1.801 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 32 Svar

tatovering? tatovering?

Hej baboom (-;
Jeg skal ha' lavet en tattoo imorgen, for første gang!
Jeg er selvfølgelig vildt spændt, men også rygende nervøs!
Den skal sidde på højre hofte, ( det er 2 hjerter der er knyttet sammen, og så står der 'mor' i det ene. )
spørgsmålet er så : gør det meget ondt lige netop dét sted??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tffg g 400 kr.
  • Jysk bord og lille kommode 600 kr.
  • Montage af loftlampe 400 kr.
  • Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
  • Løbende vand i toilet 800 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tatovering?
  • #3   18. feb 2011 jeg har selv på begge hofter og op af maven, men jeg må indrømme det gør MINDRE ondt direkte på og ved hoften end på maven, det på maven ved mig gjorde frygtelig ondt. men det på hoften, kunne mærkes men ikk noge tjeg vil siger der gjorde ondt... men det afhænger også af dinsmerte terskel, da min er rimelig høj, jeg har tatoveringer mange ømme steder, men ikk noget jeg har råbt og skreget af, måske lige sagt av et par gange men så hellere ikk mere....

• #4   18. feb 2011 ´Lubas, min som sidder samme sted gjorde ikke ondt, han trak skindet ud på selve hofte benet, og det gør mindre ondt end evt maven...

• daniel b
    daniel b Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Svar: 1
    #5   18. feb 2011 smerten variere meget men tror ikke det kommer til at gøre ondt der.. jeg har selv på halsen og ned af armen og på mine ribben og begge håndled og brystet..og den mindste jeg har som er på brystet var den første og faktisk den der hjorde mest ondt.. men held og lykke og smide lige nogle billeder ind.. ps jeg kender en meget billig og prof tattovøre i odense..

• #6   18. feb 2011 jeg vil også sige at nu har jeg på begge håndled, lenden, skuldren, begge hofter og en i nakken, den der gjorde mest ondt var den på lenden, men den MINDST smertefulde var faktisk den i nakken.... men det afhænger også meget af om tatovøren er dygtig og ved hvordan han holder nålen korrekt så det gør mindst mulig ondt på kunden....

• #7   18. feb 2011 billeder af mine tatto's?????

• #8   18. feb 2011 Lubas - det er bare i orden :-)!
    Chris - nej , muligvis ikke (-; og for det andet, det er der mange der har.
    Louise - Min skal sidde på 'maven' lige ved siden af hoften smiley

• #9   18. feb 2011 lubas - det er også der min skal sidde smiley

• #10   18. feb 2011 øhh jeg er på vej ud af døren nu men jeg smider lige et album ind i aften med mine tattoo's, håber det er ok....

• #11   18. feb 2011 det er meget svært at forklare dig om det gør ondt der eller ej.
    jeg kan desværre ikke være med til at svare dig på det, da jeg endnu ikke har fået en lavet der (endnu)
    mine 3 andre (en på hver ankel, og en på venstre overarm) gjorde ikke ondt overhovedet, heller ikke ved genoptegningen. men derimod gjorde det ekstrem ondt på 2 andre der også har fået lavet på anklerne samme dag som mig.

det er svært at sige smiley
    husk at få noget sukker inden smiley

• #12   18. feb 2011 jeg skal også have lavet en på anklen den 3 smiley så det svar kunne jeg godt bruge - tak smiley
    sukker? smiley

• #13   18. feb 2011 michelle, ja det er vigtigt at få noget sukker inden du skal tusses.
    -det kan fx. være at du drikker en cola inden, spiser en chokoladebar, eller sådan noget smiley

• #14   18. feb 2011 okay, det vil jeg så gøre (-: men hvad er grunden??

• #15   18. feb 2011 at få sukker (sodavand/saft ell) og mad inden er vigtigt da man ellers let kan få et ildebefindende. især hvis man ligesom mig og mange andre har tildens til let at blive svimmel og besvime, og hvis man er ''nåleskræmt'' smiley

• #16   18. feb 2011 fordi når du bliver tattoveret er det godt at ha noget sukker at friske op på fordi ellers bliver kroppen træt. Nogle mennesker bliver rigtigt dårlige pga kroppens reaktion og derfor hjælper det med sukker.

Og det er svært at sige hvor ondt det kommer til at gøre på dig da det er individuelt hvor høj smerte terskel man har osv. På mig gjorde det ikke betydeligt ondt men kender andre der syntes det gør sindssygt ondt. Så hvad det er for andre er nødvendigvis ikke det samme som det bliver for dig smiley
    men det er det hele værd.

