704 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 26 Svar

fuck neder fuck neder

ja vi har har haft en valp som har haft det svært fra dag 1 af den blev født, og da jeg har passet den hver dag efter jeg kom hjem fra skole, og sat alt min fritid af på at holde øje med den fordi den ikk kunne noget selv

her for et par dage siden, var vi på vej til dyre hospitalet der blev den lige pludselig helt slatten og livløs (død) da jeg holdte den efter 20-30sek hvor min mor prikkede den på maven vognede den op igen (rent luksus) vi ankom til dyrehospitalet og den blev lagt i kunstig ild og læring maskine, og lægen sagde begge dens lunger var kolapset.

vi kommer hjem kl lort om natten og jeg ligger mig til at sove. næte dag da jeg var på teknisk, havde min mor hentet den 6 timer efter den blev indlagt, fordi lægen sagde vi skulle hente den igen. ( den ska jo døgnopsiveres) man ka ikk som læge udskrive en levende hund efter 6timer med kolapsede lunger,

det resuelterede at dens lunger faldt sammen igen og døde og denne gang kunne min mor ikk få liv i den igen.

FUCK JEG ER HELT DREJET OPPE I MIT HOVED OVER DET DE LÆGER HAR GJORDT.

når sådan noget sker skal man sku fucking ikk udskrive den efter så fucking kort tid

efter alt det jeg har været igennem med den valp var jeg blevet øhm over den og elskede den, men nu er alt forsent. jeg ska aldrig bruge det dyrehospital mere

og sidder nu med tankerne i hoved om det er mig der er skyld i dens død fordi jeg bar viste den ikk ville overleve det, fordi jeg ikk sagde til min mor at det nummer ka man ikk bar lave, den skulle bar ha været inde i den maskine 2-3 dage så havde jeg haft den endnu smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fuck neder
  • #1   3. feb 2011 forstår dig godt :S
    var da også noget underligt noget at udskrive den :S

• #2   3. feb 2011 Øv øv... det er da trist smiley hvad er det for en dyrehospital? smiley

• #3   3. feb 2011 ja og på grund af at den døde på på grund af det så sidder det var fast plus jeg ka huske sa den led fuck smiley

• #4   3. feb 2011
    minibil TIL SALG

kender det smiley
    den 7. sep 2004 smiley der mistede jeg min hund, smiley

• #5   3. feb 2011 ja samme her troede aldrig det skulle føltes sådan på den måde

men glemmer aldrig de lidelser den havde

først lå den ned,
    så vred den rykken om samtidiig med at hoved kørte rund for at åbne flest muligt luft veje, smiley arrr sidder psykisk fast smiley

den har været 3 dage om at dø af luft mangel, det er hårdt at tænke over den lidelse

• #6   3. feb 2011 Hvis den var genetisk defekt, og dens lunger kollapser, hvordan ville du så redde den ?
    Du kan lægge den i respirator, men det skulle den leve med resten af livet ???

• #7   3. feb 2011 Og mon ikke om lægen havde stille prognosen til din mor...

• #8   3. feb 2011 - ALPHA -
    var selv med der oppe da den døde første gang så ved alt hva der skete

plus dens lunger kolapsede forde den mor har trodt/lagt sig på den derfor, intet genitisk der

men dens lunger var bar ikk fuld funktionelle fordi de udskrev den for tidligt

• #10   3. feb 2011 Hvis du nu kender lidt til anatomi, ville du vide at en lunge ikke kan kollapse uden en årsag, feks genetik, yder påvirkning, feks tryk af brystkassen
    når du trykker brystkassen tilstrækkeligt, ville lungen punktere, eller bliver punkteret af en af de evt brækkede ribben.
    hvilke skaber pneumothorax (luft i lungehinden) og får lungen til at "kollapse" hvis dette udvikler sig danner det nok tryk og presser den anden lunge sammen. Du skriver "var selv med der oppe da den døde første gang " En dyrlæge forsøger ikke at genoplive et dyr. Så den har ikke været død.

• #11   3. feb 2011 pointen er at din mor nok ved mere end dig, hun har bare ikke fortalt det.

