813 visninger
|
Oprettet:
Kørekort {{forumTopicSubject}}
Ja har ikke rigtig fundet det nødvendigt indtil nu hvor jeg skal bruge det til min udd..
Skal starte om en uge, ikke fordi jeg er nervøs for hverken teori eller kørsel - men kan godt lide at være på forkant med tingene
Har taget 3 online køreprøver. Har bestået 2 af dem med henholdsvis 2 og 5 fejl, også dumpede jeg en med 8 fejl..
Men skriv da lige jeres erfaring, gode fif, hvad i måske havde det lidt svært ved osv Forhånd tak.
nov 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 26 Svar: 193
Når du kommer til teori prøven skal du slappe helt af..
Og når det er Køreprøven, så skal du slappe endnu mere af, bare ikke sådan du falder i søvn
okt 2008
Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.180
Var der slet ikke noget du var mindre skarp til, eller havde lidt problemer med. Btw, er det stadig de gamle lorte billeder?
nov 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 26 Svar: 193
Altser, Jeg lavede omkring 80% af mine øjenteringer men bestod alligevel..
Det med billeder har jeg sku ikk styr på
Mit det blev vist fint..
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 618
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 10 Svar: 314
PM mig når du skal til køreprøve, har et råd til dig så du ikke dumper men
den får du hvis du er intra og det er lige på over, mig selv og alle mine
kammerater har gjort det og aldrig dumpet en køreprøve på det råd.
Teori... det er noget helt andet
jul 2007
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 210 Svar: 2.407
men der er sku ikke noget at være nervøs for. for man kan allerhøjst dumpe
jul 2007
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 210 Svar: 2.407
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 31
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 10 Emner: 481 Svar: 2.083
Ikke rette i krydserne
jeg havde 1 fejl hvis ikke jeg havde rettet i dem så jeg fik 5 fejl
apr 2009
Følger: 1 Emner: 27 Svar: 466
Husk at der også er lidt teori til køreprøven, vedr. bilen, lys, dæk, bremser, regler om pigdæk, osv.
okt 2008
Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.180
Billederne er jo ufattelige dårlige: eksempelvis i en teoriprøve. Der er et billede af et kryds, hvor kørsel mod højre er klart markeret som forbudt. Andet kan man ikke se.
Der kommer så et spørgsmål om det er forkert at køre ligeud. Man ser på billedet en bil der kører ligeud, så det skriver jeg nej til. Men det er faktisk forbudt - man må kun dreje til venstre. Og det kan man på ingen måde se på tavlerne på billedet.
Og har generelt bare svært ved at skelne i situationer om man skal være opmærksom på modkørende. Det skal man selvfølgelig i alle situationer hvor man overhaler, men jeg har læst mig frem til at man kun skal fokusere på modkørende hvis det har noget med din egen manøvre at gøre!
På et billede hvor der er sne, spørger den så om man skal være opmærksom på modkørende, det svarer jeg så nej til, men det skal man?! Nogle der kan give en forklaring hvordan modkørende på en lige vej i midtbyen, skal være i ens fokus? Kan nemlig ikke se hvordan de skulle have indflydelse på min manøvre.
Kørekort