{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.167 visninger | Oprettet:

Chuck N
Chuck N
Følger: 1 Emner: 76 Svar: 233

Min Labrador PIVER!?!?! {{forumTopicSubject}}

Hej,

Ville se om nogen hundekyndige kunne løse mit mysterium?

Vi har lige fået en lille baby, så det spiller nok også ind,

Men min labrador tæve på lidt over 1 år piver konstant! når den ikke lige får opmærksomhed, eller den keder sig.

Blir simpelthen sindsyg,

Vi gør selvf. alt for at den ikke skal føle sig udenfor efter at den lille ny er kommet til, men alligevel så piber den konstant, den gjorde det også før babyen, bare ikke så voldsomt som nu.

nogen tidspunkter kan den endda ligge ved mig, og så komme med enkelte pibe lyde.

når der kommer gæster er den helt oppe at køre og er glad, men så går der en halvtime, så går den bare rundt og piver!§

Nogen med samme erfaring?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min Labrador PIVER!?!?!
  • #1   2. feb 2011 får den brugt ligeså meget energi som før?
    her mener jeg leg og motion, og gåture? smiley

• .. .
    .. . Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Svar: 119
    #2   2. feb 2011 mon ikke det er fordi du så giver ham opmærksomheden når han piver:) har en veninde der havde samme problem... det er bedre at lade hunden arbejde for din opmærksomhed og give ham opmærksomhed når ddet passer dig ikke hunden....
    prøv at aktivere hans hjerne... altså giv ham foder i en boldt eller gem det, osv så bliver han mentalt træt...

self kun når du har tjekket der intet er galt med ham hos dyrlægen...

• Chuck N
    Chuck N Tilmeldt:
    jan 2009

#3   2. feb 2011 Den er møgforkælet, motion og gåture, ja både og synes jeg,

Har også tænkt at den får min opmærksomhed ved at pive, så ignorer jeg den, Det hjælper ikke, så fortsætter den bare...

Vi kan have gået i skoven i 1 time, så snart den får selen af og er kommet ind i stuen, så kan den begynde igen!

• #4   2. feb 2011 så ville jeg få den tjekket hos dyrlægen, eller i hvert fald ringe til en, og forhører dig om hvad det kan være smiley

• .. .
    .. . Tilmeldt:
    jul 2010

#5   2. feb 2011 chuck n... det er nok en dårlig vane du har givet den.... kør ham træt... ikke kun fysisk men os psykisk... og så ignorer den når den piver... og ros og giv opmærksomhed når den ikke gør... det tager tid at vænne en hund af med dårlige vaner.... lang tid...

• Chuck N
    Chuck N Tilmeldt:
    jan 2009

#6   2. feb 2011 til .. .

Jo tak, må jeg prøve smiley

Til LF den fejler intet, og giver sku ikke dyrlægen 1000kr for at fortælle mig min hund er møgforkælet,

• #8   2. feb 2011 Chuck - En hund kan godt have ondt, uden at du ved det!

Men måske du skulle stimulere den noget mere, søgning efter mad evt.
    Jeg er temmelig sikker på at den røv keder sig.

• .. .
    .. . Tilmeldt:
    jul 2010

#9   2. feb 2011 ville hvertfald prøve det med maden... os hvis han er oppe og køre generelt virker rigtig godt.. har selv en amstaff og han har meget krudt i røven.. men han bliver helt rolig når jeg laver noget han skal bruge hoved til... du kan os gemme gobidder i et gammelt tæppe hvis du vil prøve det af inden du bruger penge på det helt vilde:)
    han skal selvfølgelig vejledes lidt i starten:P

Held og lykke med det

• #10   2. feb 2011 Eller binde nogle godbidder ind i et gammelt viskestykke.

• Chuck N
    Chuck N Tilmeldt:
    jan 2009

#11   2. feb 2011 Ved godt at den kan have ondt uden man ved det, men det har den ikke, på alle andre punkter er den helt normal oveni hovedet smiley det er bare det satans piveri smiley vil da prøve jeres råd smiley

• Chuck N
    Chuck N Tilmeldt:
    jan 2009

#12   2. feb 2011 Og for resten.

Virkelig fornemt at man kan få nogen seriøse svar her på baboom, Plejer jo at være børnehave mekka, hvor der bliver skrevet pik og patter i hver andet indlæg..

Så mange tak smiley

• d n
    d n Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Svar: 101
    #13   2. feb 2011 enig med C K H, den skal aktiveres, især når vi snakker om labrador racen som er en meget aktiv og klog hund,, men det behøver jeg nok ikke fortælle dig, du har vel læst om racen før du anskaffede den...

men det er bare at komme igang med nogle aktiviterings lege,, feks går spor,, lære en masse nye tricks osv osv, minimum 30 minutter om dagen

• #14   2. feb 2011 Løbetid? Alle hunde her i kvarteret er helt op og ringe i et par md. om året ...

• Chuck N
    Chuck N Tilmeldt:
    jan 2009

#15   2. feb 2011 Ja selvf. den får den motion den skal have, vær helt rolig ved det, Min samvittighed er slet ikke til at lade være, Nej det er desværre ikke "bare" løbetid smiley

Kommentér på:
Min Labrador PIVER!?!?!

Annonce