Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vokse og tabe sig på samme tid? :)
  • #1   24. feb 2011 jeg har oz samme problem, min mave er blivet lidt tyk, og har trænet mave 2 mdr men syns min mave er blivet større end før,jeg ved ik hva der sker..

låner din emne her oz.. smiley

• Just Me ?
    Just Me ? Hjælpe-administrator

Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 422 Svar: 1.389
    #2   24. feb 2011 tjaa... hvis du får svedt en del, altså Cykler, løber eller noget, med høj puls en go del når du er nede o træne.. og så styrketræner bagefter.. så taber du fedter og tager på i muskelmasse.. så vidt jeg er indforstået

• .... .
    .... . Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 44 Svar: 148
    #3   24. feb 2011 okay for har nemlig os trænet meget mave men føler os bare den er blevet større som MC L siger

• .... .
    .... . Tilmeldt:
    nov 2008

#4   24. feb 2011 hvis man løber 15 minutter hvergang inden man træner vil det hjælpe eller skal jeg løbe mere?

• Just Me ?

#5   24. feb 2011 hvis du bare laver en den Mavebøjninger osv.. så tager du dig ikke på den jo... de strammer bare musklerne op... doh smiley
    Du skal jo Forbrænde dit fedt væk.. så du skal Svede... Cykel 30min om dage med Høj Puls.. sådu Sveder!!! smiley det er kodeoret.. sved.. Mmmm Sved... svend sved smiley

• Just Me ?

#6   24. feb 2011 JHeg begyndt på træning igen i torsdags.. og har været der nede hele 3 gange WoW haha... (arbejde!) og har cyklet små 2 timer og styrke træner i små 3 timer... mest overkrop, og har allerede tabt 1½kg...

• .... .
    .... . Tilmeldt:
    nov 2008

#7   24. feb 2011 så det er bare at løbe 30 minutter før jeg går igang med træning så hjælper det?

• .... .
    .... . Tilmeldt:
    nov 2008

#8   24. feb 2011 . Kat . det handler vel bare om at forbrænde fedt på en måde og så træne bagefter? smiley

• Just Me ?

#9   24. feb 2011 jep, forbænd fedtet væk.. det kan ikke trænes væk.. eller jo, men det tager flere år..

Men som kat siger.. Spinning er godt! rigtig godt... også til maven, da den blvier brugt en del der.. det er super!!

• .... .
    .... . Tilmeldt:
    nov 2008

#10   24. feb 2011 vil man forbrænde mere ved at cykle end at løbe? smiley

• Just Me ?

#11   24. feb 2011 svært at sige.. jeg forbrænder meget mere ved at cykle...

Og hvis du tager en Spinnings klasse et par gange om uge, så JA.. meget mere...! smiley

• .... .
    .... . Tilmeldt:
    nov 2008

#12   24. feb 2011 jeg vil prøve at give den noget gas på cyklen 30 minutter før træning med pulsen oppe smiley

• #13   24. feb 2011 Det er meget svært at gaine muskelmasse samtidig med at smide fedt, fedttab kræver kalorieunderskud, og muskelmasse kræver kalorieoverskud..

• #14   24. feb 2011 et godt råd...
    GÅ !! og gå en små 6 km i fast højt tempo, dvs, at gå distancen på 40-45 . ved fast tempo,, hold pulsen på de 120 , så forbrænder du fedtet... OGSÅ på maven smiley
    trust me, gør du det hverdag samt træner alm, så skal det nok gå fremad smiley

• #15   24. feb 2011 Det var et underligt råd..
    Det vigtigste er nok hans kost, og ikke om han går 6 km, kig på maden og derefter på din cardio.
    og siden du skriver OGSÅ på maven, er det noget du kan garantere?, fordi man kan ikke punktforbrænde, så om det bliver på mave, sider eller røven kan ingen styre.

• #16   24. feb 2011 Maroccan . .. Jeg bruger det.. og samtlige jeg træner med også.. fik rådet fra en tidligere bodybuilder.. som også bruger det.. men det skal jo også hænge sammen med træningen.

• #17   24. feb 2011 Du svare ikke på det jeg siger, ja du bruger det, og ja DU kan have tabt dig på maven, men du får det til at lyde som om man punktforbrænder, det kan være han kun taber sig på siderne?...
    Selvfølgelig er det godt at gå, løbe og cykle osv,

Men start med at se på din kost, skru ned for carbs og skru op for proteinerne.

• #18   25. feb 2011 nårh. nej ingen punktforbrænding. men det hjælper på det hele smiley

Kommentér på:
vokse og tabe sig på samme tid? :)

Annonce