• #17   18. feb 2011 Det gør ondt at få en tus lige meget hvor. Men det er en smerte der er til at holde ud.

• #18   18. feb 2011 1. de fleste tattoos gør ondt ja, men det er så forskelligt hvor ondt det gør, jeg har dog endnu ikke oplevet nogen der synes at smerten var uudholdelig, for så slemt er det altså heller ikke, men jo det kan godt mærkes.

jeg skal lige høre, er det ved en ordentlig tattovør eller er det en der sidder og tusser dig hjemme?

• #19   18. feb 2011 det er ved en ordentlig tattovør, han har tusset i 30 år, men det bliver gjort hjemme hos ham, da det er min venindes far, og så er det billigere for mig, hvis han gør det '' privat '' ..

• #20   18. feb 2011 MichelleSabrina $: .

okay men husk at sørge for at det bliver gjort sterilt

• #21   18. feb 2011 og husk bagefter når du smører den, selvom nogle tattovører anbefaler det må du IKKE bruge kopattesalve til at smøre med, da det kan trække noget af farven ud. og en god idé er at købe en håndsprit på apoteket så lige afsprit hænderne inden du smører den

• #22   18. feb 2011 altså , jeg har købt en tattoosalve på apoteket ??

• #23   18. feb 2011 Michelle - må jeg være nysgerrig og spørger hvor henne i danmark det er? :o) kender nemlig selv en privat som har ejet butik osv, som så har videregivet butikken til sin søn. :o)

Smerten er meget forskellig fra person til person og sted til det.. :o) Ingen har den samme mening om smerten, og ingen vil opleve det ens... Så det bare at gøre det og så glæde dig over når den er færdig. smiley

• #24   18. feb 2011 Jeg E - selvfølgelig .. det er i tylstrup/brønderslev - nordjylland smiley ..

• #25   18. feb 2011 nå okay, er ikke ham jeg kender.. :o)

• #26   18. feb 2011 hehe okay (: ham her, har vidst heller ikk givet det til hans søn smiley

• #27   18. feb 2011 spørg lige om det samme smiley

• #28   18. feb 2011 ~A.G.~ ©

1. at tryllecreme virker er en stor løgn! har en veninde der brugte det ved sin første tattoo og den gjorde lige så ondt som den anden hun fik uden trylle creme. det hjælper ikke på tattoos.

og nej det er faktisk ikke alle steder det gør ondt, jeg har bl.a. halvdelen af min underarm tusset, noget af det der blev lavet på underarmen kildede faktisk men resten af den gjorde ondt (dog ikke specielt ondt men jo det kunne mærkes)

• #29   18. feb 2011 Hvis du bruger tryllecreme skal du huske at sige det til din tatovør!
    Det er sværere at tatovere en som har brugt det og man skal typisk bruge længere tid på en tattoo hvis der er brugt tryllecreme!
    Lad hellere være med at bruge dine penge på det...

Det lyder ikke til at være en ret stor tus du skal have lavet, så det skal du skam nok klare :o)

• #30   18. feb 2011 ' lubas !

tror nu også mest at tryllecreme bliver brugt til børn når de skal op og have taget en blodprøve eller vaccineres

• #31   18. feb 2011 Og er foresten enig med Martin, det er ikke alle tattoos der gør ondt!

• #32   18. feb 2011 Martin - det vist forskelligt, for nogle mennesker hjælper det på. Men sidder man 3 timer vil det være ugyldigt da effekt vil forsvinde og så bliver det vist tit sværer at klare smerten. :o) ¨

Nogle siger at tatoveringen kan blive grim ved brug af tryllecreme og nogle siger det ikk har noget at sige..

Med de tatoveringer i skal have lavet piger så ville jeg nok bare bide smerten i mig, ellers har man jo ikk prøvet hvordan det er at blive tatoveret.

• #33   18. feb 2011 selvfølgelig gør det ondt, det er jo et sår man faktisk laver. Men det er til at holde ud, syntes det er værst i starten. Jeg har selv to, den ene sidder på maven og den anden på underarmen, syntes ikke det er slemt. Håber du får en god oplevelse, og den med tryllecremen syntes jeg ikke om, smerten hører ligesom til tatoveringen, det er en del af det hele.

• #34   18. feb 2011 Til MichelleSabrina og Lubas.

Så kommer der billeder ind i et fotoalbum under min profil....

Kommentér på:
tatovering?

Annonce