{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
619 visninger | Oprettet:

HJÆLP bil solg ved privat handel {{forumTopicSubject}}

Skrevet: 20-12-2010 15:22:01 Slet hele emnet

hej Baboom.

For en uge siden solgte jeg en bil. Det er ikke nogen hemmelighed bilen kun kostede 10.000.

køber kom og kiggede ind af døren på den og sagde den ville hun have. . UDEN at prøve en tur i den, høre hvordan motoren gik, tjekke rust osv. osv.

Jeg fortalte der var lidt med bagbroen (hvillket der ofte er ved peugeot 106) og tilbød derfor de kunne få en reservebil MED I HANDLEN hvor bagbro og motor var tip, top.

MEN det ville de ikke have, for den havde de ikke plads til.
jeg skrev en kontrakt hvori der bare stod. : der ikke var gæld i bilen og prisen den blev solgt for og bilen var solgt som beset og der var INGEN RETURRET.
OG bilen skulle omregistreres hurtigst mulig,.

Idag har de kontaktet mig og er åbenbart utilfredse med varen og de har været ved en mekaniker og han har fundet noget andet den åbenbart også har fejlet, hvilket vi ikke har vidst, MEN det kan da også være gået i stykker mens hun har kørt i den ? Hun er kort fra Thisted til Kolding. Hvilket jo er fra den ene ende af landet til den anden..

De er meget sure og siger de vil have pengene tilbage og truer med at komme herop og skælde ud osv.

mit spørgsmål er, hvilken situation står jeg i nu ????
har jeg gjort noget forkert ? Og kan de gøre noget ??

det skal lige siges jeg har kørt i en bil hver dag i skole og der har ikke været andet i vejen med den, end den bagbro har været lidt hård. Men det vidste de jo.!!

HJÆÆÆLP

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP bil solg ved privat handel
Kommentér på:
HJÆLP bil solg ved privat handel

Annonce