{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.124 visninger | Oprettet:

Hvor lang er, lang ventetid? {{forumTopicSubject}}

Ja nu sidder jeg så med tdc i røret på 58. minut og har STADIG ikke snakket med nogen - sidste gang måtte jeg kun vente i ca 35 minutter...

Kan det virkelig være rigtigt at man skal sætte min. 30 min af til at ringe til kundeservice efterhånden?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor lang er, lang ventetid?
  • #1   24. jan 2011 ej.. det lyder godt nok som dårlig kundeservice!
    syntes helt sikkert du skal give dem et par minutter mere, og give dem rent besked om deres virkelig dårlige kundeservice.

jeg har telia, og når jeg ringer til dem, går der MAX 10 minutter før jeg er igennem.. oftes går der ca. 1-2 minutter smiley

• #2   24. jan 2011 Jeg har arbejdet hos TDC call center. Og hvis folk brokker sig over alnge ventetider til dem som tager telefonen så kommer det aldrig videre... Men igen, så er der nogle tidspunkter på døgnet hvor folk normalt ringer ind. F.eks ved middagstid og når de kommer hjem fra arbejde. Så det er ofte på de tidspunkter der er lang ventetid.

• #3   24. jan 2011 Jeg har ALTID haft tdc (fra da jeg var 11 ca) og der har aldrig været problemer med dem.

Lige bortset fra de to gange nu her indefor 1 måned.

Har lige snakket med dem - kom igennem efter 1 time og 4 minutter.
    Ham jeg snakkede med lød også lidt overrasket over hvor lang tid jeg havde ventet.... smider dem sgu lige en klage på vejen, det kan ikke være rigtigt altså

• #4   24. jan 2011 Ved at brokke sig i telefonen over lang ventetid er ikke de ansattes problem, de bestemmer jo ikke om der skal ansættes flere. Ja de kunne jo give beskeden vidre, men TDC er jo klar over at der er lang ventetid..
    Ved at brokke sig gør det bare den ansatte mere stresset og sur = dårligere hjælp..
    Jeg arbejder selv som tjener og hvilket kunder er man gladest for at hjælpe, dem som sidder og brokker sig og de mærkeligeste ting eller dem som tager det med et let smil, hvis der skulle ske en fejl indimellem?
    - Ja alle der er service medarbejder eller ligne kan nikke genkende til det..

• #6   24. jan 2011 TDC er noget lort!. De har ikke styr på en skid...

• #7   24. jan 2011 I det mindste er der ventetid ...
    Men jeg synes du skal sende en klage.

Telia siger bare
    "Pga. stor travlhed har vi desværre ikke fundet en
    medarbejder. Vi ønsker dig derfor at ringe igen senere eller vente i køen"

Og så bliver røret ellers lagt på. Så jeg ved ikke lige hvad det er for en
    kø de snakker om. Men har prøvet at ringe til dem døgnet rundt osv.

Tror bare mobilselvskaber ikke gider snakke med kunder der ringer fordi
    det for det meste er brok.

• #8   24. jan 2011 Jaob, det er da bare endnu værre kundeservice ikke at sende folk videre smiley

• #9   24. jan 2011 Jeg har også arbejdet en kort periode i tdc´s callcenter.

Dem der tager telefonen kan ikke gøre noget ved det, men de kan dog tage imod en klage og sende den videre. Og er der nok der klager bliver der også gjort noget for sagen.

Så bare brok løs :o)

• #10   24. jan 2011 Julie, telia har ALDRIG lagt på for mig smiley

• #11   24. jan 2011 tryk på den tast der hedder hvor de siger overvejer du at forlade tdc eller sådan noget, så bliver den taget med det samme smiley

• #12   24. jan 2011 Martin - tvært imod det var mit sidste opkald hvor jeg ventede i lidt over en halv time, der var jeg nødt til at sige mit abonnement op, fordi min kæreste havde købt iphone til mig - med abonnement (i tdc).

Jeg spurgte bare medarbejderen hvor lang tid man plejede at skulle vente - det synes han var et godt spørgsmål og blev forbavset over hvor lang tid jeg havde ventet. Det gik ikke ud over ham, men jeg fandt deres klage side og fortalte dem præcist hvor uacceptabelt jeg synes det er.

• #13   24. jan 2011 <b>- L'F -</b> :
    Tror det er forskelligt fra butik til butik.

• #14   24. jan 2011 Jeg har en kort overgang haft 3 (det var første og sidste gang!), hvis man ringede ind og der var tralvt blev der også lagt på og man blev bedt om at ringe senere.
    Kan huske jeg havde et spørgsmål til en regning, efter at have trykket 4 gange fik jeg en smøre om et eller andet jeg godt vidste og så blev der lagt på.