Den skade du omtaler din hund fik, skal der kirugisk indsnit til. Hvis det altså kan reddes, alt efter skadens omfang.

men ja det er sørgelig en lille hund dør på den måde

• #12   3. feb 2011 læs lige det jeg har skrevet igen der skår os at det er dens mor der enden har trodt på den eller lagt sig oppe på den

• #13   3. feb 2011 det var på vej der op og det var min mor som igen står i texten som genoplivede den

• #14   3. feb 2011 havde din hund været død på det tidspunkt, var den forblevet død....

Den havde nok været besvimet, sandsynligvis pga iltmangel.

• #15   3. feb 2011 - ALPHA -

nej hun troede bar den havde ondt i maven
    det dyrlægen der fortalte at lungerne var kolapset ¨
    hun troede at den var rask

men hvorfor skulle hun så pgrøv at genoplive den igen. dyrlægen ringede og sagde at den var rask (ikk en fucking skid) og hvorfor blev den så ikk aflivet hvis de viste det

du ka godt se det hænger ikk helt sammen det du skriver

• #16   3. feb 2011 sikkert men den vognede efter lidt hjertemasage

• #17   3. feb 2011 Det hænger fint sammen, det er bare dig der er for uvidende.
    Tror ikke på der er nogen som helst dyrlæge i DK der ville sende en dyr ud 6 timer efter den havde fået konstanteret kollapset lunger.

Jeg kender ikke din mor, men en operation af den kaliber er ret dyr, kan meget nemt løbe op i over 10000. en aflivning omkring 500.

Men nok om det giv bare andre skylden for din hunds død.

• #18   3. feb 2011 Wtf er det for en kommentar komme med "tyv tror hver mand stjæler?" Dvs at du mener han mishandler dyret selv og giver dyrlægen skylden ?

• #19   3. feb 2011 Så Jeg beskylder ham, i stedet for dyrlægen ???

• #20   4. feb 2011 Føler så meget med dig, det gør så ondt at miste et dyr og intet kan beskrive hvad man føler for det er ren kærlighed !! SØRGELIGT

Her 2 år efter jeg tog min hund til dyrelægen fordi den var syg (troede jeg fik den med hjem igen på piller eller noget) men den havde desværre en hormon forstyrrelse som ødelagde dens nyre og kunne ikke reddes og jeg fik den ikke med hjem igen . Jeg var KNUST og har stadig i dag et KÆMPE savn til hende hun var kun 4... Det er noget af det mest smertelige jeg har prøvet i mit liv så ved lige hvordan du har det og det er forfærdeligt !! Savner Andres HVER DAG !!

Tanker til dig !!

• #21   4. feb 2011 batman fra blå stue: LUK RØVEN...

Ø Ø
    har ikke givet hans mor skylden, men giver ham de facts han har at forholde sig til....

Han giver dyrlægen skylden, og det kan muligvis være han har ret...

men er så fucking træt af folk der giver systemet skylden, "Det var politiets skyld jeg fik en fartbøde" "Ej det er ikke min egen skyld jeg er tyk, mit stofskifte er bare lavt"
    Og ingen af de overnævnte eksemple er hentydet på drengen som lige har mistet sin hund.

Og bevares har da også selv haft en hund der måtte aflives fordi den havde en psykisk sygdom. Og ja det er da sørgeligt. Og det eneste humane var at få den aflivet...

• #22   4. feb 2011 hvorfor lagde i hunden i kunstig ild, det kan da umuligt hjælpe noget.

• #23   4. feb 2011 enig med dig Dane, med en dyrlæge kan ikke tvangsaflive dyr...

• #24   4. feb 2011 De kan ikke tvangsindlægge et dyr

• #25   4. feb 2011 - ALPHA - dyre lægen udskrev valpen som rask og det var den ikk en fucking skid

min mor er kendel og ville gøre alt for at rede sin valp, koste hva det fucking koste vil.

du ved ikk en skid min mor er sku os selv ked af det der er sket.

og alle jer andre tak for de pæne ord

• #26   4. feb 2011 Fair nok, ikke mere diskusion...

Men har stadig medfølelse for dit tab, har jo selv prøvet det.

• #27   4. feb 2011 - ALPHA - jo tak

Kommentér på:
fuck neder

Annonce