{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.252 visninger | Oprettet:

Frikort for 2011? hvor? {{forumTopicSubject}}

Hej BB.

Skal lige høre, om nogle af jer herinde ved noget om dette.

Tidligere er det hele nemlig bare gået helt af sig selv, frikortet er bare blevet ''sendt'' eller på anden vis har min arbejdsgiver modtaget det. Men sådan er det ikke gået i år, jeg har fået min første løn (vi for 14 dags) og næste løn går ind på onsdag v/midnat, men der trækkes 39% skat af det begge gange.

Min arbejdsgiver er blevet ringet op af dem hun taster løn ved at vi hver især, SELV skal finde frem til hvordan vi kan ''få vores'' frikort, således vi ikke skal betale 39% i skat.

Jeg er 19 år gammel (blev i december), så hvis det havde noget at gøre med at jeg blev 18 år, skulle jeg jo også selv have ordnet det sidste år? Men der skete det også bare automatisk.

Min SU er gået fra 1438 kr.i 2010 pr. måned til 2058 kr. hele 2011 pr. måned, dette betyder jo at mit frikort til arbejde ved siden af SU bliver mindre, når jeg bruger det til min SU også. Dette gjorde jeg også sidste år, så dette ændre vel ikke så meget i forhold til hvorledes jeg kan få resten af mit frikort?

Buuuuuh, jeg aner ikke lige hvordan jeg skal forklare det? Men er der andre der har oplevet det? Min arbejdsgiver fik blot afvide at hendes lønmodtagere selv skulle ordne det og at det kunne gøres på nettet. Men where? xb

Jeg har søgt, fundet lidt, men ikke noget hvor jeg kan ændre det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Frikort for 2011? hvor?
Kommentér på:
Frikort for 2011? hvor?

Annonce