1.124 visninger
|
Oprettet:
Hvor lang er, lang ventetid? {{forumTopicSubject}}
Ja nu sidder jeg så med tdc i røret på 58. minut og har STADIG ikke snakket med nogen - sidste gang måtte jeg kun vente i ca 35 minutter...
Kan det virkelig være rigtigt at man skal sætte min. 30 min af til at ringe til kundeservice efterhånden?
jan 2007
Følger: 56 Følgere: 52 Fotoprofiler: 1 Emner: 208 Svar: 2.079
syntes helt sikkert du skal give dem et par minutter mere, og give dem rent besked om deres virkelig dårlige kundeservice.
jeg har telia, og når jeg ringer til dem, går der MAX 10 minutter før jeg er igennem.. oftes går der ca. 1-2 minutter
jan 2007
Følger: 24 Følgere: 23 Fotoprofiler: 1 Emner: 259 Svar: 3.908
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 43 Svar: 204
Lige bortset fra de to gange nu her indefor 1 måned.
Har lige snakket med dem - kom igennem efter 1 time og 4 minutter.
Ham jeg snakkede med lød også lidt overrasket over hvor lang tid jeg havde ventet.... smider dem sgu lige en klage på vejen, det kan ikke være rigtigt altså
mar 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 11 Svar: 216
Ved at brokke sig gør det bare den ansatte mere stresset og sur = dårligere hjælp..
Jeg arbejder selv som tjener og hvilket kunder er man gladest for at hjælpe, dem som sidder og brokker sig og de mærkeligeste ting eller dem som tager det med et let smil, hvis der skulle ske en fejl indimellem?
- Ja alle der er service medarbejder eller ligne kan nikke genkende til det..
apr 2009
Følger: 1 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 271 Svar: 991
nov 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 19 Svar: 271
Men jeg synes du skal sende en klage.
Telia siger bare
"Pga. stor travlhed har vi desværre ikke fundet en
medarbejder. Vi ønsker dig derfor at ringe igen senere eller vente i køen"
Og så bliver røret ellers lagt på. Så jeg ved ikke lige hvad det er for en
kø de snakker om. Men har prøvet at ringe til dem døgnet rundt osv.
Tror bare mobilselvskaber ikke gider snakke med kunder der ringer fordi
det for det meste er brok.
jan 2007
Følger: 56 Følgere: 52 Fotoprofiler: 1 Emner: 208 Svar: 2.079
mar 2010
Følger: 27 Følgere: 26 Emner: 2 Svar: 1.071
Dem der tager telefonen kan ikke gøre noget ved det, men de kan dog tage imod en klage og sende den videre. Og er der nok der klager bliver der også gjort noget for sagen.
Så bare brok løs :o)
jan 2007
Følger: 56 Følgere: 52 Fotoprofiler: 1 Emner: 208 Svar: 2.079
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 10 Emner: 481 Svar: 2.083
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 43 Svar: 204
Jeg spurgte bare medarbejderen hvor lang tid man plejede at skulle vente - det synes han var et godt spørgsmål og blev forbavset over hvor lang tid jeg havde ventet. Det gik ikke ud over ham, men jeg fandt deres klage side og fortalte dem præcist hvor uacceptabelt jeg synes det er.
nov 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 19 Svar: 271
Tror det er forskelligt fra butik til butik.
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 43 Svar: 204
Kan huske jeg havde et spørgsmål til en regning, efter at have trykket 4 gange fik jeg en smøre om et eller andet jeg godt vidste og så blev der lagt på.
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 41 Svar: 3.294
så ring hvor der ikke er så travlt så du fri for at vente
og ja de kan vel godt ansætte flere folk men du får da ikke bare folk til at være på arbejde fra klokken 16-18 fordi det lige er der der er travlt det nægter jeg at tro på jeg gad hvertfald ikke ha sådan et job
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 43 Svar: 204
Jeg havde mulighed for at ringe idag kl. 16.03 og det var der jeg ringede og når de ved der er så mange der ringer der burde de jo være lidt forudsigene (butikker får som oftest deltid arbejdere ind i de travle timer, når der så ikke er så meget at lave kan de sendes hjem igen, det kan da ikke være så svært).
Uanset hvornår jeg ringer synes jeg det er fuldstændig uacceptabelt at jeg skal vente 1 time på at få fat på en.
Derudover kan det da ikke være rigtigt at jeg skal planlægge min dag efter hvornår jeg lige har brugt for at få service og kontakte tdc.
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 43 Svar: 204
Jeg siger heller ikke at de spilder tiden, men når de ved der er travlt så må de ansætte nogle flere mennesker eller få nogle deltid. Det kræver da ikke meget hovedreging.
Jeg kan leve med at vente i 15-20 min, hvis der har været problemer med nettet osv så er det forståeligt med 30 min - jeg ville være irriteret men ikke brokke mig...
Men 1 TIME? Det er sgu for dårligt, der har ingen problemer været med nettet, ham jeg snakkede med kunne heller ikke forstå der skulle gå så længe. Det er uacceptabelt! OG bestemt ikke service!
Nogle gange savner man sgu det gode gamle nummer system, så ved man da nogenlunde hvor langt man er.
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 41 Svar: 3.294
og der kom der da heller ikke flere på arbejde i tidsrum af 3 timer fordi der var flere kunder i butikken ? den kan jeg altså ikke give dig ret i
men det nok bare vi har forskellige meninger jeg ville ikke ansætte flere folk som sådan hvis det handler om en travl tid på 2-3 timer
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 43 Svar: 204
Jeg vil da hellere have en indikator om hvornår det blive min tur istedet for at sidde og vente og spilde tiden, man sidder jo hele tiden og tænker "nu gider jeg ikke mere, nu lægger jeg altså på... men hvad nu hvis det er min tur lige om lidt?" Hvis jeg ved at jeg er nr. 50 så kan jeg jo nok godt regne ud at jeg enten skal vente super længe eller prøve igen senenere, evt en anden dag.
I butikken går kunder som oftest hvis de skal stå og vente for længe og derfor vælger man at få flere ind, dvs i form af deltid osv.
Når man ved - som man jo åbenbart gør i form af fint skema - hvornår der er flest der henvender sig så er det mig ubegribeligt hvorfor man ikke forsøger at gøre noget ved det.
Jeg siger ikke at der skal være 1 medarbejder pr kunde de har, men når de åbenbart ingen problemer har haft med hverken det ene eller det anden synes jeg det er uacceptabelt at skulle vente 1 time.
Jeg kan heller forstå problemet i at gardere sig ind til disse "runns" ved hjælp af medarbejdere. De vil jo gerne have flere og flere kunder, så burde de kunne se det lukrative ved rent faktisk at tage sig af de kunder de har i forvejen.
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 43 Svar: 204
Deltid står til at møde ind kl 15 måske kl 16 og til kl 20 (vi vores butik lukker). Hvis der er helt dødt kl 19 så bliver de sendt hjem igen. De koster heldigvis kun penge når de er på arbejde. Ligesom at der altid er flere mennesker på om lørdagen hele dagen (hvor vi ved der er mange mennesker), end der er de andre dage.
Hvor lang er, lang ventetid?