{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  htc desire
  • Lasse P
    Lasse P Tilmeldt:
    dec 2009

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 54
    #1   23. jan 2011 gå ind i marked - tryk menu - tryk programmer - vælg program - afinstaller

  • #2   23. jan 2011 jamen dr kan jeg ikke slette dem der var på den fra ny og det sku da latterligt hvis man ikke kan det

  • #3   23. jan 2011 men tak lasse .. det var perfekt hvis det var . men det var de andre jeg ville slette smiley

  • Anders .
    Anders . Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 706
    #4   23. jan 2011 Du kan ikke slette alt, f.eks. det der lorte stocks/aktiekurs, det kan du bare ikke fjerne.. Fuck det er klamt

  • #5   23. jan 2011 ja det er det godt nok jeg gider ikke se på det det gør bare min mobil langsom og jeg kommer aldrig til at bruge alt det lort der ligger på den

  • tom a
    tom a Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 2 Emner: 47 Svar: 495
    #6   23. jan 2011 man skal bare trykke på ikonet i et par sekunde så træk det ned i skraldespanden. det er da nemt

  • Lasse P
    Lasse P Tilmeldt:
    dec 2009

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 54
    #7   23. jan 2011 du kan kun slette forudinstalleret programmer hvis du rooter din desire

  • #8   23. jan 2011 lasse det lyder smart men jeg må inrømme at jeg ikke helt ved hvad du mener

  • Lasse P
    Lasse P Tilmeldt:
    dec 2009

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 54
    #9   23. jan 2011 Man afinstallere styresystemet og installere et uautorisetet styresystem på telefonen, der er mange at vælge mellem, og så kan man ellers starte fra en ende og prøve hvilket man helst vil bruge for der er forskelle i de forskellige... MEN du mister din garanti på telefonen

    (link fjernet)


Kommentér på:
htc desire

Annonce