{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
710 visninger | Oprettet:

fuck neder {{forumTopicSubject}}

ja vi har har haft en valp som har haft det svært fra dag 1 af den blev født, og da jeg har passet den hver dag efter jeg kom hjem fra skole, og sat alt min fritid af på at holde øje med den fordi den ikk kunne noget selv

her for et par dage siden, var vi på vej til dyre hospitalet der blev den lige pludselig helt slatten og livløs (død) da jeg holdte den efter 20-30sek hvor min mor prikkede den på maven vognede den op igen (rent luksus) vi ankom til dyrehospitalet og den blev lagt i kunstig ild og læring maskine, og lægen sagde begge dens lunger var kolapset.

vi kommer hjem kl lort om natten og jeg ligger mig til at sove. næte dag da jeg var på teknisk, havde min mor hentet den 6 timer efter den blev indlagt, fordi lægen sagde vi skulle hente den igen. ( den ska jo døgnopsiveres) man ka ikk som læge udskrive en levende hund efter 6timer med kolapsede lunger,

det resuelterede at dens lunger faldt sammen igen og døde og denne gang kunne min mor ikk få liv i den igen.

FUCK JEG ER HELT DREJET OPPE I MIT HOVED OVER DET DE LÆGER HAR GJORDT.

når sådan noget sker skal man sku fucking ikk udskrive den efter så fucking kort tid

efter alt det jeg har været igennem med den valp var jeg blevet øhm over den og elskede den, men nu er alt forsent. jeg ska aldrig bruge det dyrehospital mere

og sidder nu med tankerne i hoved om det er mig der er skyld i dens død fordi jeg bar viste den ikk ville overleve det, fordi jeg ikk sagde til min mor at det nummer ka man ikk bar lave, den skulle bar ha været inde i den maskine 2-3 dage så havde jeg haft den endnu smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fuck neder
Kommentér på:
fuck neder

Annonce