{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.348 visninger | Oprettet:

RC-NITRO NYBEGYNDER HJÆÆLP! {{forumTopicSubject}}

Hej Drenge og piger.
Har tænkt mig at købe en nitro bil, men er ret ny på dette område har dog læst hvordan man køre den til osv.
Men har tænkt mig at starte med at købe dette:
http://www.morfars.dk/rc/merlin-expert-nitro-p-3644.html
Plus
http://www.morfars.dk/rc/after-run-oil-p-4223.html
Skal dette olie tilsættes sammen med nitroen eller?
Og så bliver det denne bil!

Pace-Setter
1/10 2,6cc nitro car

Med denne info:
Modellen leveres inkl. pistol fjernbetjening, det eneste der mangler for at være kørende er: brændstof, 12AA batterier og glødestarter.

Har så tænkt mig også at købe et starter kit med:

Startsættet indeholder glødestarter med lader, 1 lille krydsnøgle, 1 stor krydsnøgle, 1 ligekærvet, 1 stjernekærvet skrutrækker og en påfyldningsdunk.

Og køber bilen på:
(link fjernet)

Ser det ikke fint ud eller?
Mvh den nye

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RC-NITRO NYBEGYNDER HJÆÆLP!
  • #2   27. dec 2010 Gider ikke EL. er en motor freak så og kan sagtens få dele

• #3   27. dec 2010 hold nu op søde ven. du har jo oprettet et emne idag om den bil, du har også fået gode råd til hvilket nitro du skulle købe osv. brug nu noget tid på rcgalleri i deres forum, der er mange gode ting der at læse sig frem til, da jeg var barn (nu lyder jeg helt gammel) ville jeg have mig en nitro bil og der fik jeg meget ud af at læse derinde

• Philip C
    Philip C Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 6 Følgere: 5 Svar: 6
    #4   27. dec 2010 Jeg er begyndte også med en nitro.. Du skal ikke blande olie og nitro sammen. After olie er til når du har tømt tanken og slukket bilen. Så putter du x antal dråber i karburatoren som skal åben. Jeg ville råde dig til at købe bilen på morfars.dk da de har meget forstand på det. Og du kan stille dem spørgsmål via nettet. De svar hurtigst muligt. Jeg har selv en HPI RS4 RTR 3 Drift. Det er en drift opsat bil fra starten. Så en af de fire biler de har der er meget gode. Drift er noget sværere at starte med da de nemt glider hen over asfalten som var det is.
    Med hensyn til brændstof, så start med 1L. 16%. Når bilen er kørt til og du har kørt den liter op. Så køb 25%. Bilen får en lidt anden lyd og ryger nok noget mere, men ikke noget der skader.

Håber det kunne hjælpe dig.. smiley

• #5   27. dec 2010 Jamen har prøvet derinde, men deres forum er virkelig dødt! der er ingen der svare eller skriver derinde, så derfor valgte jeg at uddybe mig bedre og så prøve her.

• #6   27. dec 2010 jamen tak, men som sagt starter med bilen derinde;)

• #8   28. dec 2010 Søger mini bærbar B
    Det skal jeg jo så eftersom dette er en Nitro som ikke er det samme som en benzin motor, og den er heller ikke bygget op på samme måde som benzin, og Nitromotoren køre med en konisk cylinder, og et stempel uden ringe, og BTW så findes der heller ikke en HIGH og en LOW skrue på en Bil motor og knallert, bare lige til en orintering smiley

• #9   30. dec 2010 hej du bliver hurtig ked af nitro biler..... jeg ville forslå dig og gå efter guldet nemlig rigtig benzin RC feks FG det er sindsygt holdbart og man skal ike stille på bilen ved den mindste ændring af vejr og vind, og man kan få dårlig mave ved og få nitro udstødningsgasser ind igennem luftvejende alt fra urolig mave til det løber igennem dig. værst er det når man juster den ind, og nitro skal man have god tid og ører til ellers er motoren ret hurtig død eller sætter sig så det skal overholdes. nået andet der taler for benzin det er de starter med det samme uden en kamp med glødestarter osv og dumme trækstarter som tit smader og nitro er ret dyrt og kører med og kører du meget så bliver det meget dyrere i længden med nitro biler. nitrobiler kører alt fra 7 til max 15 min hvis man leger hvor FG/benzin kører 35-50 min på en tank til under 10kr ..... og <fg er meget kraftigere opbygget at man virkelig skal kører voldsomt ind i nået for og smadre nået.. jeg har haft smadret 2 bærearm 1 gang pga 1 kørte ind i mig og 1 ga pga den fløj og landet uheldig på baghjulet men det er nået der koster 59-69 kr hvis du er meget uheldig. du kan evt kikke i mine foto allle 3 er til salg har ikke tid og kører med desværre

• #10   30. dec 2010 jeg har desværre ikke pengene til benzin..

• #11   1. jan 2011 oki. en brugt er ikk voldsom dyr. vi kan evt snakke om det i pm

Kommentér på:
RC-NITRO NYBEGYNDER HJÆÆLP!

Annonce