{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
489 visninger | Oprettet:

Kim F
Kim F
Følger: 1 Emner: 42 Svar: 71

Ny ejer af iphone 3gs, programmer?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa. jeg har lige bestilt en iphone 3gs, jeg har aldrig ejet en iphone før, så derfor har jeg nogle spørgsmål jeg håber i vil hjælpe mig med.

Er der nogle specielle programmer jeg skal have downloadet på min pc inden jeg får den? har hørt noget om appel store, men det er et program der ligger på telefonen ikke, således jeg kan gå ind og downloade apps?

Derudover, har jeg hørt mange som jailbreaker deres telefon, er det noget man burde overveje at gøre? og hvad betyder det helt præcis.

På forhånd tak for jeres tid.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny ejer af iphone 3gs, programmer??
  • #1   13. feb 2011 itunes er det eneste smiley

jailbreak er så du kan bruge ikke apple godkendte programmer-

• Kim F
    Kim F Tilmeldt:
    jan 2010

#2   13. feb 2011 okay ja jeg har lige downloadet itunes nu, vældig smart. men vil nok kun bruge programmet til at opdatere telefonen.

Okay så jailbreak er vel unødvendigt? Apple har vel mange apps i deres store ? koster det apps egentlig noget inde i app store ??

• #3   13. feb 2011 du skal bruge itunes til at aktivere dit simkort på din iphone.
    jeg har ikk jealbeaket min iphone 4, har syns ikk jeg mangler noget..
    der er masser af gratis apps, men der er os apps der koster $

• #4   13. feb 2011 Jailbreak er langt fra så du kun kan hente ulovlige programmer. Jailbreak er, som navnet antyder, at du slipper den fri af Apples "fængsel", så du kan lave meget mere om på den, end hvad Apple vil have du skal kunne. Se eventuelt min video hvor jeg har filmet nogen af de ting jeg har gjort ved min telefon.

Det dyreste program i AppStore koster 5995,- men de fleste koster under en tyver. Men der er programmer og spil i alle prisklasser, de billigste som ikke er gratis koster 6 kr.

Du kommer til at skulle bruge iTunes til at lægge musik, videoer, ringetoner, billeder og meget mere over på din telefon, så du kan lige så godt sætte dig grundigt ind i det fra starten af, så du ikke ender med at spørge om alting, for iTunes er omstændigt, men rigtig godt når man kender det.

• Kim F
    Kim F Tilmeldt:
    jan 2010

#5   13. feb 2011 tak for svarene. altså det er en "ny" brugt tlf, så jeg skal vel ikke aktivere simkortet i den, når dr har været simkort i den, og den ikke er låst? okay, jeg tror ikke jeg vil have den jailbreaked, er der nogle der kan anbefale noget godt navigation inde i appstore? har hørt lidt om man kan hente navigon derinde, er det godt?

• #6   13. feb 2011 Hvis simlåsen er fjernet af udbyderen, er der ikke nogle problemer i at sætte et andet i.

Jeg har ikke erfaringer med Navigon, men TomTom er rigtig godt.

• Kim F
    Kim F Tilmeldt:
    jan 2010

#7   13. feb 2011 Kan man egentlig godt lave mapper til sine apps hvis ens iphone ikke er jailbreaked ???

• #8   13. feb 2011 Ja det kan du godt. Du trækker et ikon hen oven på et andet, så laver den mapperne af sig selv.

Du kan dog højst have 12 ikoner i hver mappe. Medmindre du jailbreaker.

• Kim F
    Kim F Tilmeldt:
    jan 2010

#9   13. feb 2011 super tak for det. kan man så også godt ændre mappe overskriften? er der egentlig nogle af apples aplikationer som du kan anbefale at ha ??

• #10   13. feb 2011 Ja det kan du også. Når du trækker ikonerne over hinanden, åbner den mappen og der trykker du bare på den hvide linje som navnet står i, og så kan du ændre det.

Puha der er rigtig rigtig mange gode. Men af spil kan jeg da anbefale Angry Birds, som er det jeg har brugt mest tid på.

