267 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 34 Svar

SK N
SK N
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 61 Svar: 1.900

Anbefal en tatovør/8900? Anbefal en tatovør/8900?

Ja, står snart og skal have lavet en tusch... Men ved ike lige hvor jeg skal få det lavet... Det skal være i orden, eller os skal det ikke være der... Nogen som har erfaringer med nogen?

Søger os en som kan lave en skabelon til det jeg skal have lavet, da jeg ikke selv er en ørn til at tegne... Nogen som kan hjælpe med det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anbefal en tatovør/8900?
  • #1   2. sep 2007 Rebel> Vil gerne have så jeg kan få en ca pris på det... Altså en skabelon til at tage med...

• #2   2. sep 2007 anna s> har været dernede... Og det er vist os lige den eneste i 8900 som er til at komme til... Men det skal virkelig være i orden... Og har hørt fra andre at det ikke altid er helt som man ønsker det... Men det er et stykke tid siden... Kender du nogen som kan tegne?

• #3   2. sep 2007 Rebel> har sgu aldrig hørt om de tager timebetaling...

• #4   2. sep 2007 anna> har en kammerat som har fået lavet ved din onkel smiley Hans er flot... Men troede ikke han gjorde i det mere?

• #5   2. sep 2007 Doggy> jeg har noget i hovedet... så en som have et løvehoved, hvor manken var tribal... Men der er det lille "twist" at i manken skal mine initialer være i, så man ikke kan "se" det, medmindre man ved det er der... hvis du forstår...

• #6   2. sep 2007 anna> Det må du gerne... smiley Det skal snart være... regner ikke med der kommer mere "sommer" i år...

• #7   2. sep 2007 Doggy> Hvem bruger du i århus... har ikke noget imod at "rejse" lidt... Så længe det er ordentligt...

• #8   2. sep 2007 anna> Det er sgu altid det største problem smiley Man kan jo ikke bare lige vaske det af hvis man fortryder smiley hehe

har kun problemet med hvor min skal være... brystet eller ryggen/mellem skulderbladene...

• #9   2. sep 2007 anna> det er jo lige det... Bare ikke få en eller anden åndsvag kanin... smiley

• #10   2. sep 2007 Doggy> Okay... det lyder jo godt... Det skal bare snart være... Det er nu pengene er til det... hehe

Har et billede af noget lignende det jeg havde i tankerne... Men er bare i tvivl om str og hvor den skal være...

• #11   2. sep 2007 anna> mente en playboy bunny... Der er så mange som får lavet sådan en... NOOOO!

Hmm, noget med initialer måske?

• #12   2. sep 2007 anna> Præcis... Man gider ikke have noget som alle andre har... smiley Derfor jeg vil have min tegnet, og ikke finde noget i en bog... Men tegningen skal jo selvfølgelig være flot for at tatoo bliver det os...

Det er bare at komme i gang med ideerne... Har haft min ide i flere år...

• #13   2. sep 2007 der er os en i hlstebro. de er os skide dygtige. og i herning

• #14   2. sep 2007 Lars N> Hvad har du fået lavet ved dem?

• #15   2. sep 2007 Har hørt godt om ham i Herning, Har dog ikke set noget af det, som han har lavet. Men han er vist rimelig booked. Så man skal bestille i god tid...
    Ellers er der Gert, ved Magoo Tattoo, i Silkeborg.
    Ham der har lavet min nyeste tus.
    Ved dog ikke hvor travlt han har, for tiden.

• #16   2. sep 2007 Atle B> Kæft den er flot din tusch... Hvad har du givet?
    Har os hørt godt om Gert i silkeborg... Har os fået nummer på ham andetsteds... men lige det med at komme frem og tilbage...

• #17   2. sep 2007 Kim K> Nu ved jeg ikke ligefrem hvordan jeg skal komme til holstebro uden bil smiley Jo, tog/bus... Men det er ikke sådan til når man først har fri ved 18 tiden om aftenen i hverdagene...

