746 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

cille p
cille p
Følger: 1 Emner: 20 Svar: 67

Hvornår er det tid?! Hvornår er det tid?!

Jeg er nysgerrig efter at høre hvornår folk egentlig sys det er okay at få børn i et forhold??!

Jeg har det personligt sådan at man skal lære hinanden a kende og nyde tiden inden børn, men igen så sys jeg ikke man kan sige at man skal ha været sammen 5 år før man skal tænke på børn..
Sys det er helt op til folk selv, hvis de sys det er tid, så må det vel være det...

Hva er din mening? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvornår er det tid?!
  • #1   6. mar 2011 Hvad er meningen med dette forum ??

• s n
    s n Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Svar: 67
    #2   6. mar 2011 når i vil have det.....

• cille p
    cille p Tilmeldt:
    mar 2009

#3   6. mar 2011 Meningen er som jeg skrev at jeg ganske enkelt bare var nysgerrig og ville høre folks meninger...

• #4   6. mar 2011 Bare lad vær med det

• s n
    s n Tilmeldt:
    jan 2010

#5   6. mar 2011 det er jo forskellig fra folk til folk hvornår de vil have det noget de selv vælger og nogen gange ikke... om de så har været sammen i en uge eller 10år når de er klar til de og vil have det

• cille p
    cille p Tilmeldt:
    mar 2009

#6   6. mar 2011 Nu har jeg selv haft en kæreste son havde en søn, og selvom jeg sys det var skønt, gik jeg altid med frygten for han ville finde sammen med moren igen, fordi de jo altid vil ha noget sammen.. den dag idag er de så forlovet..igen..hehe!
    Men ja, jeg kan kun give ret i at jeg sys heller ikk man kan sætte en tid på det, altså føler begge parter sig parat så sys jeg da klart de skal gøre det..
    Nogle får aldrig børn nej, det er også helt okay, det er jo folks eget valg smiley

• cille p
    cille p Tilmeldt:
    mar 2009

#7   6. mar 2011 Selvom man som pige ikke har barn, kan man jo godt søge noget seriøst smiley

• cille p
    cille p Tilmeldt:
    mar 2009

#8   6. mar 2011 jeg tror skam heller ikk at fordi man har børn at man så er seriøs, har desværre set alt for mange tilfælde at det stik modsatte..

Men heldigvis er vi jo alle forskellige, og man må jeg lære at skelne mellem seriøse og useriøse mennesker når det gælder forhold og familie.. selvom man kan tage grugeligt fejl gang på gang...

• åh åh
    åh åh Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Emner: 82 Svar: 334
    #9   6. mar 2011 Minibil til salg..Søger du job PB .

Børn kan såmen godt bygge bånd det ved jeg ....

Kender et par det gik af helvedes til så blev hun gravid da de fik barnet ja aner ikk hvordan det er sket men nu er de ihvertfald nok det lykkeligeste par jeg kender..

• s n
    s n Tilmeldt:
    jan 2010

#10   6. mar 2011 nu er der mange der siger en kvinde med barn er mere seriøs... vil gerne vide hvor i finder en seriøs kvinde hende smiley

Kommentér på:
Hvornår er det tid?!

Annonce