• #15   24. jan 2011 camilla kig den her en anden gang smiley http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_kon_mob

så ring hvor der ikke er så travlt så du fri for at vente

og ja de kan vel godt ansætte flere folk men du får da ikke bare folk til at være på arbejde fra klokken 16-18 fordi det lige er der der er travlt det nægter jeg at tro på jeg gad hvertfald ikke ha sådan et job smiley

• #17   24. jan 2011 Jensen- har du nogensinde arbejdet i butik? For det er det lige præcist sådan det er, de tidspunkter hvor man VED der kommer mange mennesker så bliver der kaldt flere på arbejde.

Jeg havde mulighed for at ringe idag kl. 16.03 og det var der jeg ringede og når de ved der er så mange der ringer der burde de jo være lidt forudsigene (butikker får som oftest deltid arbejdere ind i de travle timer, når der så ikke er så meget at lave kan de sendes hjem igen, det kan da ikke være så svært).
    Uanset hvornår jeg ringer synes jeg det er fuldstændig uacceptabelt at jeg skal vente 1 time på at få fat på en.
    Derudover kan det da ikke være rigtigt at jeg skal planlægge min dag efter hvornår jeg lige har brugt for at få service og kontakte tdc.

• #18   24. jan 2011 Jeg ringede til præcist det nummer jeg skulle, trykkede mig ind til præcist den type hjælp jeg skulle have... så det har ikke været det.
    Jeg siger heller ikke at de spilder tiden, men når de ved der er travlt så må de ansætte nogle flere mennesker eller få nogle deltid. Det kræver da ikke meget hovedreging.

Jeg kan leve med at vente i 15-20 min, hvis der har været problemer med nettet osv så er det forståeligt med 30 min - jeg ville være irriteret men ikke brokke mig...

Men 1 TIME? Det er sgu for dårligt, der har ingen problemer været med nettet, ham jeg snakkede med kunne heller ikke forstå der skulle gå så længe. Det er uacceptabelt! OG bestemt ikke service!
    Nogle gange savner man sgu det gode gamle nummer system, så ved man da nogenlunde hvor langt man er.

• #23   24. jan 2011 Camilla ja har arbejdet i butik

og der kom der da heller ikke flere på arbejde i tidsrum af 3 timer fordi der var flere kunder i butikken ? den kan jeg altså ikke give dig ret i

men det nok bare vi har forskellige meninger jeg ville ikke ansætte flere folk som sådan hvis det handler om en travl tid på 2-3 timer

• #24   24. jan 2011 Hvis der havde været problemer er jeg sikker på at medarbejderen havde sagt det til mig, da jeg spurgte om det var normalt at vente så længe som jeg gjorde.
    Jeg vil da hellere have en indikator om hvornår det blive min tur istedet for at sidde og vente og spilde tiden, man sidder jo hele tiden og tænker "nu gider jeg ikke mere, nu lægger jeg altså på... men hvad nu hvis det er min tur lige om lidt?" Hvis jeg ved at jeg er nr. 50 så kan jeg jo nok godt regne ud at jeg enten skal vente super længe eller prøve igen senenere, evt en anden dag.

I butikken går kunder som oftest hvis de skal stå og vente for længe og derfor vælger man at få flere ind, dvs i form af deltid osv.
    Når man ved - som man jo åbenbart gør i form af fint skema - hvornår der er flest der henvender sig så er det mig ubegribeligt hvorfor man ikke forsøger at gøre noget ved det.
    Jeg siger ikke at der skal være 1 medarbejder pr kunde de har, men når de åbenbart ingen problemer har haft med hverken det ene eller det anden synes jeg det er uacceptabelt at skulle vente 1 time.

Jeg kan heller forstå problemet i at gardere sig ind til disse "runns" ved hjælp af medarbejdere. De vil jo gerne have flere og flere kunder, så burde de kunne se det lukrative ved rent faktisk at tage sig af de kunder de har i forvejen.

• #25   24. jan 2011 Jensen - jeg arbejder i Elgiganten og der ved vi at i tidsrummer 15.30-17 ca er som oftest der at der er flest mennesker. Ligesom vi ved at mandag, fredag og især lørdag er der flest mennesker. Så skal der ikke mange hoveder til at regne ud hvornår vi har deltid på arbejde.
    Deltid står til at møde ind kl 15 måske kl 16 og til kl 20 (vi vores butik lukker). Hvis der er helt dødt kl 19 så bliver de sendt hjem igen. De koster heldigvis kun penge når de er på arbejde. Ligesom at der altid er flere mennesker på om lørdagen hele dagen (hvor vi ved der er mange mennesker), end der er de andre dage.

Kommentér på:
Hvor lang er, lang ventetid?

Annonce