{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.162 visninger | Oprettet:

Nogen som har erfaringer med BRF-bank? {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg er interesseret i at oprette en konto (højrentekonto) på BRF bank, som er i bund og grund en internet bank.

Er der nogen som har erfaringer med at bruge denne bank?

Min kjæreste fraråder mig nemlig af at bruge banken, bl.a. fordi banken ikke har fillialer, og det hele foregår på nettet. Han siger det er useriøst, og at hvis der kommer virus vil jeg miste alle penge jeg har.

Er det virklig nogen grund til bekymring? Jeg ser, at de har et højrentetilbud, som er meget attraktiv for mig, og som andre banker ikke har.

Hvad mener I om det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogen som har erfaringer med BRF-bank?
  • Danni A
    Danni A Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 14 Svar: 264
    #1   10. jan 2011 Selvfølgelig vil du ikke miste dine penge ved virus.

Tror personligt at den slags banker er fremtiden.
    Så du kan roligt være tryk hvis du ikke er typen der har brug for din bank til at lave simple ting som overførelse af penge og ligende

• #2   10. jan 2011 Tak for svar. Jeg vil faktisk bruge banken primært for at fryse pengerne ind på en fastrentekonto, og skal bruge end anden bank for overførsler, osv.

• #3   10. jan 2011 Altså nu er BRF jo altså et relativt stor finansierings selvskab, og ikke en lille corner shop. At kalde det useriøst, er vidst lidt små dumt. Er basis bank så også useriøst?

Vrøvl.

• #4   10. jan 2011 @Blackic E: Altså: jeg er udlænding, og har boet i DK kun i 3 år. Min kæreste har heller ikke boet her længe. Derfor havde vi lov til at ikke vide noget. Men godt du siger det er et stort firma smiley

Kommentér på:
Nogen som har erfaringer med BRF-bank?

Annonce