811 visninger
|
Oprettet:
Rygestop... ARG!!! {{forumTopicSubject}}
Ja et af mine nytårsfortsæt var at stoppe med at ryge, eller mest fordi jeg lovede kæresten det -.-
JEG VIL RYGE LIGE NU!!!!!!
Jeg havde lige lyst til at skulle ud med det, og hvem er bedre end sådan noget en alle jer her på Baboom :D<3
.. Plus så har jeg lige fundet en lille fin æske med breve i fra kærestens eks dengang de var sammen!
så nu vil jeg ENDNU MERE RYGE!!! .
-.-' suk
jul 2007
Følger: 10 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Svar: 94
Er risikoen for kræft i bugspytkirtlen fordoblet blandt snusbrugere, der aldrig har røget, sammenlignet med dem, der hverken har røget eller brugt snus
aug 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 2 Svar: 1.133
okt 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 12 Svar: 126
Ja jeg ved godt det klamt og alt det der! .. Det bare en trang man ikke slipper af med...
aug 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 2 Svar: 1.133
okt 2010
Mange tak!! Det var lige det jeg havde brug for!
Lemminger
Hvad fanden skal man bruge de minder til??
Og igen det var ikke noget jeg ledte efter, ledte efter noget helt andet ..
sep 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 26 Svar: 581
Det hjælper i mod stress.
Rygning styrer.
aug 2010
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 5 Svar: 45
Men bare bliv ved, min far som har været ryger i 40 år, stoppede bare uden videre xD
sep 2008
mar 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 12 Svar: 1.027
derfor jeg nu aldrig laver de nytås forsæt, ønsker ik at stoppe, så der heller ingen grund til at forsøge (:
okt 2010
Ja jeg lovede min kæreste at stoppe når vi flyttede sammen, og det gjorde vi den 1/1 ..
Så ja jeg føler lidt jeg er nød til at holde mit løfte
jan 2007
Følger: 56 Følgere: 52 Fotoprofiler: 1 Emner: 208 Svar: 2.079
okt 2010
Jeg vil ikke falde i !!
okt 2010
sep 2008
Jeg vil på stående fod, ikke stoppe med at ryge, da en cigarret er et nydelses stof, afstressende, og man finder socialitet i det at kunne stå uden for en bygning med andre rygere, i sine rygepauser.
Personligt, så holder jeg mig udendørs når jeg skal ryge, da jeg bestemt ikke bryder mig om et røget hjem.
Dog har jeg senere hen gjort mig forhåbninger om at stoppe, da jeg har en livs plan jeg skal til at følge efter sommeren. Det er ikke et must, men hvis man vil leve et sundt liv, kan man kun have god samvittighed, med at man har lagt cigarretterne på hylden.
okt 2010
Ja ved nu ikke om det fordi jeg vil leve et sund liv.. Men jeg har lovet min kæreste at stoppe da vi flyttede sammen, ikke fordi jeg rigtig have lyst men for at starte "et nyt liv" sammen med ham og uden tobak ..
sep 2008
I mit tilfælde er det også for at starte et nyt liv op, taget i betragtning om mit ønske - at leve et sundt liv.
okt 2010
Det bare ikke nemt når jeg nu så godt kan lide og ryge!
sep 2008
Jeg håber du klare den, så jeg på forhånd kan sige til mig selv "når hun kunne, så kan jeg kraftedeme også man!".
Som alle andre siger, og som du garanteret er ved at snorke dig over, så siger jeg det samme. Når du er nået så langt i din "rygestop-process" så fortsæt. Du vil gentagelige gange komme i de situationer, men du vil på længere sigt vænne dig af med dem aswell. Så står du jo med en cigarret i hånden, og en fucked up samvittighed :P.
Nå.. men jeg vil ud på altanen og sætte mig tilbage i en lænestolen med en smøg.
okt 2010
God fornøjelse ! hehe
sep 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Svar: 2
For det første: Hvis din kæreste presser dig til at stoppe burde du genoverveje dit forhold. Han vælger jo at komme sammen med dig trods du ryger.
For det andet: Læg en plan hvis du ikke er til kold tyrker metoden. Min plan er at jeg skal nå og ryge så meget som overhovedet muligt inden jeg bliver 30 - og hvis jeg ikke jeg stopper der - begynder jeg at ryge pibe. Folk der ryger pibe forventes tit at være interlektuelle og hyggelige mennesker Dem hater folk nu ikke så meget på.
For det tredje: Gå og tænk dig om. Det hedder : SELVOVERBEVISNING.
Hvis du har det i hjertet du vil stoppe, så gå og overbevis dig selv om det hele tiden. Selv mens du ryger. Gå og overvej de gode ting ved at stoppe.
Er det hele bare noget lort og sørgeligt, så prøv at stoppe med at ryge helt i hverdagen og begræns det til når du går i byen. Tag et halvt år hvor du siger "Jeg ryger kun når jeg drikker" - dvs hver weekend. Efter det kan du forkusere på at stoppe i weekenderne. Så er du da nået et skridt.
Og til -> < Dr. Diller >
- You rock
okt 2010
Men da vi havde været sammen i en måneds tid kom jeg til og love jeg nok skulle stoppe med og ryge den dag vi flyttede sammen.. (dette blev selvfølgelig sagt i troen om det nok varede lang tid før det skete, hvis det overhoved gjorde det) .. 2 måneder senere vupti så boed vi i lejlighed sammen..
sep 2008
okt 2010
sep 2008
Rygestop... ARG!!!