{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
944 visninger | Oprettet:

er det muligt at blive snydt her? {{forumTopicSubject}}

hej jeg er ved at sælge en tlf herinde og en person kontakter mig med en rigtig godt pris og jeg får følgene denne mail:

Hej ven, Tak for din mail, jeg virkelig sætter pris på din mail, jeg ønsker at købe denne vare til min datter og jeg ønsker dig at sende dette punkt direkte til min datter, som er i øjeblikket på enlandbrugs-projekt i Nigeria var hun udstationeret der sidste uge.Jeg ønsker denne pakke til at være hendes fødselsdag gave. Jeger en amerikansk statsborger, men jeg er i øjeblikket i Belarus iet erhvervsmæssigt formål. Min ven fortalte mig om baboom.dk atde sælger i billigere rente og skib over hele verden, så jeg vil gøre det betaling via bankoverførsel. Alt, hvad jeg har brug for nu, er disse oplysninger til at sætte mig i stand foretage overførslen i dag eller første ting mandag morgen. Jeg vil virkelig sætte pris pådet, hvis du kan sende gaven til min datter med Post Danmark.fordi min datter fødselsdag hurtigt nærmer sig, og jeg ønskerhende til at modtage denne gave før hendes fødselsdag.

1. Bank oplysninger ...
2. Transportomkostningerne til min datter i Nigeria ....
3. Samlede omkostninger ...

Jeg afventer Deres hurtig reaktion.

det ik muligt at blive snydet på nogle måder hvis jeg får pengene først og så sender telefonen til nigeria? pft

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er det muligt at blive snydt her?
Kommentér på:
er det muligt at blive snydt her?

Annonce