{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
785 visninger | Oprettet:

åh åh
åh åh
Følger: 1 Emner: 82 Svar: 334

Man kan ikke sige ting som de er? {{forumTopicSubject}}

Hvorfor er det sådan at den dag idag der er der næsten ingen mennesker der kan tåle at hører tingene som de er Hvis det bare er lidt negativt.. ALT og jeg mener ALT ska pakkes ind så det nu ikk sårer nogle folk .. Hva fanden er der galt med folk?? Er folk bare blevet nogle små "fisser"

Og hvis man så endelig siger tingene som de er så der enten folk der begynder at vræle eller går helt amok og kommer helt op i det røde felt og vil smadre alt omkring dem ..

Ja det var så et lille negativt udbrud fra mig hehe..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Man kan ikke sige ting som de er?
  • s n
    s n Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Svar: 67
    #1   6. mar 2011 sådan er livet nu til dags

• #2   6. mar 2011 Sådan har det altid været?

• #3   6. mar 2011 Lær at lev med det smiley

• åh åh
    åh åh Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Emner: 82 Svar: 334
    #4   6. mar 2011 Minibil til salg..Søger du job PB .

Det nok ikk meget ved siden af..

Onkel Joakim ©

Det sys jeg nu ikke

Jules' smiley .

Det gør jeg også og fortsætter med at sige tingene som de er..

• cille p
    cille p Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 67
    #5   6. mar 2011 Kan kun give dig ret.. Os som siger tingene som de er, har det virkelig ikk nemt, ikke for at "tude" eller noget, men vi bliver altid svinet til eller får hak, ganske enkelt fordi folk ikk kan lide at høre sandheden!

• #7   6. mar 2011 mon det kunne være måden man siger det på?? sige også tingen lige ud, men har lært at sige det på en ordenligt måde.. man behøver ikke at fare frem..

• #8   6. mar 2011 hmm tror det kommer lidt an på, hvilke folk man er sammen med: )

• simone .
    simone . Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 146
    #9   6. mar 2011 Det kommer vist an på hvilket selskab man er tilhænger af, jeg siger nu min mening!

• #10   6. mar 2011 per h.. du aner ikke hvad du snakker om.. ikke en meter

• #11   6. mar 2011 nej det har jeg ikke, en depression er man ikke er glad ik?? der kan ske en utrolig voldsom ting i ens liv der gør man for den.. det kan man ikke gør for selv, man vælger ikke sel at få en depression, og pilleren hælper en til at blive gladere.. istedet for man kommer længre ud i den.. psykologen er til for at hjælpe, pga af voldsomme opleveres kan være skyld i den...

• #12   6. mar 2011 Enig med Lærke og Per du er jo direkte syg i hovedet, du skriver om noget du slet ikke har sat dig ind i.

Hvis et voldtægtsoffer går psykisk ned, så skal hun bare have et "velplaceret los i røven"!?

Det er jo noget der foregår oppe i hovedet og det er altså ikke bare sådan at ændre på, ved at knipse med fingrene.

• #13   6. mar 2011 Ja det spørg jeg også dig om, ikke mig der har spyttet det tal ud bassemand smiley

Der findes helt sikkert unødvendige tilfælde imellem, men du kan ikke skære alle over en kam. Der findes også andre end voldtægtsofre, der går ned med flaget.

• #14   7. mar 2011 fint nok med in påstand per h, men så ved du heller ikke mere... har du snakket med nogle af de mennesker der lider psykisk?? feks af en
    depression? du skulle til at se ind af.. har du familie, jeg mener kone/ kæreste og børn? hvis så burde også vide hvad der er tale om istedet for at komme links.. man skal have det godt før man kan gøre det godt for andre... held og lykke

• #15   7. mar 2011 den sygdom er faktiks ikke moderne, den er ret gamel.. smiley godt jeg ikke er i din familie, ser du jeg har lært at se ud over min gen næsetip..

• #16   7. mar 2011 tro bare jeg lader dig om det.. usympatiske mennesker er mere en sygdom.. tro du heller må søge psykolog.. har virklig ondt af dig.. vær du glad for du ikke er min søn.. kan kun have ondt af dig, og håbe at du en dag vågner lidt op.. sidste ord fra mig, held og lykke ven

Kommentér på:
Man kan ikke sige ting som de er?

Annonce