• #18   2. sep 2007 Steffen N:
    Takker. Er fanme også glad for den.
    Jeg gav 3.500Kr. Eller 1.000Kr. i timen.

Men ja. Det er lige det, med at komme frem og tilbage. Men der kører vel en bus smiley

• #19   2. sep 2007 Steffen N: Så kan jeg godt se dit problem. Er ikke 100% sikker, men mener at de også har åbent om lørdagen. Du kan evt. prøve at ringe til ham.

• #20   2. sep 2007 Atle B> ja, det gør der vel smiley Men som sagt er det ikke nemt at komme frem og tilbage inden for åbningstiderne i hverdagene smiley Men må lige prøve at høre om han har åbent i weekenderne...

• #21   2. sep 2007 Hov... Og en anden ting. Vær sikker på, at det er Gert du bestiller tid ved, i tilfælde. Ham den anden der er der, er ikke specielt dygtig.

• #22   2. sep 2007 Atle B> Ja, det vil jeg lige prøve... Men han skal os tegne for mig inden, da jeg endnu ikke har en tegning/skabelon...

• #23   2. sep 2007 Atle> Tak for det... Ja, det skal være i orden, eller os skal det ikke laves...! smiley

• #24   2. sep 2007 Hvis du laver en hurtig skitse, så er det ikke noget problem for ham, at ren tegne den.

Ja. Det fandt jeg ud af, på den hårde måde... Det var ham der lavede min første tus smiley Den er skæv, og slet ikke symetrisk :S
    Men det skal jeg også snart have gjort noget ved.

• #25   2. sep 2007 Atle B> Okay, har et billede af en på pc'en og det skal være noget i den stil...

Surt! man skal vide hvad man laver inden man begynder på andre... jeg ville blive sur hvis det var mig! Men som du skriver, så kan der rettes i det jo...

Er bare et problem, jeg er begyndt at uddanne mig til massør, og man ma jo ikke klø osv i sådan en... Og vil gerne have den på ryggen eller brystet... Så spørgsmålet er om jeg skal vente til jeg er færdig engang til januar... Vi øver jo på hinanden...

• #26   2. sep 2007 Hvis du har et billede, så tager det ikke lang tid for ham, at tegne den smiley

Hvis i øver på hinanden, så burde du nok vente til Januar.
    Bare for at være på den sikre siden. Hvis du altså skal have den på ryggen.

• #27   2. sep 2007 Atle B> Ja, det er jo os det jeg tænker... men vil have den nu... hehe... er utålmodig hvad det angår! smiley har os tænkt på brystet... Tænker os det gør pænt avs hen over rygraden...

• #28   2. sep 2007 Hehe. Kender det godt smiley
    Men hvis det er noget du lige har fundet ud af, så er det en god ting lige at vente, og være sikker på, at du egentlig VIL have den tus.
    Der gik 1 år fra da jeg fandt min, til jeg fik den lavet. Bare for at være 100% sikker på, at det nu også skulle være den.

Nu er jeg ikke selv tatoveret over ryggen, så ved det ikke helt. Men lidt ondt gør det nu nok smiley

• #29   2. sep 2007 Atle B> er gået med ideen i laaaaang tid nu... det eneste jeg faktisk mangler er en som kan lave den, bestemme hvor den skal være... Ryg eller bryst...

• #30   2. sep 2007 Jamen, så skal det jo være nu! smiley

Mht. placering, så er det jo noget du selv skal finde ud af smiley

• #31   2. sep 2007 det er nemlig det det skal... Lige nu! hehe...

jeg vil gerne have begge steder... Men når man får den første kommer der jo flere til... Og så er der heldigvis en åben plads senere hen smiley

• #32   2. sep 2007 Ja. Det er sku svært at stoppe, når man først er kommet igang xD

• #33   2. sep 2007 det hører jeg fra mange smiley

Men vil lige prøve at kontakte gert og se hvad han kan gøre for mig...

Tak for hjælpen og rådgivning smiley

• #34   2. sep 2007 No problem smiley

Kommentér på:
Anbefal en tatovør/8900?

Annonce