{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
623 visninger | Oprettet:

Christian P
Christian P
Følger: 1 Emner: 36 Svar: 158

Hjælp fra IT-Nørder... ;) {{forumTopicSubject}}

Hey Bb...

Jeg har et problem, som jeg håber der er en som kan hjælpe med og forklare mig igennem..
Jeg har et Sony tv som har usb-port og man burde jo kunne smide en HHD til også skulle den jo kunne læse film/billeder/musik fra den..
Men det er vist noget med at HHD´en skal være "Mass Storage Devices" men hvad er det og hvordan gør jeg den til det..???
Håber der er en som kan hjælpe..
På forhånd tak...

Christian.... smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp fra IT-Nørder... ;)
  • #1   11. jan 2011 mass storage device er en usb nøgle/key

desværre er det ikke særlig mange eksterne som kan bruges til det.. prøv evt at tage alle dine filim osv ud på din pc fra din eksternt og højre klik på eksternen og tryk formater, vælg så FAT32 smiley

• Christian P
    Christian P Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 36 Svar: 158
    #2   11. jan 2011 Okay skal den bare være Fat32..? den er nu ExFat...

• #3   11. jan 2011 Det hjalp på mit gamle tv men husk at gemme filerne på pc'en smiley

• #4   11. jan 2011 Med FAT32 kan du højest bruge 4GB af din lagerenhed. Det er sikkert fint til dokumenter. Men til film og musik tror jeg ret hurtigt du komme til at mangle plads. Til sammenligning har en DVD ca. 4,7GB.

• Claus K
    Claus K Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Svar: 23
    #5   12. jan 2011 Michael F:
    Det er forkert. Hver fil, kan max fylde 4gb, men du kan sagtens have over 4gb totalt set på fat32.

• #6   13. jan 2011 Ok, det var måske også dumt formuleret. Men det virkede ikke som om vedkommende havde den store indsigt. Men jeg mener nu stadigvæk ikke det er en gangbar løsning, for det bliver aligevel noget rod når den når over 32 GB, med hensyn til defragmentering og hastighed. Men sådan størrelses mæssigt på videofiler, så er liver for kort til den utilstrækkelige billedkvalitet du kan få i den størrelses orden.

• #7   13. jan 2011 hmmm du handler det jo ikke om han vil ha FAT32 eller NTFS
    Men vad hans tv understøtter

Kommentér på:
Hjælp fra IT-Nørder... ;)

Annonce