{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
666 visninger | Oprettet:

Problemstillinger indenfor salg. {{forumTopicSubject}}

Goddag smiley Jeg skal snart til at skrive fagprøve, jeg er ved at uddanne mig til kontor.

Jeg skal have skrevet en problemformulering, men jeg er hel´t og aldeles blank, for jeg skal skrive om salgsafdelingen, da det er den afdeling jeg kommer til at være i, når jeg skal skrive min fagprøve, men men, jeg kommer først i salg på tirsdag.

Hvad kunne være mulig problemstillinger, indenfor salgsafdelingen ?

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemstillinger indenfor salg.
  • #1   12. jan 2011 Utilfredse Kunder.. smiley

• #2   12. jan 2011 Prisafslag på varen.. reklamatiion...leveringsaftaler..

• #3   12. jan 2011 Garanti.. moms.. bestilling af vare..He.. he..det ku være at det kunne gi inspiration til andre hvis du skrev lidt om hva du evt sku stå for at sælge..

• #4   12. jan 2011 Peter du har sgu vist fat i noget af det rigtige.. smiley

• #5   12. jan 2011 Det er på et kontor, hvor jeg skal sidde i salgsafdelingen. Går ud fra, at det er noget telefonsalg, ordrer og sådan noget jeg kommer til at sidde med. Som sagt, er lidt blank, for det er først fra på tirsdag, og lige pt. er jeg på skoleophold.

• Lars H
    Lars H Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 43 Svar: 232
    #6   12. jan 2011 Hvs jeg var dig ville jeg tage et problem op som ofte sker pga. noget specifikt. Evt. finde nogen problemstillinger også finde på en måde/proces hvor på du kan løse problemerne. Hvis du f.eks. kan redegøre for at din løsning kan spare på deres arbejdsproces, måske man kan undvære en medarbejder på en speciel post, hvis man f.eks. går over til noget elektronisk m.m.

Kommentér på:
Problemstillinger indenfor salg.

Annonce