{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  god mobil
  • Morten B
    Morten B Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 100
    #1   28. feb 2011 Synes du skal vælge af de 'billige' nokia'er - Elgiganten.dk

  • #2   28. feb 2011 Ved ikke helt om det er en god første mobil..
    Men en Sony Ericsson J10i2 (elm) er en rigtig god mobil og en mobil der kan holde til at komme på gulvet(:


  • #3   28. feb 2011 okej.. jeg tro lige jeg vil kigge på dem... tak for jeres svar.:..)

  • #4   28. feb 2011 Michela J

    kan diskuteres, jeg tabte min fra sofaen ned på gulvet (ca 30 cm.) det kostede en skærm, den flækkede totalt. Fik den skiftet, så gik der yderligere 2 uger så gik mic'en i stykker, så dem i den anden ende ikke kunne hører hvad man sagde.

    Derimod kan jeg anbefale en SE c902. den er simpelthen umulig at ødelægge!


  • #5   28. feb 2011 per H

    tja, min gamle c902 som jeg havde igennem 2 år har åbner adskillige øl. Tabt fra anden sal. ligget i en fadøl i ca 10 min. Den fik bare en tur i ovnen 50 grader optøning i 3 timer så virkede den igen. Den har bare fået noget mere gaffa-tape da der faldt en ny del plastic af. Den virker stadig den dag i dag, og bruger den som ekstra tlf :).

    Men well, alle kan få 'mandags-modeller'.


  • #6   28. feb 2011 he he det lyder som om det er sådan en man skal købe.. hun er ret hård ved sine ting.. tro jeg slæber hende med ned og kigger på en

  • #7   28. feb 2011 Rasmus S;

    Okay, jeg har bare tabt min mange gange på klinker og udenfor i grus,fliser hvor den har holdt til det og mine venner som også har sådan en siger også de holder til det(;


  • #8   28. feb 2011 kristian t tak for det. ja det er nok vigtig med farver.. og hun skal bare have taletid.. så er der nogen at kigge efter.. tak for svaren

  • #9   28. feb 2011 min første mobil var en nokia 3210 og hold kæft hvor kunne den holde til nogle tæsk men ja den er nok svær at få fat i idag uden nogen har bollet den godt og grundigt

    men ja det billige nokia modeller er squ super brugervenlige


Kommentér på:
god mobil

Annonce