Steelseries 7H = SKOD! Steelseries 7H = SKOD!
Efter mit dejlige hifi headset gik i stykker købte jeg sådan et Steelseries 7H igår, da jeg havde hørt og læst diverse steder at det skulle være et top notch gamer headset.. Jeg er begyndt at game en del, så derfor ville det jo være oplagt med et gamer headset.
Til jer der synes det er godt.. Helt ærligt, er det fordi i ikke har prøvet andet? For det er da nok et af de ringeste headsets jeg nogensinde har haft!
1. Det klemmer meget på hovedet, så man kan altid mærke man har det på, hvilket er et minus
2. Selve ørekoppen er jo mega lille, så det føles som om ens øre bliver klemt godt og grundigt sammen
3. Det jeg har klemmer mere i venstre side end i højre :S
4. Man kan skifte ørekopperne ud i headsettet, så man har muligheden mellem stof og læder.. Men hvad er idéen i det når alt lyd udefra ikke trænger igennem alligevel? Tager jeg dette headset på kan jeg intet høre udefra, hvilket i min verden er et stort minus, men det er der vel nogen der godt kan lide.
5. Pga overnævnte kan man høre så snart der er noget der rører ved ledningen, så larmer det i koppen
Sidst men slet ikke mindst, tværtimod:
6. Lyden! Hvad sker der her? Skulle den være god ? Hvor herre bevares ! Så er det virkelig fordi man ikke har prøvet andet.. Det er som om at jo mere bass der er idag, jo bedre er lyden for folk. Men den sutter altså.. Der er alt for meget tryk på de lave frekvenser og generelt er det er fuldstændigt forskruet lydbillede headsettet giver.
Alt det overnævnte får man til en pris af 749 kr .. I kassen er der ikke engang manual med, men en folder med reklamer for andet af det bras steelseries sikkert laver! I min verden er dette headset ikke mere end 249 kr værd maks!
Når alt det så er sagt, så har headsettet da også et par plusser: Ledningen kan skiftes, headsettet kan skilles ad, mikrofonen kan rulles ind også er der egentlig ikke meget mere godt at sige om det.
Nu kan jeg så glæde mig selv over at jeg købte dette headset i elgiganten hvor jeg heldigvis har returret..
Tak skulle bare lige af med det
dec 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 87
jan 2007
Følger: 20 Følgere: 19 Fotoprofiler: 1 Emner: 171 Svar: 2.250
Nej det var også 3 gang jeg købte sådan et : Første, sidste og eneste! Skal have mig et Sennheiser tror jeg, det ved man sku hvad er
dec 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 12 Svar: 136
jan 2007
Følger: 24 Følgere: 23 Fotoprofiler: 1 Emner: 259 Svar: 3.902
Men du kan jo altid gøre brug af dine 14 dages returret hvis det er købt over internettet.
jan 2007
(link fjernet)
Mon det er noget ved ?
okt 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 25 Svar: 108
jan 2007
Det var somend heller ikke det jeg kiggede efter.. Ledte efter et heaset hvor jeg kunne skifte ledningen og hvor selve kuppen var af stof .. Også god lyd.. Også faldt jeg over dette Steelseries 7H som i følge diverse sites på nettet skulle være ligeså godt som et sennheiser PC350..
Heldigvis har el giganten 15 dages returret selvom jeg købte det i deres butik så det er bare gow
jan 2007
Jeg var også i tvivl netop om det skulle være et steelseries eller sennheiser .. Jeg vidste dog godt at lyden var bedre i sennheiser, men udfra hvad man kunne læse på nettet skulle steelseries 7h jo være ligeså godt.. Men det er jeg sikker på er løgn, for damn lyden skuffede mig så meget i de steelseries.. !
maj 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 416
jan 2007
Følger: 54 Følgere: 54 Emner: 13 Svar: 949
Vil godt anbefale det.
sep 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 43
jun 2009
Følger: 7 Følgere: 5 Emner: 21 Svar: 416
Steelseries 7H = SKOD!