{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
623 visninger | Oprettet:

xbox tastetur og mus til spil, muligt? {{forumTopicSubject}}

Mojn

jeg er lig blevet en glad ejer a en xbox 360 elite.

jeg er jo typen der sværger til bil spil, så der er den jo cool nok.

men...

da jeg nok også gerne vil spille nogen skyde spil, da jeg åbenbart er den eneste a mine "xbox" venner der spiller bil spil, vil jeg også gerne spille skyde spil, men jeg er "opvokset med pc skyde spil (mus og tastetur) og jeg får bar ikke den sammen følingen med spillet hvis jeg skal sidde og kæmpe med et joystick.

så her er mit spørgsmål:

kan man sætte tastetur og mus til en xbox, og i så fald hvilket?

Evt. et link ville være guld.

og ja så kan alle i mennesker med for meget fritid, der bar komme med den latterlige kommentar om at jeg bar kan købe en pc,
jeg kan så fortælle til dem a jer der gør det, med føre det en udstemning, og jeg vil ikke tøve med det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  xbox tastetur og mus til spil, muligt?
  • #2   10. feb 2011 nej, det kan du ikke...


    men bare øv dig... jeg har selv været i samme situation som dig, bilspil på konsol og skydespil på pc...

    men efter et stykke tid er jeg skarpere på konsol end på pc... har da koblet mit x-box joystick til pc'en for derefter at jorde mine kammerater... :o)


  • Tomicich .
    Tomicich . Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 2 Emner: 34 Svar: 336
    #3   10. feb 2011 Mikkel P

    hvordan fanden kobler du dit xbox joystick til din pc smiley ?


  • #4   10. feb 2011 Tomicich:
    da jeg købte min X-box 360 elite var jeg lidt nærig og købte et ekstra joystick med kabel... det var lidt billigere... smiley og det er så bare at plugge i usb indgangen på computeren, så virker det... :o)


  • Tomicich .
    Tomicich . Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 2 Emner: 34 Svar: 336
    #5   11. feb 2011 nå for fanden, smart. troede sku ikke man bare kunne plugge det i smiley

  • #6   11. feb 2011 Microsoft har lavet X-box... Microsoft har lavet Windows... smiley


    jeg pluggede det bare i for at se om det virkede... kablet havde jo USB for enden...

    den hentede lige selv en driver fra microsoft og så virkede det... smiley


  • Tomicich .
    Tomicich . Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 2 Emner: 34 Svar: 336
    #7   11. feb 2011 kan se den finder min og det hele, men så heller ikke mere, det fungere ikke i spilne, men nevermind. meget smart smiley

  • #8   11. feb 2011 det fungere i de bil spil jeg har haft på min pc... TDU 2, Live For Speed, Need For Speed Underground, Need For Speed Most Wanted...

  • #9   11. feb 2011 men i TDU 2 skulle jeg lige ind og controls og så detecte device...

    du skal lige så controllen over til joystick...


Kommentér på:
xbox tastetur og mus til spil, muligt?

Annonce