Oh Automobile Rødekro {{forumTopicSubject}}
Ang. OH Automobile Rødekro.
Jeg vil fraråde man nogen sinde handler der, eller for den sag skyld igennem seat !
jeg har været så uheldig at min gearkasse, kobling og alle lejer gik i sidste uge ( bilen er kun 2 år og 5 mdr gammel ) så det kan jo ikke passe på sådan en ny bil. Oh Automobile tog kraftig afstand fra det , og jeg fik en meget skidt behandling derinde, de var ubehøvlet, og flabbet over for mig, det eneste de havde at sige var ja det koster 23000 kr, og ellers måtte vi bare finde en anden mekanikker. Jeg valgte så at kontakte seat Danmark scandinavia, og der blev jeg virkelig rystet. Jeg har hele vejen fået at vide, det bedste er at få lavet sine service ved en seat forhandler, lige meget hvor henne, så jeg valge seat i flensborg. seat Danmanrk sagde så til mig i dag, at fordi jeg havde lagt mine penge i tyskland ved seat ville de ikke gå ind og hjælpe mig, de mente det var et spørgsmål om loyalitet, så da tog de virkelig røven på mig, de ville intet stille op da jeg havde valgt at få mine service lavet der. Nu kontakter jeg så seat i flensborg, som vælger at tage den da danmark ikke vil tage den, og lave den på deres regning. jeg har hørt rigtig meget dårligt om Oh Automobile, så hold fingerne fra dem, det eneste de gør er at tage røven på dig. En sidste ting, Min mor ville ned og hente bilen idag, uden jeg ringede der ned , og fortalte dem min bil ville blive afhentet, gik hun blot ind og sagde hun skulle hente min bil, og hun fik straks min nøgler udleveret, som de IKKE må gøre uden de har snakket med mig.
HOLD FINGERNE FRA DEM !!
Der kommer et stykke i avisen næste uge hvor det hele bliver uddybet lidt mere ..
jun 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 1 Svar: 55
Satme noget af en opgave du har været på, for at få den lavet igen, og så snakket med dem i tyskland?
Well, Måtte smide 27kg for at få min synet, pga dem der skulle klaregøre min bil til syn, legede inde bag instrumentbordet, og fucked den max op, så startsspærren hele tiden gik på.. ( senere fandt de så ud af de måtte skifte hele instrumentbordet )
Men satme da godt du fik det lavet.
glæder mig til at læse nærmere.
feb 2007
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 937
okt 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 157 Svar: 242
har udført service på bilen betød det ikke noget det her er et spørgsmål om service og kunde behandling
okt 2007
maj 2007
Følger: 20 Følgere: 19 Fotoprofiler: 1 Emner: 8 Svar: 384
feb 2007
Jeg synes det er meget rimeligt. For hvis kunden kører et andet sted hen og lægger sine penge hver gang bilen skal på værksted, og importøren intet får ud af det, hvorfor skulle importøren så hjælpe den anden vej?
maj 2010
Følger: 1 Emner: 50 Svar: 287
okt 2007
jeg sender dig linket når det kommer i avisen.
aug 2010
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 30
Jeg kan kun give dig ret i hvad du skriver om deres kunde behandling. Min mor købte en suzuki swift der for nogle år tilbage, hvor tågelygterne ikke virkede, hun ringede derned da det jo trodsalt var en ny bil hun havde købt og de ville gerne se på den. Det viste sig at være en sikring der var gået (som min mor ikke har forstand på). Så det tog dem 5 min at skifte den, der gik 2 dage så kom der en regning på 240kr for at skifte en sikring på en ny bil. Og ja hun kom til at betale det, da de absolut ikke kunne se at det havde noget med dem at gøre.
Har hørt flere der har problemer med dem, så er begyndt at fraråde folk at købe bil hos dem også..!
feb 2007
Følger: 17 Følgere: 18 Fotoprofiler: 1 Emner: 156 Svar: 5.485
Garantien er da heller ikke udløbet.
Jeg kender INGEN bil mærker der har 2½ år.
Enten så hedder det 3, 5, eller i kia`s tilfælde 7år
feb 2007
http://www.seat.dk/Modeller/Service/Garanti/
http://www.volkswagen.dk/da/volkswagen_service/garanti_og_reklamation/garanti.html
(link fjernet)
feb 2007
Følger: 17 Følgere: 18 Fotoprofiler: 1 Emner: 156 Svar: 5.485
Men det må de se og få gjort noget ved så :-).
feb 2007
http://www2.mercedes-benz.dk/content/denmark/mpc/mpc_denmark_website/dkng/home_mpc/mpv_and_camper_van/home/services_accessories/guarantee.html
http://www.bmw.dk/dk/da/owners/service/warranty.html
Det er egentlig utroligt når man tænker på at der er 7 års garanti på en kia til 100000kr.
nov 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
Oh Automobile Rødekro