{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
648 visninger | Oprettet:

michael j
michael j
Følger: 1 Emner: 50 Svar: 287

Ps3 flyttet data og kan ikke logge ind {{forumTopicSubject}}

Jeg har flyttet data og tilsyneladende trophys fra bla need for speed hot pursuit ... Har spillet på mine forældres ps3 og har nu fået min egen som jeg har flyttet dataene til. Men nu kan jeg ik logge ind med min egen ps3konto. Den skriver jeg ikke kan logge ind ved anvendelse af en andens brugers id ... Men jeg skriver min email som jeg har oprettet med i feltet samt kode. Hvad går der lige galt? De data der ligger under deres profil på deres ps3 ska flyttes til min egen hvilket os er gjort?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ps3 flyttet data og kan ikke logge ind
  • #1   26. dec 2010 Har du spillet på dine forældres konto som er anderledes fra din egen?

• michael j
    michael j Tilmeldt:
    maj 2010

#2   26. dec 2010 Ja har brugt deres ps3 men uden nogen brugerprofil da der ingen var altså til psn .. oprettede så en forleden for dem i deres navn osv og spillede videre.. Fik så selv en ps3 til jul og har flyttet data til den og oprettet min egen psn profil ?

• rune r
    rune r Tilmeldt:
    dec 2010

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 57
    #3   26. dec 2010 der ligger oplysning i game save fra den bruger som har spillet så du kan bare ik flytte dem over på en anden brugers maskine og det er helt fast..

• michael j
    michael j Tilmeldt:
    maj 2010

#4   26. dec 2010 Har taget tyren ved hornene og er startet helt forfra så må bare på den igen gad ikke mere nørkleri havde os "kun" gennemført 15% men belastende at miste alt det man havde og starte helt forfra igen

Kommentér på:
Ps3 flyttet data og kan ikke logge ind

Annonce