{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.098 visninger | Oprettet:

Tatovering og graviditet {{forumTopicSubject}}

Er der nogen, der har erfaringer med at have en tatovering på maven, mens man er gravid? Altså mht. om den ændrer sig/bliver ødelagt af eventuelle strækmærker?

Skal have lavet en tatovering på siden af maven, men er bange for, om den kan risikere at blive ødelagt, når jeg engang biver gravid.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tatovering og graviditet
  • Torben N
    Torben N Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 125 Svar: 469
    #1   9. jan 2011 Gør den nok smiley du er jo pænt tynd... Så når du blir gravid er jeg bange for det blir grimt!

• #2   9. jan 2011 Okay smiley Spurgte nemlig tatovøren for nogle måneder siden, og hun mente, at jeg skulle blive meget stor, før der kunne ske noget - hvilket hun ik regnede med, at jeg bliver. Men ved sgu ikke..

• #3   9. jan 2011 Tattovøren ved jo ikke noget om, om hvor stor du bliver, hvis du bliver gravid. Jeg tror også at den bliver ødelagt af det, af strækmærker bla.

• #4   9. jan 2011 Min veninde har også en på siden af maven, den fik strækmærker.

• #5   9. jan 2011 det er svært at sige hvordan en krop reagere på graviditeten.. for jeg har en veninde som altid har været meget tynd og man kan intet se på hende efter hun havde en gigantisk mave... så det er svært at sige..

• #6   9. jan 2011 Synes du ska vente.. Ka umuligt haste med at få den tatovering..

• #7   9. jan 2011 tror ihverflad der er risiko for den kan blive grim bagefter.
    havde selv planlagt en på siden af maven, men har nu beslutte den skal sidde et andet sted, da netop samme tanke slog mig...

• #8   9. jan 2011 Du må på intet tidspunkt få lavet en tatovering så længe du er gravid. Det øger dit stressniveau og kan gøre skade på barnet.

Er der andre spørgsmål vedr. tatoveringer du har brug for at vide noget om, så skriv mig en mail på kontakt@norgaard-tattoo.dk

• #9   9. jan 2011 Man kan jo også blive meget stor under en graviditet, selvom man er lille og slank normalt.. Så det er ikke til at forudse..

• #10   9. jan 2011 den får hurtigt strækmærker. der skal ingenting til. kæresten har nemlig strækmærker på hendes

• #11   9. jan 2011 Punch A V: Okay, rolig nu. Jeg er IKKE gravid, og kunne aldrig drømme om at få lavet en tatovering, hvis jeg var smiley Jeg tænker mere på, hvis jeg bliver tusset nu og bliver gravid senere hen smiley

Starfucker A: Ja, men det er heldigvis meget forskelligt fra person til person, hvor mange strækmærker man får smiley
    Men har hun en tatovering, der er blevet grim af det, eller hvad mener du? smiley

• #12   9. jan 2011 Min mor har en på maven og efter tre graviditeter ligner det bare krimskrams. Men man kan jo ikke spå om det:-)

• #13   9. jan 2011 jeg synes du skal gøre det smiley

• #14   9. jan 2011 Har en veninde der er tusset rundt om navlen og hun har fået 2 børn efterfølgende og den er stadig lige så pæn som da den blev lavet..

• #15   10. jan 2011 Charlotte - Helt iorden, forstod bare på det du skrev at du allerede var gravid. smiley Men tatoveringen vil som sagt falme utroligt i farven, og ender du med at få nogle strækmærker, vil det også fremkomme på tatoveringen. Strækmærker er umulige at tatovere pæne, da der er forskellige dybder i huden. Strækmærkerne vil altid vise sig. Men nu drejer det sig selvfølgelig også om hvor stor den tatovering du snakker om skal være.

• #16   10. jan 2011 ja den er blevet forstørret og næsten ikke til at se hva det skal ligne.

• #17   11. jan 2011 Punch A V: Jeg havde, som sagt, oprindeligt tænkt, at den skulle sidde på siden af maven. Men vil det være bedre, hvis jeg flytter den en smule længere over på ryggen så? smiley
    Regner med, at tatoveringen skal være ca. 15-20 cm. i højden, hvis man kan sige det sådan..

• #18   12. jan 2011 Det hele drejer sig om hvorvidt designet ser ud. Kroppen har en struktur som gerne skulle kunne følge tatoveringen. Hvis du har et billede af selve det design du vil have, så smid en mail til kontakt@norgaard-tattoo.dk og så kan jeg give dig et svar på hvad der evt. ville komme til at se bedst ud.

Kommentér på:
Tatovering og graviditet

Annonce