sich sehr, eine Zeit mit Menschen und tolle Atmosphäre. Es war eine Zeit, wo es überhaupt galt, und dann war da natürlich alle die guten Geschenken. Heute ist etwas unterschiedliche.
Die weihnachtliche Atmosphäre ist natürlich noch da aber nicht so viel mehr. Heute ist es nicht zu einer Geschenken habe, das bedeutet etwas, sondern um ein Geschenk geben und sehen, die Reaktion der Person, die Sie entfernt alles gegeben haben bekommen.
Weihnachten ist für mich verändert. Aber Weihnachten wird noch immer eine schöne Zeit.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  God til tysk ? mangler lidt hjælp
  • #1   13. dec 2010 det lyder korrekt bortset fra en enkelt linje: den person man har foræret noget.
    Den skal du lige arbejde med. gider ikke skrive det korrekt for dig du skal jo lære det ;o))

• #2   13. dec 2010 Das weinachtsbaüm hatte mich so viel gebedeutet als junger kneit. Den zeit man sich so viel gefroht haben hat ... osv. Pænt nemt!

• sara b
    sara b Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   13. dec 2010 mange gange tak for jeres hjælp og besvarelser ! smiley

Dr perle: Synes nu ikke det er så nemt, men tysk ligger heller ikke lige til mig smiley

• #4   13. dec 2010 det kan man godt se johanna smiley

så det skal nok vaer rigtig på dansk "Jeg er tysker så det skal nok være rigtigt smiley

Kommentér på:
God til tysk ? mangler lidt hjælp

Annonce