1.164 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

michael j
michael j
Følger: 1 Emner: 50 Svar: 286

Ps3 guld værd?? Ny tråd Ps3 guld værd?? Ny tråd

Nå den gamle blev åbenbart slettet så vi prøver igen..

Hvad sker der lige for fiolk der tror deres gamle ps3 60 gb er guld værd?? Der er flere til salg herinde bla en defek hvor ejeren tror de er lavet af guld. En ny kan hentes i butik for godt 2300,- en 320 gb slim model velogmærke. Efter jul ryger den stensikkert ned under 2000,-

Hvem gider sidde og spille ps1 og ps2 spil på en ps3 når man kan få de samme spil til ps3 med bedre grafik??

Kortlæser? Øhh alt er trådløst efterhånden og der er kortlæser i alt snart samt alle har computere. Sku det ku holde prisen oppe på et forældet stykke elektronik.

Måske håber de på det sidste fjols som dem selv ikke er født endnu og la sig ta ved numsen som de selv er blevet.

Bød et rimeligt bud på en 60 gb defekt ( drev ) herinde og fik følgende svar fra sælger.

>>"Pis nu af med dig fjols...

*Cencureret*?"<<

Manden sku jo nødig kunne genkendes da det næppe er første gang han griber til den slags forsmået heder.. De fleste kender typen. .andre lader næverne tale når de blir knap for ord.

Så hvad sker der lige for folk der tror deres gamle lort er guld værd?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ps3 guld værd?? Ny tråd
  • #1   22. dec 2010 Deres lort, deres pris. Du kan være fuldstændig ligeglad.

• #2   22. dec 2010 har du spurgt om prisen????

• #3   22. dec 2010 Selvfølgelig er den mere værd, når du har en maskine der kan spille alle 3 generationer, samlet i én maskine. Ps3 60 gb, blev kun lavet i et begrænset parti, hvilket også er med til at højne værdien. 1700-2000 er ikke dyrt for sådan en maskine.

Der er jo en grund til at mange gerne køber dem defekte for 5-700,. Men så snart det er en slim eller en af de andre 40/80 gb modeller, så bliver prisen lavere.

Hvorfor går du ikke bare forbi, hvis du ikke vil betale den pris de bliver annonceret til?

• michael j
    michael j Tilmeldt:
    maj 2010

#4   22. dec 2010 Jeg stiller såmænd bare et undrende spørgsmål om hvad der egentlig holder prisen oppe på de gamle ps3'er.. jeg har svært ved at få øje på det så prøver at få et lille indblik i hvad der rent faktisk foregår.

• michael j
    michael j Tilmeldt:
    maj 2010

#5   22. dec 2010 Nicolai hvis der var så stor interesse for at spille de gamle spil blev der sikkert lavet en "Jail break" som gjorde det muligt. Gad du bruge penge på en ps3 for at spille ps1 spil?

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.559
    #6   22. dec 2010 LOL

• #7   22. dec 2010 Michael J

Jailbreaket er allerede kommet, men om det gælder ps1 spil ved jeg ikke.

Men Ja det ville jeg, hvis jeg havde børn. Der findes mange underlige og sjove børnespil som udkom til ps1. Og ps3 60gb går under nostalgi, da det var den første der udkom.

Men igen.. Der er jo en grund til det, eftersom du har en 3i1 konsol. Om man så kan lide det eller ej.

• michael j
    michael j Tilmeldt:
    maj 2010

#8   22. dec 2010 Nicolai så du er en af dem der gladeligt betaler 3500 for sådan en gammel træt ps3 når du ka få en ny slim 320 gb med garanti for 2300 ?

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.559
    #9   22. dec 2010 Du kan jo sagtens finde dem MEGET billigere. og hvis ens personlige behov siger at at man godt vil kunne spille ps1/2/3 spil så er det jo et oplagt valg?

• #10   22. dec 2010 Nej solgte min for 1700 incl 2 pads. Og til 3500,- skal der også følge en masse spil og joypads med. Men høj pris, hvis der ikke følger noget med. Der mener jeg stadig at 1700-2000,- incl et par pads + lidt spil er en fair pris.

Og du kan du ikke sammenligne de 2 konsoller med hinanden. Vi snakker stadig om kompatibilitet og ikke om du får en PS3 med større HD, lavere strømforbrug eller garanti.

Nostalgi og kompatibilitet er de eneste 2 faktorer her.

• michael j
    michael j Tilmeldt:
    maj 2010

#11   22. dec 2010 Nicolai det har du ret i.. Det er en nogenlunde pris. Men folk forlanger os noget mere. Selv den defekte herinde .. Men jeg tvivler på nogen rent faktisk køber dem.. Der er mange til salg men de blir ved at stå til salg og så meget stiger de heller ikke i værdi.. I denne tid spiser de snarere brød ved bare at stå.

• #12   22. dec 2010 er der overhovedet nogen der ved hvad han forlanger præcis??? nej det tror jeg ikke men det ved jeg for han skrev prisen i pb til mig og den er 1500,- hvilket jeg ikke syntes er for meget

og han vil sikkert gerne gå lidt ned i pris hvis man handler lidt

• #13   22. dec 2010 De har lige haft 160gb, til 1500kr i elgigaten i sønderborg

• michael j
    michael j Tilmeldt:
    maj 2010

#14   22. dec 2010 Storm når han hentyder til de fleste står over 2000,- og mit bud på 500,- er alt for lidt så ka de fleste altså godt tænke lidt selv. Men hvis du synes det er billigt for en defekt udtjent ps3 hvorfor køber du den så ik?

• #15   22. dec 2010 fordi det er jul og har ikke lige pengene til den nu de skal bruges på gaver

• #16   22. dec 2010 Ps3 60 gb, laves ikke mere ..
    Og det er umiddelbart den eneste model der kan spille ps2 spil, uden nogen chip ..

den er udsolgt alle steder på nettet, derfor er den i højere kurs end de andre..

• michael j
    michael j Tilmeldt:
    maj 2010

#17   22. dec 2010 JS den er næppe udsolgt da den er udgået... Så det gir vel lidt sig selv.

• #18   22. dec 2010 Michael J
    Jamen, så lad os da være helt grammatisk korrekt, hvis det er bedre for dig:
    Den er udgået af produktion, og derfor skriver flere forskellige hjemmesider at den er "Udsolgt" eller har udsolgt label på.

Hjalp det for dig?

• michael j
    michael j Tilmeldt:
    maj 2010

#19   22. dec 2010 JS jeps.. Tingene ska i det rette perspektiv... At du mener det er en attraktiv model har ikke rigtigt noget at gøre med den er udsolgt.. Den er udsolgt fordi den er udgået og ikke fordi den er attraktiv.

• #20   22. dec 2010 Det har jeg ikke skrevet på noget tidspunkt .. læs nu lige hvad der står i stedet..

Jeg har skrevet den ikke laves mere, og står til at være udsolgt på nettet..

Hvordan du får det ud af det, er godt nok et mirakel ..
    - Men den rigtige højtid så..

*tok tok tok*

• michael j
    michael j Tilmeldt:
    maj 2010

#21   22. dec 2010 JS du skriver

"den er udsolgt alle steder på nettet, derfor er den i højere kurs end de andre.."

I en sætning for sig selv..

Kommentér på:
Ps3 guld værd?? Ny tråd

Annonce