{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
685 visninger | Oprettet:

...
...
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 77 Svar: 360

gør de noget ved det..? eller... {{forumTopicSubject}}

Hvis nu jeg skal købe en iphone 4 og jeg sørger for at få ALLE hans oplysninger som. hvor han bor hans fulde navn mobil osv.
hvis jeg også sørede for at gemme sms'erne hvori der står. den virker den ikk er smi-låst og den er så god som ny. osv.
og den så ikke er det. og jeg vil have mine penge tilbage. og han ikke vil give mig dem tilbage. ville jeg så kunne gå til politiet med det jeg havde og få mine penge tilbage. eller gider politiet simpelthen ikke gøre noget ved det.

På forhånd tak smiley
/Emil L

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gør de noget ved det..? eller...
  • Torben B
    Torben B Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 23
    #1   27. feb 2011 Der er INGEN garanti når du handler privat ...
    "Varen er købt som beset"

Så nej, du kan ikke få politiet til at gøre en skid ved det.

• #2   27. feb 2011 Jeg mener ikke du kan gøre noget, da det er privathandel.. Var jeg dig ville jeg tage hen til ham og købe den, ansigt til ansigt, og prøve den når du var der.. Ved self godt det kan være der er noget galt med den som du evt først ville lægge mærke til når du havde haft den hjemme lidt.. Men hvis du prøvede den mens hans stod der, fik set den ikke var simlåst osv, så har du gjort en del. Istedet for at få den tilsendt, og allerede have etalt pengene..

• #3   27. feb 2011 Torben B

Forkert !

Købeloven gælder ALLE stder og privat, dog ikke ved vare under 1400,-
    og der er ikke noget der hedder købt som beset, man kan ikke skrive købeloven ned kun op.

Men du kommer ingen vejene med det hos politiet, er bedre at køre ud og kigge på varen og se / prøve den, selvom der måske er lidt langt at køre, så kan det godt betale sig hvis man er nervøs for at blive snydt

• #4   27. feb 2011 han bor i jylland og jeg på sjælland. )-; sur røv i guess.

• #5   27. feb 2011 og det med vare under 1400,- mener jeg self. vare handlet mellem private

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.569
    #7   27. feb 2011 Der er sgu ingen garanti medmindre han har givet det på skrift.

• #8   27. feb 2011 hva kan jeg bruge pay-pal til.?

så i ville vende ryggen til.?

• #9   27. feb 2011 humke celica sælges . jeg spørger ham om jeg ikke kan sende den første halvdel og når jeg har modtaget varen sender jeg den anden halvdel. og når jeg siger halvdel mener jeg selvfølgelig pengene smiley

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.569
    #11   27. feb 2011 Men hvis han ikke har det på skrift, kan han ikke engang starte med rettens vej, søgsmål eller whatever..

• #13   27. feb 2011 hmm ja det har du vel nok ret i unsub !

• #16   27. feb 2011 Jeg har ellers lige fået mine 1500 tilbage efter jeg politi anmeldte svindler. Politiet tog en snak med personen også var den sag løst.

• #17   27. feb 2011 unsub. han spurgte selv om jeg ville komme smiley
    jeg sagde at jeg havde en bekendt i vejle og han sagde bare at hun var velkommen til at kigge forbi.. og han virker reel nok. men det gør de vel alle sammen,..

iversen. hvad fremlagde du ad "beviser" for dem..

• #18   27. feb 2011 jeg sagde at hvis han snød mig ville jeg politi anmelde ham. og han sagde bare at det var iorden. for der var ingen snyd indblandet

• #19   27. feb 2011 Ikke en skid. Går ud fra at hun tilstod eller ikke kunne bevise at hun havde sendt varen til mig. Det var faktisk den klassiske med en iphone 3gs.

Meldte hende bare til politiet i Hjørring og sendte en detaljeret mail med alt hvad jeg viste og kunne finde om personen. Så gik der 1½-2 måneder. Svindleren overførte mine penge tilbage. Politiet kontaktede mig hvor at spørge om pengene var blevet ført tilbage og jeg kunne svare ja.

Men tror måske jeg var lidt for hurtig. Da jeg aldrig fik en varer kan der gøres noget ved det men når en handel er gået igennem er der vist ikke så meget at gøre. Tror det er sådan politiet skelner.

Det er sur røv men prøv da lige at forehøre dig ved politiet for en sikkerheds skyld.

• #21   28. feb 2011 tusind tak for hjælpen unsub og alle jer andre smiley

Kommentér på:
gør de noget ved det..? eller...

Annonce