Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tattoo med fødselsdato
  • #1   1. mar 2011 Ja, i kan tale om det indbyrdes.

• #2   1. mar 2011 Sådan her (link fjernet)

• Christian B
    Christian B Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 33
    #3   2. mar 2011 Det var da i grunden egentlig meget praktisk, hvis i hver især skulle glemme jeres fødselsdato..

• #4   2. mar 2011 lolwut
    hahaha thumbs up ;))

• #5   2. mar 2011 Lasse B - Fin ide .. lad være med at høre på alle dem der, som altid, skal svine andres idéer .. Sikkert de samme mennesker som siger, at en tattoo SKAL være noget personligt, og på den måde modsiger de sig selv konstant .. Synes det kunne være fedt, da det er noget der betyder noget for jer .. Synes dog i selv skal finde ud af hvad og hvordan, da det gør det mere personligt ..

• #6   2. mar 2011 Daniel J

Nåe ja for en fødselsdato og et navn er jo bare MEGA UNIKT.. Aldrig set før.. :S

• #7   3. mar 2011 Kristian T - Det bliver sq da ikke meget mere personligt? Med mindre det er en andens fødselsdag han får?

Ping Pong - Jeg er ked af, at du tilsyneladende har læst noget, som jeg ikke kan se på min skærm, for her står der ikke noget om, at det er unikt?

• #8   3. mar 2011 Personligt og unikt er sgu da ikke det samme? Man kan sagtens ha' en personlig tatovering, uden at den er unik. Jeg har en tatovering med tre sommerfugle og en stjerne - det er overhovedet ikke unikt. Et hav af mennesker har sommerfugle og ikke mindst stjerner - for MIG er det personligt, idet henholdsvis sommerfuglene og stjernen repræsenterer folk der er eller har været en del af mit liv. I princippet kunne jeg have fået tatoveret en hund, en bil, en paraply og en fod (eller lignende) - dette ville være rimelig unikt - dog ikke nødvendigvis særlig kønt.

• #9   3. mar 2011 Kristian T
    - Hold nu bare din fucking kæft... Du retter ned på alle og tror du er HA.

Prøv og send en ansøgning som HA. så må du men, indtil videre. så hold KÆFT!

• #10   4. mar 2011 syntes det er en smulle latterligt at folk begynder at svine hinanden til, det jeg gerne ville med det her var jo at få nogle idër fra jer.

vær venlige at diskutere om jeres problemer et andet sted smiley
    tak !

Kommentér på:
tattoo med fødselsdato

Annonce