1.483 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 34 Svar

BOLTSAKS BOLTSAKS

nogen som har en mega billig en eller en jeg kan låne ?
den skulle kunne klippe en scooter lås over ! og ja jeg ved hvad i tænker "hvad mon han skal stjæle" men det er sådan set fordi min mor ikke vil have jeg køre på min scooter også har hun sat en lås på DERFOR søger jeg en boltsaks

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af loftlampe 400 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.
  • opsætning af 2 natlamper 700 kr.
  • Montering af termostat på radiator 800 kr.
  • Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • slibning og service af elektrisk plæneklipper 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BOLTSAKS
  • #1   20. feb 2007 Jagten på nøglen smiley

• #3   20. feb 2007 det er fordi det er hængelåsen som skal af så køber jeg en ny så jeg kun har nøglen også tror hun stadig den er låst smiley

• maria p
    maria p Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 31 Svar: 275
    #4   20. feb 2007 Tjaaa tror du ikke bare at du skulle opføre dig ordenligt lille ven så hun piller låsen af igen...he he

• #6   20. feb 2007 maria P hun låser den op når jeg bliver 16 smiley

• Tikkel Xb • så siger jeg bare der er noget galt med hendes nøgle ;D

• #7   20. feb 2007 jeg mangler ligesom noget at klippe den over med

• #9   20. feb 2007 steffen
    har du en akku-vinkelsliber

• #12   20. feb 2007 pis du fra jylland smiley

• #16   20. feb 2007 det er sådan en lås her det handler om : http://www.synonym.dk/mall/images/varer/328350.jpg

• #17   20. feb 2007 så går hun med fordi hun tror jeg vil køre på den

• #18   20. feb 2007 har prøvet det med at om hun stoler på mig også siger hun nej smiley

• #19   20. feb 2007 jeg har ingen vinkelsliber så jeg kunne måske låne en af dig eller hvad

• #20   20. feb 2007 hvorhenne på låsen skal man slå

• #21   20. feb 2007 midt i mellem det bukkede rør ?

• Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Svar: 8
    #22   20. feb 2007 Gå dog ned i det lokale bygge marked og køb en nedstryger klinge, den koster ikke ret meget, men det virker;)

• #23   20. feb 2007 du kan ikke åbne den lås med en hammer... brug et Koben(brækjern) og en 5 kg muggert... og hug igennem men hey den en CPI så du går ikke glip at noget... det er bedre at cykle smiley

• #24   20. feb 2007 Jack medlem af SF og stolt af det. .

er du født voksen ? eller ved du ikk hvordan det er at være "barn"

• Imran R
    Imran R Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Svar: 3
    #25   20. feb 2007 man er sguda ikk barn når man er 15 år hahahahahah.....!
    hva hvis du endelig får låsen op og kører en fodgænger ned...! vil du gerne bruge de næste 10 år på at betale 400 kr. pr månede som en anden jeg kender...

• #26   20. feb 2007 bare fordi jeg er 15 betyder det ikk jeg køre dårligt

• chris o
    chris o Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 23
    #27   20. feb 2007 Nu er der jo ingen der har sagt han kører dårligt(-:
    Det med alderen var nok mere ment sådan at hvis han nu pærer en af cyklen og vedkommende tager skade, så er der ikke forsikring på, det kan jo godt blive dyrt..

• #28   20. feb 2007 betaler du ?

• #29   20. feb 2007 Jack , seriøst hvorfor snakker du sådan ? Altså så " Smart dansk " ? Det er da til at brække sig over , sorry men sys bare du skulle vide , og det andet , hvorfor har du et problem med ALT , du siger du ikke bruger Baboom til at skabe sociale relationer men hvorfor skriver du så herinde ? Du bruger det jo kun til marked står der .

• #30   20. feb 2007 Jeg skriver nok ikke tilbage , skal ud og pumpe nu om lidt , men tjekker når jeg kommer hjem jack

Og har du egentlig aldrig gjordt noget ulovligt i din liv ? Hvad tror du der er bedst , stoffer som du har været ude i , eller han kører som 15 årig ?

• Imran R
    Imran R Tilmeldt:
    jan 2007

#31   20. feb 2007 LoL - man kan tydeligt se at det er meget små børn der er inde på baboom....! altid den der attityde med "me against the world"...! men bare vent når i bliver ældre så ved i hvordan det er...!

• #32   20. feb 2007 Jack , jeg hænger skam ingen ud , sys bare det er for ringe du ALTID skal brokke dig , og det er sku ligemeget hvilket indlæg , så brok brok rbok

• #33   20. feb 2007 havde tænkt mig og køre om søndagen på pletten og pletten er en lang voldsti hvor der kommer folk på scooter (træf)

• jonas b
    jonas b Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Svar: 10
    #34   20. feb 2007 bmxboy... du tror ikke at hvis du går imod dinmors regler og klipper i låsen at hun så bare sælger din knallert vel... hvis du var min søn der lavede sådan et nr vil jeg sgu enden sælge lortet en hælde noget sjovt i tanken. og jack... bare fordi ungen ingen forsikring har og alt det lort der betyder ikke at ungen/forældrene til ungen kan fra sige sig ansvaret. så er det forældrene eller deres ulykkesforsikring der skal betale. uanset så er det jo deres ansvar hvad deres møgunge render og laver.l

• Imran R
    Imran R Tilmeldt:
    jan 2007

#35   20. feb 2007 BMX boy....!
    Din ip er sporet og DIN MOR ER UNDERRETTET....!
    LOL STAY HOME KID

• #36   20. feb 2007 hvis hun sælger den sælger jeg hendes computer, fjernsyn, seng, reol, skabe, osv. og hvis hun hælder noget sjovt i tanken må hun jo bare betal det det koster at få den renset hos mekaniker og desuden er der kun 1 nøgle til den og den har jeg og man skal bruge nøgle for at kunne åbne tanken

• #37   20. feb 2007 Jeg kan virkelig ikke se hvorfor du skulle have en knallert hvis du alligevel ikke må køre på den. Med mindre at du havde lovet din mor at du ikke ville køre på den inden du fylder 16?

Nu har jeg da haft 3 knallerter de sidste 3 år, og jeg har endnu ikke kørt mere end 2min på offentlig vej for at tjekke om lortet virker, og for at indstille. Ellers kører jeg til træf. Hvorfor gør du ikke også bare det, og prøver at snakke med din mor? Det tror jeg sgu nok er det bedste indtil du bliver 16.. Din mor gør det nok ikke for at være ond ved dig vel ? smiley

• #38   20. feb 2007 brejne

jeg ville sku osse gerne til træf men kender ingen der tager til træf og kender ikk nogen som har bil med krog på som gider køre mig til jylland

• #39   20. feb 2007 Ja, det er så ulempen ved at bo på øen smiley

• #40   20. feb 2007 du kan da osse bare komme og hente mig ;D

• #41   20. feb 2007 Hahaha smiley

Hvis du betaler brobillet og diesel begge veje kunne det komme på tale smiley Men ellers ikke 8D

• jonas b
    jonas b Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Svar: 10
    #42   20. feb 2007 bmxboy... hmmm enden er du eller din mor sgu lidt blød i det hvis du rent faktisk kunne finde på det. men husk på en ting... indtil du er 18 har din mor fuld råderet over dig... så hvis hun syntes at en kostskole i finland er sagen ja så er det der du skal hen... JACK--- hvorfor betalte forældrene så ikke bare af egen lomme?

Kommentér på:
BOLTSAKS

Annonce