Vent, du mener Apples applikationer. Deres HoldEm pokerspil er ret fedt, og så bruger jeg også deres FindMyiPhone program.

• Kim F
    Kim F Tilmeldt:
    jan 2010

#11   13. feb 2011 okay, det der findmyiphone, er det hvis den er blevet væk, så kan man lokalisere den ?

• #12   13. feb 2011 Ja det er det. Det er dog vist kun gratis til iPhone 4, men det er noget med at hvis man kender en med en iPhone 4, kan han tilføje din telefon gratis på hans konto, og så kan du også bruge det gratis.

• Kim F
    Kim F Tilmeldt:
    jan 2010

#13   13. feb 2011 okay det er egnetlig smart. Går fra en htc tattoo, til en 3gs, så håber jeg bliver glædelig overrasket. jeg skal bare lige ha fundet et godt navigationsprogram..

• Kim F
    Kim F Tilmeldt:
    jan 2010

#14   13. feb 2011 jeg har dog et sidste spørgsmål. lad os sige jeg downloader navigion inde i app store til 500 kroner, og min iphone så går i stykker, er den app så bare tabt? eller hvordan hænger det sammen? følger den simkortet eller ?

• #15   13. feb 2011 Nej den følger din iTunes konto, så hvis du får ny telefon, bruger du bare samme konto til den nye telefon, så kan alle programmer og alt musik du har købt på den gamle telefon, bruges på den nye.

Du bliver helt sikkert positivt overrasket. Jeg har haft en HTC Tattoo, og i starten var den helt vild, men den blev hurtigt for langsom og så synes jeg egentlig bare at iPhone har et bedre styresystem end HTC med Android.

• Kim F
    Kim F Tilmeldt:
    jan 2010

#16   13. feb 2011 Okay, altså jeg har downloadet itunes og oprettet en konto hvor jeg skulle indstaste adresse og konto nummer osv. Men forstår det stadig ikke helt, for man downloader da en aplikation på sin telefon via appstore, så hvordan kommer den ind på sin itunes konto? er det fordi man altså skal huske at synkronisere sin tlf med sin itunes når man har købt en app ?

Mvh.

• #17   13. feb 2011 Du tilknytter din iTunes konto på din telefon når du vil downloade første gang.

• Kim F
    Kim F Tilmeldt:
    jan 2010

#18   13. feb 2011 ahh på den måde, det er smart.... undskyld for de dumme spørgsmål, jeg kan bare godt li at vide alt inden man får telefonen, kender du ikke det smiley

• #19   13. feb 2011 Jo det kender jeg godt smiley

Det er okay med spørgsmålene, men jeg vil råde dig til at installere iTunes nu og øve dig rigtig meget inden telefonen kommer, så du ikke står og skal have svar på en masse ting som folk spørger om hver dag herinde.

• Kim F
    Kim F Tilmeldt:
    jan 2010

#20   13. feb 2011 ja, men hvordan kan man øve sig når man ikke har telefonen endnu ? smiley

• #21   13. feb 2011 Læg musik ind, lær at lægge videoer ind og læg dem i kategorier.

Jeg har sammen med en anden lavet en blog med et par guides på, adressen er http://appleguidesdk.wordpress.com

De er skrevet til nybegyndere.

• #22   13. feb 2011 lige et hurtig jailbreak spg. dig lolwut, har lige prøvet at jailbreake min iphone 4 4.2.1. og det er gået fint med at få cydia installeret.
    men når jeg prøver at installere noget fra cydia, (tema) så når den der reboot kommer. og den genstarter så starter den ikk op igen, så har jeg været nød til at gendanne efterfølgende.. har prøvet 3 gange nu.
    hvad kan det skyldes ?

• #23   13. feb 2011 Hvilket jailbreak har du brugt? Greenpois0n?

• #24   13. feb 2011 redsnow

• #25   13. feb 2011 Så er det defor den ikke kan genstarte, for den jailbreaker tethered som ikke kan genstarte. Brug hellere greenpois0n RC5 minimum, men alle nyere ka også bruges, og de jailbreaker untethered så den kan genstarte.

Kommentér på:
Ny ejer af iphone 3gs, programmer??

Annonce