fuck neder fuck neder
ja vi har har haft en valp som har haft det svært fra dag 1 af den blev født, og da jeg har passet den hver dag efter jeg kom hjem fra skole, og sat alt min fritid af på at holde øje med den fordi den ikk kunne noget selv
her for et par dage siden, var vi på vej til dyre hospitalet der blev den lige pludselig helt slatten og livløs (død) da jeg holdte den efter 20-30sek hvor min mor prikkede den på maven vognede den op igen (rent luksus) vi ankom til dyrehospitalet og den blev lagt i kunstig ild og læring maskine, og lægen sagde begge dens lunger var kolapset.
vi kommer hjem kl lort om natten og jeg ligger mig til at sove. næte dag da jeg var på teknisk, havde min mor hentet den 6 timer efter den blev indlagt, fordi lægen sagde vi skulle hente den igen. ( den ska jo døgnopsiveres) man ka ikk som læge udskrive en levende hund efter 6timer med kolapsede lunger,
det resuelterede at dens lunger faldt sammen igen og døde og denne gang kunne min mor ikk få liv i den igen.
FUCK JEG ER HELT DREJET OPPE I MIT HOVED OVER DET DE LÆGER HAR GJORDT.
når sådan noget sker skal man sku fucking ikk udskrive den efter så fucking kort tid
efter alt det jeg har været igennem med den valp var jeg blevet øhm over den og elskede den, men nu er alt forsent. jeg ska aldrig bruge det dyrehospital mere
og sidder nu med tankerne i hoved om det er mig der er skyld i dens død fordi jeg bar viste den ikk ville overleve det, fordi jeg ikk sagde til min mor at det nummer ka man ikk bar lave, den skulle bar ha været inde i den maskine 2-3 dage så havde jeg haft den endnu
sep 2007
Følger: 16 Følgere: 13 Fotoprofiler: 1 Emner: 57 Svar: 1.088
var da også noget underligt noget at udskrive den :S
sep 2007
Følger: 26 Følgere: 25 Svar: 20
jul 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 4 Svar: 26
sep 2007
Følger: 16 Følgere: 13 Fotoprofiler: 1 Emner: 57 Svar: 1.088
minibil TIL SALG
kender det
den 7. sep 2004
jul 2007
men glemmer aldrig de lidelser den havde
først lå den ned,
så vred den rykken om samtidiig med at hoved kørte rund for at åbne flest muligt luft veje,
den har været 3 dage om at dø af luft mangel, det er hårdt at tænke over den lidelse
apr 2008
Følger: 18 Følgere: 14 Fotoprofiler: 1 Emner: 61 Svar: 472
Du kan lægge den i respirator, men det skulle den leve med resten af livet ???
apr 2008
jul 2007
var selv med der oppe da den døde første gang så ved alt hva der skete
plus dens lunger kolapsede forde den mor har trodt/lagt sig på den derfor, intet genitisk der
men dens lunger var bar ikk fuld funktionelle fordi de udskrev den for tidligt
apr 2008
når du trykker brystkassen tilstrækkeligt, ville lungen punktere, eller bliver punkteret af en af de evt brækkede ribben.
hvilke skaber pneumothorax (luft i lungehinden) og får lungen til at "kollapse" hvis dette udvikler sig danner det nok tryk og presser den anden lunge sammen. Du skriver "var selv med der oppe da den døde første gang " En dyrlæge forsøger ikke at genoplive et dyr. Så den har ikke været død.
apr 2008
Den skade du omtaler din hund fik, skal der kirugisk indsnit til. Hvis det altså kan reddes, alt efter skadens omfang.
men ja det er sørgelig en lille hund dør på den måde
jul 2007
jul 2007
apr 2008
Den havde nok været besvimet, sandsynligvis pga iltmangel.
jul 2007
nej hun troede bar den havde ondt i maven
det dyrlægen der fortalte at lungerne var kolapset ¨
hun troede at den var rask
men hvorfor skulle hun så pgrøv at genoplive den igen. dyrlægen ringede og sagde at den var rask (ikk en fucking skid) og hvorfor blev den så ikk aflivet hvis de viste det
du ka godt se det hænger ikk helt sammen det du skriver
jul 2007
apr 2008
Tror ikke på der er nogen som helst dyrlæge i DK der ville sende en dyr ud 6 timer efter den havde fået konstanteret kollapset lunger.
Jeg kender ikke din mor, men en operation af den kaliber er ret dyr, kan meget nemt løbe op i over 10000. en aflivning omkring 500.
Men nok om det giv bare andre skylden for din hunds død.
apr 2008
apr 2008
dec 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 6 Svar: 54
Her 2 år efter jeg tog min hund til dyrelægen fordi den var syg (troede jeg fik den med hjem igen på piller eller noget) men den havde desværre en hormon forstyrrelse som ødelagde dens nyre og kunne ikke reddes og jeg fik den ikke med hjem igen . Jeg var KNUST og har stadig i dag et KÆMPE savn til hende hun var kun 4... Det er noget af det mest smertelige jeg har prøvet i mit liv så ved lige hvordan du har det og det er forfærdeligt !! Savner Andres HVER DAG !!
Tanker til dig !!
apr 2008
Ø Ø
har ikke givet hans mor skylden, men giver ham de facts han har at forholde sig til....
Han giver dyrlægen skylden, og det kan muligvis være han har ret...
men er så fucking træt af folk der giver systemet skylden, "Det var politiets skyld jeg fik en fartbøde" "Ej det er ikke min egen skyld jeg er tyk, mit stofskifte er bare lavt"
Og ingen af de overnævnte eksemple er hentydet på drengen som lige har mistet sin hund.
Og bevares har da også selv haft en hund der måtte aflives fordi den havde en psykisk sygdom. Og ja det er da sørgeligt. Og det eneste humane var at få den aflivet...
apr 2007
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 43 Svar: 410
apr 2008
apr 2008
jul 2007
min mor er kendel og ville gøre alt for at rede sin valp, koste hva det fucking koste vil.
du ved ikk en skid min mor er sku os selv ked af det der er sket.
og alle jer andre tak for de pæne ord
apr 2008
Men har stadig medfølelse for dit tab, har jo selv prøvet det.
jul 2007
fuck neder